3.

77 4 0
                                    

Bylo ráno, včera v osm hodin přišli rodiče popřáli mi dobrou noc a odešli i s Leonem domů. Nemohli spát v nemocnici. Kolem půl deváté se vrátil umytý a smějící se Alexander. ,,To bylo roztomilé” řekl ironicky a ušklíbnul se. ,,Hahaha” vydala jsem ze sebe a ironicky jsem se ušklíbla. On ke mě, ale přišel sedl si vedle mě chytnul mě za ruku. Já jsem málem dostala infarkt. Opravdu mě chytil za ruku? Ano, odpověděla jsem si, cítila jsem teplo jeho ruky. Potom už si nic nepamatuji, protože jsem usnula. Teď tu už Alexander nebyl. Z mých myšlenek mě vytrhla Milada, která mi nesla snídani. ,,Nasnídej se a já ti ukážu jde tu co máme a ještě se ti musím omluvit, ale neměli jsme volný pokoj, takže tu musíš být s Alexem. Převlékat se můžeš v dámských šatnách a sprchovat v dámských sprchách.” dořekla, když už jsem skoro dojedla. Hodila jsem do sebe poslední lžíci ovesné kaše a napila jsem se čaje. Až teď jsem si všimla že mám v žíle na ruce zapíchnutou jehličku napojenou na hadičky, která vedla k pytlíku na vrcholu tyče na kolečkách.
,,Na co to je?” zeptala jsem se. ,,Tím ti dáváme všechny léky, které potřebuješ a teď jdeme” pomohla mi se zvednout. Já si vzala do ruky tyč s pytlíkem, na který je napojená moje hadička. A vezla jí vedle sebe. Milada mi podržel dveře a já prošla kolem ní. Ukázala mi kde jsou tu sprchy a šatny v šatně jsem měla vlastní skříňku s oblečením. Milada mi od ní dala klíček a já jsem se rozhodla, že se půjdu vysprchovat a převléknu se do černých legín, bílého trička s kapsičkou na levé straně a aby mi nebyla zima tak svůj nejoblíbenější červený svetr. Ve sprchách nikdo nebyl tak jsem si zpívala nejdřív Diamonds od Rihanny a potom Girls like you od Maroon5. ,,Týnko, jsi tady?“ zeptal se Alexander a přerušil tak můj konec písničky Believer od Imagine Dragons. ,,Vypadni, Alexandře, tohle jsou dívčí sprchy. Chlapecké jsou na konci chodby vpravo.” řekla jsem, vypla vodu a vzala jsem si ručník, který jsem si položila na skříňku vedle sprchového koutu. Zabalila jsem se do něj právě včas, protože Alexander rozhrnul závěs a řekl: ,,Tak za prvé, jsem tu dost dlouho na to, abych věděl kde jsou sprchy. A za druhé, mi říkej Alex” vkročil za mnou do sprchy a já chtěla zaječet, ale on mi zakryl rukou ústa. Když měl jistotu, že nezačnu ječet, tak ruku spustil. Přiblížil se ke mě a ve chvíli, kdy se jeho rty něžně dotkly mých jsem ucítila nenadálé teplo. Bylo příjemné být s ním v těsném objetí a tak jsem mu jeho polibek opětovala s ještě větší energií.

Jsem moc ráda, že se vám můj příběh líbí. O prázdninách budu mít víc času na psaní, takže čtvrtý díl vyjde zítra nebo v neděli. Prosím, komentujte, lajkujte a přečtěte si U tebe bejt od @life_for_judo
❤️Axdelka❤️

To Valentine's day💘Kde žijí příběhy. Začni objevovat