09 - Natalia - Cz. 9

1.5K 52 24
                                    

- Co tam masz? – wita mnie, ledwo otwiera drzwi.

- Wpuść mnie, to ci wszystko pokażę – obiecuję.

On kiwa głową i pozwala mi wejść do mieszkania. Kiedy jesteśmy już w salonie, wyjmuję telefon i pokazuję mu zdjęcia.

- Nie. – Wygląda na wstrząśniętego. – To jakiś żart.

- Nie, to nie żart – odpowiadam. – To jeszcze nie wszystko.

- Co masz jeszcze? – pyta głucho.

Pokazuję mu nagranie, które zarejestrowałam. Słucha go uważnie, blednąc z każdą chwilą.

- Nie... – mówi, kiedy materiał dobiega końca. – To jest jakiś żart. To nie może być prawda.

- Przykro mi, Kuba. – Patrzę na niego poważnie.

Naprawdę było mi przykro. Nie spodziewałam się tego po Marcie. Zresztą, kto mógł się tego spodziewać? Chociaż, z drugiej strony...

- Co ja mam teraz robić? – pyta.

- Wiesz co? Myślę, że powinieneś się z nią spotkać i powiedzieć jej, że wiesz o wszystkim. Jak zapyta skąd, to... No nie wiem, jakoś wybrniesz, ale to nie może być tak, że... No wiesz, że ujdzie jej to płazem.

- Wiem – mówi i wzdycha.

Przez pewien czas siedzimy w ciszy. Kuba nagle chwyta mnie za rękę.

- Pojedziesz tam ze mną? – pyta. – Na to spotkanie?

- Ja? A po co? – Jestem zaskoczona. – Kuba, będzie lepiej, jeżeli sam to z nią załatwisz. Uważam, że tak będzie najlepiej.

- Mogę tam jechać tylko po to, by powspierać cię duchowo, nic więcej.

- Dziękuję. – Oddycha z ulgą. – Kochana jesteś.

W odpowiedzi uśmiecham się niepewnie.

- Wiesz, Kuba, też cię lubię – mówię.

- Ja ciebie też – odpowiada, nadal trzymając moją rękę. – Przepraszam, że w ostatnich dniach byłem taki nieprzyjazny. Obiecuję, że to się zmieni.

- W porządku. Wybaczam.

On uśmiecha się do mnie, a ja znowu mam problem, by się nie rozpłynąć pod wpływem jego uśmiechu.

- Muszę już iść – odzywam się. – Kiedy chcesz tam jechać?

- Może być jutro? – pyta, a ja kiwam głową.

- Przyjadę po ciebie pod blok – odzywam się.

- Jasne – odpowiada, a ja wychodzę.

*    *    *

Kochani, następne rozdziały po weekendzie, bo wyjeżdżam. :)

Trzymajcie się i miłej lektury. Dziękuję za wszystkie gwiazdki, komentarze, wyświetlenia, jesteście niesamowici. :) <3

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Nov 22, 2018 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Natalia i Kuba - Zaplątani w miłośćOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz