SEEEELLAMMMM Dayanamadım yeni ölümü atmak istedim bu sefer ki bölüm Ulaşın anlatımıyla başlıyıcak hadi uzatmıyorum bölüme geçin.
Gördüklerime şok olmuştum çünkü arabanın içinde Beril yoktu. Ama yerdeki kanlar kesinlikle onundu.
Lanet olsun az daha erken gelseydikk belkide belkide Berile kaza yaptıranlarla Beril i bulabilirdik.
Sinirden deli gibi bağırmaya ve yere yumruklar atmaya başladım. Ya ona kötü şeyler yaparlarsa ne olacaktı.
Yanımda hareketlenme olunca Yiğitin geldiğini anlamış oldum. Yere yumruk atmaktan ellerim kanamaya başlamıştı Yiğit ellerimi tutup yüzüne bakmamı sağladı.
''Ulaş Beril'i bulamamış olabiliriz ama bilki o pes etmez ve eminimki şuan yaşıyordur.Senden istediğim sakinliğini korumak biliyorum benimde aklıma kötü şeyler geliyor ama sadece sakin ol çünkü sana anlatmam gereken şeyler var.''dedi
''Anlat bilmediğim her ne varsa anlat Yiğit.'' dedim ve anlatmaya başladı.
''Bak babam olacak şerefsiz Beril e yalan söyledi hemde her gün .''
devam etmesi için sustum.
''Beril aslında Mehmet beyin çocuğu değil ve annesi olarak bildiği kadın da annesi değil.Mehmet bey Beril'i daha 6 aylıkken bizim deponun oralarda bulmuş ve onu yanına almış çünkü Mehmet bey hep bir kızının olmasını istemişti ama annem ölünce olamamıştı.Mehmet bey annem öldüğünde kimseyle evlenmek istememişti ve Beril e baksın diye bir tane süt anne bulmuştu.Beril büyüyünce Berilin anne olarak bildiği kadını evden yollamış ve Berile annenle boşandık demişti.Ve ilerleyen zamanlarda ben bu olayları öğrendim ve Beril in gerçek annesi ve babasını bulmaya çalıştım buldum da ama sadece babasını Mehmet bey beni bu yüzden öldürmeye çalıştı ama babalık duygusu ağır basınca beni yaşatmaya çalıştı ve oldu da.Ben hani Beril'in babasını buldum demiştim ya işte o adama bir mektup yollayıp kızının yaşadığını söylemiştim ve konu şu ki Berilin babası bizim düşmanımız olan Barış Savaş.Kesinlikle bu olayların hepsini o planladı ve uyguladı.''
Vay anasını AMK bu ne lan ortam Beni Affet dizisine döndü.
Beni Affet dizisini nerden biliyorsunuz diye sormayın çünkü...
Mafyalarda dizi izler tamam mııı!
neyse konu bu değil.
''Bu kız üzülmeyi hiç hak etmiyor . Peki onu o deponun oraya kimin koyduğunu biliyor musun?''
''Ahhh evet biliyorum annesi Berilin babasının kötü biri olduğunu bildiği için onu evden kaçırıp daha güzel bir hayat yaşamasını isteyip bizim deponun oraya koymuş ama kadının planları suya düştü.''
''Belki Barış Savaş 'la kalsa hayatı daha iyi olurdu.''
''Kim bilir.''
BERİL YERKESEN
O kadar çok yorgundum ki. Gözlerime ayrı bi ağırlık çökmüştü ki açamıyordum.Elimin üzerinde bir el hissediyordum ama kolumu kaldırıp elimi kurtaracak takatim bile yoktu.Kulaklarıma o kalp bilmemnesinin sesi geliyordu.
olmuyor böyle gözlerimi açmam gerek HADİ YAAA ALLAH BİSMİLLAHH yok arkadaş açılmıyor hadi bir daha hıaaaağğğğğğğğğğ yok gene olmuyor. Hadi oldu olacak veee olduu. Bu yanımdaki adamda kim ve ben nerdeyim.
Gözlerimi odanın etrafında gezdirirken odadaki renkler en sevdiklerimdi. Kırmızı mavi ve siyah yanımdaki adama bakıp...
''Siz kimsiniz ve ben nerdeyim?''
''Beni bilmeni beklemiyordum zaten ben senin gerçek babanım Beril.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUYGUSUZ
Romance(12 yaşımdan kalmış bir kitap olduğu için silmeye kıyamıyorum düzeltmek de istemiyorum böyle kalsın...) 7 yıl önce olan bi olay ile duygusuz olan bi kız BERİL YERKESEN Mafya dünyasının en önemli adamı ULAŞ KARA Beril'in acılarını çocukluk aşkı...