Herkese selamlaaar ! yeni bölüm geldi. Aslında salı günü gelicek olan bölüm bugün gelmek zorunda kaldı çünkü( ben bölümleri word'de yazıyorum yanlışları düzeltmek için daha iyi oluyor) yazdığım şey iki kere silindi. Bunun için gerçekten özür diliyorum herkesten. Şimdi size yeni uygulamalarımdan bahsedicem öncelikle. İlk olarak; yeni bölüm eklediğimde geçen bölümden kesitler koymak saçma geldi o yüzden bu bölüm ve işallah diğer bölümlerde de geçen bölümden kesitler olmayacak. İkinci olarak ise; her bölümde yorum yapan arkadaşlardan birini seçip ona bölümleri ithaf edicem .Uygulamalarım, ve bölüm hakkında yorumlarınızı bekliyorum. Yorum yapmayı unutmayyyyıııınn. Tekrardan vote ve yorumlar için teşekkür ederim. Multimedia F4 aiiiiy :D SİZİ SEVİYORUM <3 İYİ OKUMALAAARR :D
Kızların dediklerinden sonra birazda şunları benim tanımam gerektiğini anladım. Evde kardeşimle bilgisayarın karşısına oturduk ve teker teker aramaya başladık.
-Kim Woo Bin, İnşaat sektöründe en büyük hisseye sahip olan İl Shin Yapı’nın mirasçısı. Hatta Jeju Adası’nın yarısının bu şirkete ait olduğu söyleniyor, birçok yapı holdinglerine sahip olmasının yanında, çeteler ve İl Shin mafyası arasında neredeyse 50 yıllık bir geçmişi var.
O okurken küçük dilimi yutmak üzereydim.
-Lüks gece kulüplerinin birçoğu hala onların elinde ve birçok değerli mülkünde sahibiler.
Her ikimizde dehşet içindeyken kardeşim grubun ikinci üyesini tanımamız gerektiğini söyledi.
-Soo Yi Jung, her iki sene de bir yapılan büyük sanat sergisi Biennale’de ilk sergisini yapan en genç artist. Bir anda bir yıldız gibi parlayan yetenekli bir seramik ustası. UNESCO onu gençler arasında en iyi sanatçılardan biri seçmiş.
-En azından bir şeyi becerebilen birisi var aralarında.
Gözlerini devirip internetteki yazıları okuyup bana anlatmaya devam etti.
-Bütün dâhilerin fakir olduğunu düşünme sakın. Ders kitaplarımızda yer alan milli hazinelerimiz ve ülkenin en büyük sanat müzesi Yi Jung’un büyükbabasına ait.
-Woo Sung müzesi de mi ? Orası onların mı ? Bütün bunları toplasan ne kadar eder ki ?
Ağzımı tavana kadar açıp konuşmuştum.
-Kendini fazla zorlama, başına ağrılar girer.
Ve sırada grubun üçüncü üyesi vardı. Fotoğraflar arasında gezinirken bir şey dikkatimi çekmişti.
-Bu eski, eski başbakanın resmi.
-Onun yanında oturan küçük çocuğu görüyor musun ?
-Resme daha da yaklaştığımda küçük çocuğu gördüm.
-O F4’den Yoon Ji Hoo.
Bilgisayara yaklaşıp gazete haberini okumaya başladım. ‘’Yoon Suk Young’un oğlunun ailesi bir araba kazasında hayatlarını kaybettiler. Onlardan geriye sadece 5 yaşındaki torunu kaldı.’’
-Yani Yoon Ji Hoo Başkan Yoon Suk Young’un torunu mu ?
Her ikimizde dehşetle birbirimize bakarken küçük kardeşim kafasını sallayıp, beni bilgilendirme işlemine devam etti.
-Jong Yoon Joo’nun oynadığı Su Am Sanat Merkezi’ni biliyor musun ? Su Am Kültür Vakfı’nın Avrupa’da bir futbol takımının ve milli takımımızın sahibiler.
Sonunda hayranlık dolu bir sesle;
-Bütün dünyada en çok ben kıskanıyorum bu çocukları.