Bab 15

7.2K 145 5
                                    

Redzwan tiba dirumah. Baju dan selair jeans yang di pakainya dibuka lalu dilemparkan ke ruang tamu. Dengan hanya berboxer, tuala yang tersidai di tingkap di capainya dan redzwan terus melangkah ke bilik air. Boxer seksi yang dipakainya di buka lalu di sidai di pemegang tuala dalam bilik air tersebut.

Air dari pancuran mula membasahi badannya. Badannya yang tegap itu digosok perlahan-lahan. Dalam kepalanya hanya memikirkan sharizan. Sharizan begitu kacak dimatanya. Redzwan cukup meminati sharizan. Zakar redzwan semakin mengeras. Bayangan asmara mula bermain di fikiran redzwan. Matanya terpejam rapat. Bibirnya diketap geram bila membayangkan keadaan sharizan yang sedang bogel sedang menindih badanya. Tangan kirinya mengentel puting dadanya bagi menambahkan lagi keasyikan permainanan imaginasinya.

"Wan, kau dah habis mandi ke?" tanya sesorang di luar pintu bilik mandi.

"Jap la mangkuk!" jerit redzwan.

Tanganya berterusan melancap. Kemuncak makin dirasakannya. Dahinya berkerut, bibirnya diketap. Otot perut dan pehanya mengeras. Serentak itu pancutan banyak terpancut keluar dari kepala zakarnya.

"Arghh aahh argghhhhhh" redzwan mengerang sendirian. Puas...

"Woi cepatlah! Aku nak mandi ni!" jerit seseorang di balik pintu bilik mandi yang berkunci itu.

"Kacau jela babi ni" kata redzwan kepada adiknya

"Aku nak mandi ni, panaslah" kata hafiz yang lebih dikenali dengan nama black oleh kawan-kawannya kerana kehitaman tubuh badannya.

"Kau pergi mana tadi? Adik sape jaga?" marah redzwan

"Ala dia dah besar pandai-pandailah dia jaga diri" kata hafiz lalu menutup pintu bilik air.

"Pale bapak kau! Kalau jadi apa-apa nanti sape yang susah?" marah redzwan

Redzwan merupakan anak ke 3 dalam 7 adik beradik, 5 lelaki dan selebihnya adalah perempuan. Ibubapa redzwan sudah lama meninggal dunia akibat nahas jalan raya. Abangnya yang sulung sudah tidak tinggal bersama redzwan dan adik beradik yang lain sejak abang sulungnya itu berkahwin dengan orang sabah. Sudah hampir 4 tahun abang sulung redzwan tidak menjenguk dan bertanya khabar adik-beradiknya. Hafiz merupakan anak ke-4 dan seorang lagi lelaki anak ke 5 bernama Johar atau lebih dikenali dangan panggilan joe. Joe dianggap sebagai sampah masyarakat oleh kalangan kejiranan mereka kerana selalu merempit dan tidak bekerja. Manakala abangnya yang no 2, sudah setahun meringkuk didalam penjara kerana kesalahan merompak serta menagih dadah. Manakala dua orang lagi adiknya adalah kembar. Kembar perempuan yang menjadi harapan kepada keluarganya.

Sebab itu redzwan sedar keadaan keluarganya tidak terurus. Arwah ibubapa redzwan pergi tanpa meninggalkan sebarang harta untuk mereka adik-beradik. Redzwan hanya bersekolah sehingga di tingkatan 5 sahaja. Bukan kerana malas atau tidak pandai, tapi kerana kesempitan hidup, redzwan berhenti dari meneruskan pembelajaran. Redzwan merupakan pelajar yang menjadi kebanggan sekolah kerana keputusan akademiknya yang cemerlang. Redzwan kini bekerja sebagai konduktor bas bagi memelihara kehidupan keluarganya dan nekad untuk menjadikan adik-adik kembarnya berjaya dalam keluarganya.

Redzwan mencapai kotak rokok John, rokok yang murah tanpa cukai di pasaran gelap. Mau kopak duit redzwan jika dia membeli rokok dunhill. Redzwan melihat adik-adik kembarnya yang sedang lena tidur. Sementara hafiz pula sedang khusyuk mandi. Joe entah kemana perginya.

'Kalau ijan tahu keadaan sebenar hidupku ini, pasti dia pun tidak sudi ingin menjadi temanku'...
Redzwan bermonolog dalaman berseorangan. matanya dipejam rapat.

*********

"Abang nak melancap ker? Hehehe" tanyaku sambil memerhatikan tangan khuzaimie meramas-ramas bonjolannya.

Cashier Jambu (Complete)Where stories live. Discover now