9.

42 3 0
                                    

Ráno, když jsem se vzbudila, tak mi bylo hrozně špatně. Zavolala jsem si pomocí tlačítka zdravotní sestřičku. Nepřiběhla sestřička nýbrž docela sexy ‘bratříček’. Tyhle moje myšlenky by se Alexovi nelíbily. ,,Potřebujete něco, slečno?” zeptal se ustaraně. ,,Není mi dobře” oznámila jsem s potížemi, hrozně mě totiž bolelo břicho. ,,Dobrá, odvedu vás k doktorovi” nervózně se pousmál a opatrně mě zvedl z postele.,,Tady se chytni tyče a pojď jak rychle budeš potřebovat” usmál se a podal mi tyč. Všimla jsem si, že mi najednou začal tykat. Nevadilo mi to, vlastně mi to bylo dost jedno. Bylo mi na zvracení. Jestli se tu před ním pozvracím, tak už doopravdy nevím. Další trapas už prosím ne! Šla jsem s ním po chodbě šnečí rychlostí. Až jsme se asi tak po hodině došli ke mě dobře známým, doktorovým dveřím. Bratříček zaklepal a doktor nás vyzval, abychom vstoupili. ,,Ááá Jamesi, kohopak to vedeš?” zeptal se milé, bylo vidět, že je tu James nový. ,,Tady Tee se udělalo špatně.” řekl nervózně a s obavami se na doktora podíval. ,,Dobře Jamesi, běž se zatím podívat do ostatních pokojů a těm co jsou vzhůru dones snídani” zaúkoloval ho a James se vytratil. ,,Takže Tee, sundej si triko a já ti sáhnu na břicho” poručil a já to udělala. Ještě, že jsem si zapomněla před spaním sundat podprsenku. Lehla jsem si na vyšetřovací lůžko, nebo jak se tomu říká. Povyhrnula jsem si triko, on mi na něj chvíli různě sahal (žádný dvojsmysly vy úchyláci). Ptal se mě kde všude to bolí a já mu popravdě odpovídala. ,,Tee, mám pro tebe špatnou zprávu,“ řekl nakonec ,,přišla jsi o menstruaci a asi nikdy nebudeš moci mít dítě” tahle informace mě zarazila. To jako nikdy? Jako malá jsem si strašně moc přála mít holčičku a oblékat jí do krásných červených šatiček.  ,,A taky zítra nemůžeš cvičit na sportovním dní, budeš muset jen fandit” řekl ještě. Tohle mi nevadilo, tělocvik jsem nikdy zrovna dvakrát nemusela. Tedy kromě gymnastiky, samozřejmě. Vrátila jsem se do pokoje. Celý den probíhal poněkud nudně. Projela jsem pár sociálních sítí. Na instagramu jsem Annie likla fotku kde se líbá s nějakým klukem a na mou otázku, kdo to je, mi odepsala, že její nový přítel. Víc toho fakt napsat nemohla, ale jsem šťastná, že si někoho našla. Potom mi sestřička, kterou jsem neznala, donesla oběd. Dneska byli špagety, mňam. Odpoledne jsem četla mladším dětem pohádku. Když bylo šest vrátila jsem se do pokoje na večeři. Dneska mě má někdo opravdu rád. Byli palačinky, omg. Kolem půl sedmé jsem se trochu upravila, přece jen má přijít Alex a já nemusím vypadat jako když jsem vylezla z kanálu. Lol, proč zrovna z kanálu? Byla jsem hrozně netrpělivá, bylo tři čtvrtě na sedm, ještě tu nemůže být, okřikovala jsem se pořád dokola. Bylo sedm, ale on stále nikde. Čtvrt na osm, půl osmé, kde sakra jsi Alexi? Přesně v půl osmé a pět minut dorazil. Vrhla jsem se mu kolem krku a on mě zaraženě objal a dal mi pusu do vlasů. Awww! Chvíli jsme si povídali a pak mi řekl tu příšernou zprávu. ,,Tee, musím se ti k něčemu přiznat. Prý mám asi 45% šanci na ochrnutí” řekl a já se rozbrečela. ,,Alexi, prosím,že je to jen vtip?” zadoufala jsme. Ale on zavrtěl hlavou. ,,Jo a Tee zítra necvičím na sportovním dni, co ty?” zeptal se, asi chtěl odvést téma někam jinam. ,,Já taky ne, můžeme si někam zalést a popovídat si” navrhla jsem a on se mnou souhlasil. Povídali jsme si asi tak do devíti, ale potom jsem už byla unavená. ,,Tak ahoj Tee uvidíme se zítra” objal mě a…….! Panebože, on mě políbil. Aww jsem do toho kluka blázen. ,,Zítra” zamumlala jsem do polibku.

Tak už se nám tu něco rýsuje❤️ hh😈 omlouvám se že jsem dlouho nebyla aktivní, ale teď už snad budu🙃 sdílejte prosím můj příběh🤞ILY all❤️
☁️Axdelka☁️

To Valentine's day💘Kde žijí příběhy. Začni objevovat