7.

48 4 2
                                    

Otevřel pan doktor a prohlédl si mě podmračeným výrazem. Nebyl mi nijak zvlášť sympatický, ale Ivana mě postrkovala dál do místnosti, takže jsem musela jít. ,,Sedněte si na támhle to lehátko a počkejte, než najdu vaše papíry." řekl a ukázal na nejvzdálenější roh, ve kterém bylo nemocniční zelené lehátko. Rozešla jsem se, Ivana už odešla a já jsem zůstala v této velké místnosti sama s doktorem. Ten se přehraboval v zásuvkách za svým stolem. Konečně jsem došla až k lehátku a posadila se na něj. Seděla jsem tam snad pět minut a pak se konečně ozvalo: ,,Už to mám!". John Williams držel v rukách nějaké desky, na kterých bylo napsáno moje jméno. Když došel až ke mě, položil desky na stolek vedle lehátka a pousmál se. Potom to probíhalo jako normální prohlídka. Změřil mi tlak, zvážil mě a řekl, že jsem moc hubená. Potom mi předepsal nějaké další léky. Otevřel desky a nahlas přečetl: ,,Omdlela na gymnastické soutěži. Takže ty děláš gymnastiku?" zeptal se a já lehce přikývla. ,,A nechtěla by ses zúčastnit sportovního dnu v nemocnici? Jde o to, že mezi sebou všechny oddělení soupeří. Ale naše oddělení je docela malé, takže jsme spojení s dvacet jedničkou aby nás bylo víc." dodal a já se zamyslela. Na oddělení 21 je Alex, takže bychom byli spolu v týmu. On určitě bude sportovat, je takový přirozeně sportovní typ. Trochu jsem zčervenala a tak jsem rychle odpověděla: ,,Moc ráda. A můžu se zeptat, půjde tam Bea?" pousmál se a přikývl. V tu chvíli dovnitř vpadla Ivana. ,,Máte návštěvu, slečno Lewová"oznámila mi a omluvně se podívala na pana doktora. ,,A s vámi si potřebuji promluvit, pane Williamsi, ohledně slečny Baustrodové." řekla ,,Slečno Lewová, vy běžte ke svému pokoji, Vaše návštěva čeká na chodbě."
Šla jsem tedy ke dveřím, vzala za kliku a vyšla na chodbu. Rozhlédla jsem se, na druhém konci chodby byli dva lidé. Objímali se. ,,Promiň Alexi, já už opravdu musím jít" řekla dívka. Poklesla mi brada. Alex? On se objímá s nějakou holkou? A přitom se líbá se mnou? Dal jí pusu na čelo a ona odešla. Rozbrečela jsem se a proběhla chodbou kolem něj. Zabočila jsem na dívčí záchody. Křičel za mnou mé jméno. Opřela jsem se o umyvadlo, zamotala se mi hlava a já ztratila vědomí.

Nový díl, prosím o sdílení🕊️. Rozhodla jsem se, že trochu upravím název😊. Tento díl je trochu kratší😥. Napište (do komentářů) jestli mám přidat pohled Alexe💥?

❤️Axdelka❤️

To Valentine's day💘Kde žijí příběhy. Začni objevovat