9.1

1.1K 90 17
                                    

■■

ByersLiamOfficial: Lisede içtiğin zamanı hatırlıyor musun?

ByersLiamOfficial: Evde tek başınaymışsın ve Lucas gelmiş yanına.

ByersLiamOfficial: O akşam abimle bir cafeye gitmiştik.

ByersLiamOfficial: Jane, Max ve Dustin de oradaydı.

ByersLiamOfficial: Daha sonra Dustin'in telefonu çaldı ve Lucas'ın aradığını anladım. Adını söylemişti çünkü.

ByersLiamOfficial: Aramızda iki masa vardı ve seslerini duyabiliyordum.

ByersLiamOfficial: Dustin telefonu kapattıktan sonra Jane ve Max ile konuşmaya başladı.

ByersLiamOfficial: Senin çok kötü olduğunu ve içtiğini söylemiş, Lucas.

ByersLiamOfficial: İtiraf edeyim, çok telaşlanmıştım.

ByersLiamOfficial: Abimle eve dönerken arkadaşlarımla konuşup hemen geri döneceğimi söyledim.

ByersLiamOfficial: Dustin, Jane ve Max'i eve bırakıp senin evine geldi.

ByersLiamOfficial: Onu takip ettim ben de.

ByersLiamOfficial: Kapıya geldiğinde ses olmaması için Lucas dışarı çıktı ve Dustin ile konuşmaya başladı. Kapıyı da aralık bırakmıştı.

ByersLiamOfficial: İkisine görünmeden çalıların arkasından eve girdim.

ByersLiamOfficial: Hâlâ şaşıyorum, nasıl cesaret ettim, diye.

ByersLiamOfficial: İçeri girip sessizce salona girdim.

ByersLiamOfficial: Koltukta sızıp kalmıştın.

ByersLiamOfficial: Yanına geldim. Gülümsedim. Uyurken ilk defa görüyordum seni ve masumdun.

ByersLiamOfficial: Bir fotoğrafını çektim.

ByersLiamOfficial: Belki kızacaksın ama o fırsatı kaçıramazdım.

ByersLiamOfficial: Daha sonra bedenimi başkası yönetti sanki,

ByersLiamOfficial: Bunu yaptıktan sonra utandım ve hatırlarsın diye kendime lanet ettim sürekli ama daha sonra rahatladım çünkü bu konuyla ilgili hiçbir şey söylemedin.

ByersLiamOfficial: İlk öpücüğümü sana verdim ben,

ByersLiamOfficial: O gece dudaklarına minik bir öpücük kondurdum ve kimseye görünmeden kaçtım.

ByersLiamOfficial: Neyse,

ByersLiamOfficial: Sana iyi geceler, Wheeler.

■■

Why Not? | BylerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin