Merhaba! Sizinle bir hikayeyi daha bitirdik. Neden bu kadar kısa olduğunu soranlar mutlaka olacaktır. Öncelikle onları cevaplamak, bir duyuru yapmak ve ardından size teşekkür etmek istiyorum.
Kısaydı çünkü buraya kadar kurgulamıştım. Asla 10 bölüm bile olacağını düşünmedim. Fark ettim ki bazıları benim kurgularım olmak üzere HiLeon ya da türevleri barındıran hikayeler hep uzun. Uzadıkça bozulan, bozuldukça yazarı ve okuyucuyu da soğutan bir hikayeye dönüşüyor çoğu. Birçok kişi Saye'yi de erkenden bitirdiğimi düşünmüştü ancak gene aynı zamanda olsak 30. bölümde bitirmeyi tercih ederdim. Henüz aklımda EfHan kurgum hariç hiçbir uzun soluklu kurgu yok. Ölümsüz çiftimizi böyle kısa hikayelere işlemenin daha zevkli olacağına inanıyorum.
Açıklama bitti, gelelim duyuruya. ;) Doğaüstü gibi kısa bir kurgu var aklımda, 1800'lü yıllarda geçen HiLeon kurgusu. O belki 10 bölüm tutabilir, henüz bilemiyorum. Bir ara ufaktan yazmaya başlamıştım. Naif, masum bir kurgu... Düşündüğümde bile çok mutlu oluyorum ahahahha. EfHan çifti için yazdığım Güller ve Dikenler hikayemden sonra yayımlamayı düşünüyorum. O bittikten sonra da bir Miran kurgusu yayımlayacağım. Artık yakıştırmayanlar olabilir, isteyen okur isteyen okumaz bunun için sizi zorlayamam. Sadece aklımdaki kurgu akışını sizlerle paylaşıyorum. Ben hala yakıştırıyorum ve büyük ihtimalle başka insanlarla evlenmedikleri sürece bu bataktan kurtulamayacağım... Neyse duyuru dedik, dert dökme köşesi değil. :')
Doğaüstü dahil beni çok eskiden ve bu kurguyla tanıyan, destekleyen, herkese çok teşekkür ederim. Yorumlarda duyuru ile ilgili düşüncelerinizi bekliyorum. Yarın son bir sınavım var ancak ben çalışmayıp bu bölümü bitirdim. Benim için şans dileyin olur mu? Çünkü ihtiyacım olacak apfhauofeguoahogaehgoaıe
~Nilhanimo.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doğaüstü
FanfictionHiLeon'u 3022 yılında hayal edin. O zamanın teknolojisini, imkanlarını düşünün. Her şeye rağmen bütün farklılıklarını bir kenara bırakıp kalplerindeki saf sevgiyi bularak birbirlerine kavuşan bu çiftimizin bambaşka bir evrende olan mücadelesi. 02/10...