GO TO THE BEACH!! ☀️☀️

269 6 1
                                    

- Alo... Onur? Neden beni aradın?.. Dedim... Sora sora bunu sor sen İrem!!!...

- Önce bir nasılsın deseydin İroş.. Off bu çocuk bela ya!! Bide bana hala İroş diyo ya...

- Telefon numaramı nerden buldun??.... Belki Çağla malı vermemiştir yüzde -10000 ihtimallle... ._.

- Çağla'ya sor... Pisslikkk hemmende satttı kızı!!!! Irıspı çocuğu yaa... !!!

- peki Onur sana insancıl bir soru sorucam... Dedim sakin olmaya çalışırken..

- Senden insancıl bir sorumu?? Senden insancıl cevaplar bile duyamıyorum ama neyse tamam.... Dinliyorum... Dedi UKALA yaaa!!.... :/

- Neden beni aradın???... Bunun yanıtını gerçekten merak ediyodumm.. 0_0

- Seninle konuşmam gerekiyo.. HIH??? Ne hayır olmaz nayn!!! Ben bunları söylerken telefonu göğsüme tutuyodum ve Çağla'yla tartışıyodum..

'Olmaz Çağla!!..... Onunla konuşmak İS-TE-Mİ-YO-RUM... anladın??' Dedim o bana beni dövecekmiş gibi bakıyodu...

'İremm.. -'Dedi dişlerinin arasından konuşarak OMGG himmen lafını kestim vee 'Taam Apla sen ne dersen o olsun Apla' dedim Amk korkudan ödüm bokuma karıştı laggnn!!! Telefonu kulağıma götürdüm.. Zaaa :D mal Onur' kendi kendine sanırım konuşma provası yapıyodu slk yaaa... :)))) o zaman hadi dinleyelimm...... ' senden özür dilerim.. Yok yaa bu ne İrem hemmen dalga geçer yaa' o zaman... İşte bunun gibi şeyler ü.. ALLAHM yaaa yazık laa aammaaa.......hemmen onunla dalga geçmeliyim NİHAHAHAHAHAHAAA !!!! tabi bu kahkahayı büttünnn otel duymamaydı eyiydi ama... Amk Onur bile sustu..

- O neydi?? İrem o ses sendenmi çıktı??? 0_0 dedi... Evettt ama tabi ki dalga geç böğürmeyi unuttur operasyonu Paşladı.....

- sen kendi kendine ne diyodun telefonda?? .... Hihhihihih hadi şimdi cevap werrr..!!!!

- bişey demiyodum... Bu arada buluşacağımız yere Çağla'yıda getir.. Tamam mı?? Dedi.... Allah allah.. Çağla'yı neden istediki bu şimdiii,,, hiç bir Poh anlamadım amaa.... Konuyu nasılda hemmen değiştirip unutturdu yaa.. Ben 40 yıl uğraşsam anca 1 kelimesini unuttururum.. AMK yaa dedim içimden....

- Tama daa nerede buluşucaz biz?? Dedim ... Ohiç düşünmeden

- Sahilde.. Dedi ... Bende sahili bir düşündüm. Deee!!!! dur Amk ben sahili bilmiyorum kiii ne sahili ne oluyo lagggnnn!!!!! Demedenn telefonu ŞLAK diye kapattııııı!!!!! Mall bu çocuk walla mal billa mal la.....

Bende Çağla'ya mikemmel sakin bir şekilde dönüp 'ne bok yicez??' Dedim o bana 'hee ben sagilin yerini biliyom kii' dedi... Hee siz gitmiştiniz demiii... Bu gerizekalı bize zamanda vermedi acaba ordalar bizi orayamı çağırıyolardı??? Galiba öyle... :P 😅😅😅 'hadi kaldır götünü sahile gidiyoz' dedim Çağla'ya oda tamam der biçimde başını salladı ve GO TO THE BEACH!!!!!

Sahile geldik tee onları arıyoruz bunlar yine hangi poh çukuruna gidip oturdular acabaa!!! Ben tam Çağla'ya dönüp 'nerde lan bunlar' diyecekken ...Çağla allah çarpmış gibiii bir köşeye mallak gibi bakıyo... Ben bir ona baktım sonrada onun baktığı yere...!!!!!!.!.!.!!!!!!! ONE LAGGGNNNNN!!!!!

Tamam.... Onur'u bulduk ama yanında Enes'te vardı peki onların yanındaki kızlarrr?????!!!!! 😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵👎👎👎👎👎

Hemmen kendime geldim ve Çağla'nında kendine gelmesi için suratına ŞLLAK diye tokatı geçirdim o bana 'irem o elini martılar yesin' dedi ben ona 'Töbe de gızzımmm Töbe dee.. :P'bana yine'sen insan değilsin .sss' bakışı attıııgggt!! Amaan çoktaa Fififi amkk.... Neyse Enes bizi allaha şükür ki gördü ve eliyle gelin işareti yapıp yanında ki kıza sarıldı...??? WHAT THE FUCKK!!! Çağla'nın ağzı sinirden kopürmüştü... Bem bunun altında kalamamm KAM MOONN NEW FRİEND bulalımm hemidee ERKEK ....!! 😈😈😈😈😈😈😈😈

ARKADAŞLAR BUNLAR GERÇEKTEN OLMUŞ OLAYLARDIR

VEE MULTİMEDYA DAKİ DEE ÇAĞLA....

Oteldeki Meteor...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin