9.9

1.1K 89 207
                                    

●●

"Mike ile birlikteyiz!"

Mike, bakışlarını telefonundan çekti ve şaşkınca tam karşısında oturan Will'e baktı. Sadece Mike değil, masadaki herkes Will'e bakıyordu. Ağızları bir karış açık ve şok olmuş bir şekilde üstelik.

"Ne dediğinin farkında mısın sen?" dedi Jane, kaşlarını çatarak.

"Will doğru söylüyor, Jane,"

Mike, derin bir nefes alıp verdi ve tebessüm ederek Will'e baktı.

"Biz birlikteyiz."

"Ben anlamıştım." diyerek arkasına yaslandı, Dustin.

"Sallama lan." dedi şaşkınlığını üzerinden atamayan, Lucas.

"Instagram gönderilerinden anlamanız lazımdı abi."

"Ne diye şaşırıyorsun oğlum o zaman?" deyip ayağa kalktı ve Will'in yanına oturdu, Mike.

"Siz ciddisiniz." dedi Max, ağzı açık onlara bakarken.

"Yok, sizinle dalga geçiyoruz biz." dedi ve göz devirdi, Mike. Ardından Will'i kolunun altına aldı.

"Ama daha birbirinizi tam olarak tanımıyorsunuz bile. Ne kadar oldu? En fazla bir ay mı?"

"Senin dünyadan haberin yok, Jane," dedi ve anlatmaya başladı, Dustin.

"Will lisede bizimle aynı okuldaydı ve Kimya ile birkaç ders sınıfımız aynıydı."

"Ya onu biliyoruz, geri zekalı! Ama görünüş olarak, uzaktan tanışıyorlar. Birlikte olma derecesine gelecek kadar ta-"

"Hiçbiriniz hiçbir şey bilmiyor," diyerek araya girdi, Mike.

"Şimdi bizim ne kadar zamandır tanıştığımız önemli değil zaten."

Bir süre sessiz kaldılar. Kimse konuşmadı ve bu, Will'in gerilmesine neden oldu. Bunu fark eden Mike, bakışlarını Will'e çevirdi.

"Sakin ol," diyerek kulağına eğilip fısıldadı. Daha sonra başını kaldırıp arkadaşlarına baktı.

"Birlikte olduğumuzu size söylemek istedik çünkü sizin yanınızda uzak kalmaktan sıkıldık." dedi kendinden emin bir şekilde, Mike.

"Dediğim gibi, ben fark etmiştim ve sizin adınıza sevindim. Çok tatlı oldunuz." diyerek gülümsedi, Dustin.

"Yani, ben pek normal bulmadım ama sizin kararınız ve bana da saygı duymak düşer." dedi ve buruk bir tebessüm etti, Lucas.

"Siz ne düşünüyorsunuz?" diye sordu Will, kendisini tutamayarak. Jane, hızla bakışlarını Will'e çevirdi. Max, derin bir nefes alıp verdi.

"Madem herkes gerçekleri söylüyor, biz de söyleyelim." dedi, Max.

Jane hariç herkes ona merakla bakmaya başladı ve tıpkı Will gibi birden parlayan Jane, herkesin yeniden bir şaşkınlık geçirmesine sebep oldu.

"Max ile birlikteyiz!"

●●



Why Not? | BylerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin