Ledwo pojawiamy się w szpitalnej poczekalni, podchodzą do nas Krystian, Olgierd i Zarębski.
- Co z Nikodemem? – pyta Danka natychmiast.
- To silny chłopak jest – odpowiada Krystian. – Wyjdzie z tego. Ma kilka dość poważnych obrażeń, ale nie jest tak źle, jakby się mogło wydawać.
- Idę poszukać lekarza – mówi przyjaciółka i oddala się.
- Wiadomo, za co ten łomot dostał? – pytam, patrząc na chłopaków.
- Jeszcze nie – odpowiada Olgierd. – Nie odzyskał jeszcze przytomności, więc nie mogliśmy go przesłuchać.
- Rozumiem. – Patrzę po nich w zamyśleniu.
- Natalia, Kuba wraca za tydzień – mówi szef nagle.
- Yyy... Co? – Otwieram szeroko oczy.
- No Kuba wraca za tydzień – powtarza.
- A...Aha – mówię, mając nadzieję, że nie mam jakiejś nietypowej miny.
- Wszystko w porządku? – Krystian podchodzi do mnie i kładzie mi rękę na ramieniu.
- Tak, jasne – odpowiadam. – Po prostu... Zaraz wrócę.
Następnie wychodzę szybkim krokiem na zewnątrz, oddychając nierówno. Opieram się ciężko o budynek i wyjmuję papierosa. Zaciągam się, co przynosi mi nieznaczną ulgę. Dlaczego ja muszę mieć takiego pecha? Dlaczego zakochałam się tak nieszczęśliwie? Dlaczego nigdy mu o niczym nie powiedziałam?
Z tych ponurych rozmyślań wyrywa mnie dzwonek telefonu. Gaszę resztę papierosa i wyrzucam niedopałek, po czym wyciągam telefon. Na widok zdjęcia na wyświetlaczu robi mi się słabo.
- Ta... Tak? – pytam.
- Hej Natalia, przeszkadzam? – słyszę po drugiej stronie głos Kuby.
- W zasadzie, to... nie – odpowiadam, biorąc się w garść. – Jestem obecnie w szpitalu, ale...
- Co się stało? – przerywa mi, a w jego głosie słyszę autentyczny niepokój.
- Mnie nic. Nikodem został pobity – wyjaśniam, a on oddycha z ulgą.
- Co się stało? – pytam po dłuższej chwili milczenia.
- Mogłabyś do mnie przyjechać? Muszę z tobą porozmawiać – odpowiada. – w zasadzie to muszę się ciebie poradzić.
„Czego on ode mnie chce?" – przebiega mi przez myśl.
- Spoko, mogę, ale to za jakieś... czterdzieści minut, może być?
- Tak, oczywiście – mówi. – Dzięki, Natalka.
- Nie ma za co – oznajmiam z uśmiechem i rozłączam się.
* * *
Jak myślicie, czego Kuba może chcieć od Natalii?
CZYTASZ
Natalia i Kuba - Zaplątani w miłość
FanfictionTa historia jest luźną wizją autorki, jakiekolwiek powiązania z konkretnymi odcinkami mogą być przypadkowe. :) Czy Kuba ułoży sobie życie? Czy Natalia pozbiera się po wszystkich miłosnych porażkach? A może jednak okaże się, że oboje będą razem? To r...