24. Žralok a rybky

402 35 21
                                    

Z baru sme odchádzali keď sa už zotmelo. Išli sme po ulici, Jean so Scottom sa rehlili v predu a ja som šla s Peterom vzadu. V tom som zazrela známu uličku. Zastavila som sa a pozrela som tam.

"Magnum?" zvolala Jean. Len som sa usmiala a pozrela na nich.

"Vy ste mi ukázali váš svet. Ja vám teraz ukážem môj." uškrnula som sa a pokynula rukou nech idú za mnou. Zašla som hlbšie do uličky a trikrát zaklopala na oceľové dvere. Otvorilo sa na nich okienko a niekto nakukol. V zápätí sa zatvorilo a dvere sa rozrazili.

"Magnum!" zvolal vysoký chlapík a hneď nastavil ruku na náš pozdrav.

"Ahoj Ben." usmiala som sa a vošla som dnu. On však zazrel na ostatných a oni zastali. "Sú so mnou, Ben." usmiala som sa. On prikývol a pustil ich. Išla som v predu a väčšina ma tu zdravila. Šli sme davom a ostatný pozerali aj do stredu kde stál ring a práve v ňom niekto bojoval.

"Dávajte si pozor. Aj keď niektorý vyzerajú milo, sú tu aj zlý. Je tu od všetkého niečo. Zločinci, právnici, ktorý sa zabávajú, maniaci, boháči, stávkari alebo pasáci." vravela som.

"Čo z toho si ty?" uškrnul sa Peter a ja som sa uškrnula tiež.

"Zdá sa, že ťa tu dobre poznajú." povedal Scott a ja som sa naňho otočila.

"Vieš, keď som tu začínala, tak ma nemali v láske ale po čase, keď som vyhrávala si ma obľúbili." usmiala som sa. Došli sme až do rohu miestnosti k chlapíkovi za stolom.

"Ale, ale. Stále máš málo?" zvolala som.

"No to ma pos... Magnum!" zvolal a vtiahol ma do objatia. Prevesil mi ruku na rameno a otočil sa na ostatných.

"A kto sú tieto rybky?" opýtal sa.

"Toto je Peter." ukázala som a žmurkla som. "Toto Jean a toto je Scott." dopovedala som a všetci si podali ruky.

"Ľudia, toto je Žralok. Miestny uzatvárač stávok a môj veľký brat." usmiala som sa.

"Žralok?" opýtal sa Scott.

"V celej svojej kráse." usmial sa černoch so šatkou na hlave.

"Je tu ešte moja stará bedňa?" opýtala som sa.

"Jasné, nedovolil som ju vypratať. Takže ideš rozbiť pár pomarančov?" rozžiarili sa mu oči. Ja som len žmurkla trochu som podišla k ostatným.

"Mali by ste si vsadiť." usmiala som sa.

"Čo? Na koho?" opýtala sa Jean.

"Na mňa, predsa." uškrnula som sa. Zarazilo ma, že Peter neprotestoval. "Žralok vám to vysvetlí. Ja sa idem prezliecť.

"Tak vážený, koľko si vsadíte, to sa vám päť násobne vráti. Pri Magnum možno viac." povedal im.

"To je až taká dobrá?" opýtal sa Scott.

"Dobrá? Kámo, ty si ju nevidel? Odkedy bola tu, neprehrala ani raz. Má za sebou 349 výhier. Z toho polovicu položila tak, že už viac nebojovali." rozprával môj príbeh. "Bola tu skoro každý večer." dodal.

Ja som sa odobrala dozadu do šatne. Vošla som dnu a podišla som k zadnej skrinke. Na zámku som vytočila kód a skrinka sa otvorila. Vytiahla som športovú podprsenku a kraťasy. Obliekla som sa vzadu za závesom a podišla som späť. Zo skrinky som vybrala fotku. Bola som na nej ja a celá skupina tu s klubu.

"Kto to je?" opýtal sa Peter na ľudí na fotke.

"To sú chlapi tú z klubu. Bol to môj stý vyhratý zápas." usmiala som sa.

"Dúfam, že si si stavil pekný balík." otočila som sa naňho. On ma chytil okolo pása a pritiahol si ma bližšie.

"To teda áno. Ale Scott si vsadil proti tebe." uškrnul sa.

"Prehral už teraz. Tak poď." usmiala som sa a vlepila mu bozk na líce. Išla som v predu. V ringu sa už nebojovalo.

"Ouou ou! Ticho prosím!" zvolal chlapík, ktorý ohlasoval protivníkov. "Dozvedel som sa, že dnes tu máme starú tvár. Našú krásnu no krutú Magnum!" zvolal a všetci začali tlieskať a pískať. Vošla som do ringu a ťapla si s ohlasovačom. "Proti nej bude bojovať Drago, ktorý je od odchodu Magnum neporazený. Tak!" zvolal a tiež sa ozval búrlivý povyk.

Do ringu vstúpil chalan. Áno chalan. Nemohol mať viac, než 25. Hnedé dlhšie vlasy, bol to mulat. Usmial sa na mňa a ja naňho. Podišiel do stredu. Podali sme si ruky.

"Drago." vzal moju ruku a pobozkal ju. "Magnum." odpovedala som.

"So ženou som ešte nebojoval. Ale myslím, že vyhrám." povedal a usmial sa.

"No vyhrával si, len preto, že som odišla." uškrnula som sa.

"Toto bude drsné! Dúfam, že máte uzatvorené stávky vážený! Poďme na to!" skríkol a ostatný povzbudzovali.

"Dávaj si pozor Magnum. Je to mutant." ozvala sa mi v hlave Jean.

"To aj ja." pomyslela som si a pozrela na môjho protivníka. Kto vie akú má schopnosť. Zaujala som postoj a ruky som nastavila pred seba. On hneď vyštartoval a ja som sa uhýbala. V tomto klube sa hralo na tri kolá alebo pokiaľ nemohol protivník vstať.

Drago stále udieral ale moje reflexy boli rýchlejšie. Už ma to prestávalo baviť a tak som sa rozbehla proti nemu. Nohou som mu stúpila na stehno a so saltom som mu kopla do brady. Jeho to odhodilo dozadu ale ustál to. Zo všadiaľ sa ozíval pyskot a nejaké komentovanie, ktoré som sa už naučila ignorovať.

Keď sa ešte Drago spamätával, rozbehla som sa k nemu a podkopla mu nohy. Sadla som si naňho obkročmu a záčala mu udierať do tváre až ma jeden z pomocníkov odtiahlli. Začali mu počítať do 10 a Drago sa postavil až po tom, takže zvony ohlásili druhé kolo. Drago neváhal a hneď sa oproti mne rozbehol. Hodnú chvíľu len boxoval ale potom použil koleno, ktorým ma kopol do brucha a v zápätí ma zodvihol a odhodil. Narazila som do rohu, teda do stľpa a to mi vyrazilo dych. Drago zatiaľ ku mne prišiel a päsťou mi udrel do tváre. Zniesla som sa k zemi a teraz začala odpočítavanie mne. Takže vyhral on. Bola to remíza.

A ja remízu nemám rada. Postavila som sa a odpľula som si. Usmiala som sa a Drago tiež. Všimla som si, ako sa mu zmenila ruka späť z niečoho tmavého.

"Podvádzať nie je pekné." napomenula som ho s úškrnom.

"A to už prečo?" opýtal sa.

"Pretože ti to teraz môžem vrátiť." odsekla som a rozbehla som sa. Z otočky som mu uštedrila pravý hák kovovou rukou. On sa zniesol k zemi ale pristál na kolenách. Hneď sa zodvyhol. Stále mu nemizol úsmev z tváre. Takže to nebol typ protivníka, ktorý sa mi rád pomstí ak vyhrám. Rozbehla som sa a skočila mu okolo pásu. Zniesla som ho k zemi a dusila ho až mi nezatľapkal po stehne, že sa vzdáva. Rozhodca oznámil moju výhru zdvihnutím mojej ruky. Ja som sa však hneď otočila na Draga a podala mu ruku, ktorú prijal. On sa mi poklonil a opäť mi pobozkal ruku.

Magnum XWhere stories live. Discover now