Hari ini aku bercuti. Malam semalam aku sempat melepak dengan rakan kolejku. Walaupun sekejap sebab keletihan tapi aku seronok. Cuti hari ini tidak banyak aktiviti aku buat.
Aku tiba-tiba bernafsu. Sudah lama tidak ku buat onani sejak final exam dan kerja partime ni. Entah mengapa malam ini aku bernafsu secara tiba-tiba. Aku pasangkan video lucah di telefon yang aku downlod di chanel telegram dan aku melakukan onani. Biasalah orang bujang. Lagipon aku belum ada awek. Lain lah kalau dah ade awek. Bolehlah aku bersetubuh denganya.
Aku berbaring dan aku ambil pelincir ky jelly dalam almari dan ku sapu pada batang zakar aku yang lembik. Tidak sampai 30saat batang zakar aku mengembang dan membesar. Menampakkan keperkasaannya dengan kepala zakar yang besar dan urat-urat jantan melingkari batang aku, amat indah sekali.
Jika aku ada kamera canggih macam yang selalu ku nampak di internet trend anak-anak muda sekarang ni. Buat live di laman sembang lucah. Pasti remaja-remaja sekarang ni pandai mengambil gambar batang zakar mereka dari angle yang bagus. Aku mengurut zakar aku dengan tempo perlahan sambil memejam mata.
Aku meneruskan urutan tanpa menyentuh kepala zakar. Rasa syok pada kepala zakar amat maksimum hinggakan dapat kurasakan kadang kala tangan aku curi-curi mahu menyentuh kepala zakar aku. Tapi aku tahan saja. Tempo perlahan yang berulang kali bertukar rentak kepada lancapan yang mengasyikkan. Aku hanya mendesih dan menutup mata merasakan denyut nadi zakar aku. Denyutan nadi menjadi kencang dan aku melancap zakar aku dengan hati-hati sambil membayangkan badan yati rakan sekerjaku yang bogel sambil teteknya tersembur.
Keghairahan aku meningkat, bunyi lancapan clop...clop... clop... amat kedengaran. Air mazi aku makin banyak keluar menyebabkan zakar aku licin dan basah. Tempo melancap aku lajukan. Aduh nampaknya zakar aku dah memberontak ni. Aku bersandar di hujung katil dan meneruskan lancapan aku tanpa henti sambil melayan video lucah yang dikongsikan rakan-rakan dalam group telegram.
Secara tidak sengaja aku tersentuh dengan kepala zakar aku. Menyebabkan aku ketagihan dan tak mahu melepaskan kepala zakar untuk digosok. Aku menggosok dan menggosok kepala zakar dengan nikmat dan memejam mata. Dapat aku rasakan air mani aku sudah berhimpun di buah zakar aku untuk berlepas keluar.
Ahhh... ahhh... ahhhh... aaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh... aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh...
Suara erangan aku memecah suasana hening malam itu. Aku memancutkan berdas-das tembakan air mani di udara.
Lendir panas terpancut seperti bebenang halus ke atas dan terus jatuh di atas rambut dan terkena dahi ku. Fuh !! Kuatnya pancutan aku, rasa bangga menyelubingi diriku. Pancutan berikutnya masih berlaku dan tembakan yang dilepaskan tidak kurang hebat kuatnya. Air mani aku dilepaskan di dada dan pancutan lemah jatuh di perutku. Manakala pancutan terakhir hanya keluar dari mulut zakar dan membasahi batang zakar aku menuju ke bulu-bulu tebal zakar.
Penutup yang best adalah pancutan deras yang menggambarkan kejantanan seorang lelaki. Selesai saja melancap aku perhatikan air mani aku bukan saja terkena seluruh tubuhku, ada juga yang tersasar jatuh di lantai tepi katil. Aku tak berdaya lagi, terus baring terlentang dan tertidur kepuasan tanpa dapat berbuat apa-apa lagi.
********
Tepat pukul 4 petang, aku memulakan kerjaku. Hari ini hari isnin. Tidak ramai pelangan yang datang. Pekerja juga berkurangan. Aku kerja di shift petang. Seperti biasa aku menjalankan tugasku dengan penuh berhemah. Harap-harap tiada yang 'short' lagi.
"Hi ijan." tegur yati
"Hi. Eh awak tak kerja ke hari ni?" tanyaku kepada yati yang datang ke kauterku tanpa memakai uniform dan hanya ber-tshirt dan berseluar jeans.
"Tak saya cuti. Semalamkan awak cuti. Jadi hari ni yati lak cuti" kata yati
"Yeke? Ni keluar dengan pakwe ek?" tanyaku
YOU ARE READING
Cashier Jambu (Complete)
Teen FictionMengisahkan seorang pelajar yang bernama Sharizan yang belajar di sebuah kolej untuk mendapatkan ijazah. Sharizan bukan sahaja memiliki wajah yang jambu, malah seorang yang peramah. Semasa cuti semester kolejnya, Sharizan mengambil kesempatan untuk...