- Kızlar isterseniz bizimle bereber oturabilirsiniz.. Dedi OMG!!! 😱 Meteor ve Taşlar ın yanında oturmakmı!! Ewet kesinlikle!!! Ama Çağla'ya da sormam gerekiyordu.. Ona 'olur dimi' diyen bir bakış attım ve o buna dünden razıydı..
Enes bizi diyerlerinin yanına götürdü şimdii onlarla tanışacaktık KA MONN!!! Sırayla
- Ben Emre buda benim kardeşim Oğuz 'emre gerçekten hoş bir çocuktu gözleri maviydi ve simsiyah saçları wardı'
- Ben Oğuz ' oğuzda emre'nin kardeşiymiş zaten benziyorlardı sadece o kahverengi gözlü ve kahverengi saçlıydı...'
- ben ONUR.. Dedi ve bana elini uzattı!! Kalbim 'PATT GÜMM ÇATT WUHUU' diye atıyodu 😜 bende ona elimi uzattım ve tokalaştık.. Yüzünde mikemmel bir sırıtış wardı!!!! Ve bende istemsiz bir şekilde sırıtmaya başladım.. Benim yanağıma bakmaya başladı ve 'yanağında bir GAMZE mi var??' Dedi çook utanmıştım daha ben daha cevap veremeden 'Gamzen çok güzel görünüyor' dedi sanırım oda utanmıştı çünkü bunu söylerken elini boynuna götürdü.. Bende ona 'teşekkür ederim.. Seninde gözlerin çok güzel' dedim OMG 😱😱 ben ne demiştim!!!! Sanırım bu onun hoşuna gitmişti ve kibirli bir şekilde şekilde sırıttı 'biliyorum ama senden duymak güzeldi' dedi!!.....HIHHH!!???? OMG!! Yanaklarım elma olmuştu yaa...
Biraz sessizlikten sonra Enes..
- bişeyler içmek ister misiniz?? Dedi... Çağla
- evet.. Bence bu iyi fikir' dedi enes
- Tamam o zaman ne istediğinizi söyleyin bende getiriyim' dedi KİBAR ÇOCUK YAAA!! Herkes ne istediğini söyledikten sonra ben ve Onur aynı anda
- İCE TEA ŞETFALİ AMA BOL BUZLU... ' bunu aynı anda söylemiştik ve bütün gözler bize döndü vee herkes gülümsemeye başladı.... Neyse Enes içecekleri getirmişti bile ama ben telefonumla uğraşıyodum ve Enes..
- İçecekler Geldiii!!!! Dedi
- ben İce Tea mi alıyımm' dedimmm kiii Enes
- Aslında İrem şeyy sadece şey ice tea makinesi bozuldu da ama koca bir bardak İCE TEA ŞEFTALİ var??' Dedi ben şoktaydım ve Onur
- sorun değil İremle beraber içeriz dimi İrem dedi!! 'Aslında bu olabilirdi çünkü bardakta 2 tane pipet vardı..
Tamam dercesine başımı salladım ve içeceği Onurla içmeye başladık... O İce Tea yi içerken sürekli gözleri gözlerimi buluyordu.. Herkes içeceğini bitirmişti ve bize
- Biz sahile iniyoruz istiyorsanız gelin' dedi Emre.. Onur ben bir şey demeden
- yok biz şunu bitirelim sonra size yetişiriz' dedi gözleriyle bana alaycı bir şekilde bakarak...
Daha sonra içeceği bitirdikten sonra Onur bana o yeşil gözleriyle dalmışcasına bakıyordu 😍😍 o kadar yakışıklıydı kii onu öpmemek için kendimi zor tutuyordum!!!!
Daha sonra kendime gelerek
- hadi Cafe den çıkalım ve bizimkilere yetişelim' dedim ... Sanırım o çooook şaşırmıştı çünkü bana tuhaf tuhaf bakarken birden kendi çekici haline döndü veee..
- İstersen biraz yalnız takılalım dedi.. Çook güzel bir yer biliyorum gitmek ister misin?? ' diye sordu ben ne dicemm yaaaa !!!! 😱😱😱😱😱😱
ARKADAŞLAR BUNLAR GERÇEK DEĞİLDİ 😔😔😔
AMA KEŞKE OLAYDIII!!!!! 😫😫😫😫💥💥🔫
Herneyse arkadaşlar eğer kitabımı ve bölümleri sevdiyseniz
Beni takip edin vee voye verin!!! 😅😅😅
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oteldeki Meteor...
ChickLitBu hikayede otelde yaşanan bir kız ile bir METEORun yaşadığı olayları anlatmaktadır... İYİ EGLENCELER..