Story | 3

363 10 0
                                    

W kącie pokoju życzeń siedziała nowo przydzielona Gryfonka nie chciała tu być. Bała się! Bała się rozmów z innymi, ponieważ ona jest inna żyła z mugolami. Miała ich zwyczaje do tego ma jeszcze dodatkowe nauczanie. Myślała, że nikt jej nie zaakceptuje.
Dopiero 1 września, a ona już czuje się opuszczona.

W chwili jej rozmyślań drzwi do sali się odtworzyły. Dziewczyna zauważyła, że w środku pomieszczenia stoi chłopak o planty nowych włosach był to Ślizgon.
Już miała uciekać kiedy nastolatek złapał ją za ramie.
- Co taka ładna dziewczyna robi sama w opuszczonym pokoju?- zapytał.
- A co taki urodziwy Ślizgon robi w tym samym pomieszczeniu co bezbronna Gryfonka?- uśmiechnęła się delikatnie.
- Ah Gryfonka...
- Tak jakiś problem?- pytała.
- Nie. Draco jestem. Draco Malfoy a ty?- odrzekł chłopak.
- Nie wiem czy mogę ci się przedstawić- zamilkła, ale po sekundzie się odezwała: - Emily Potter.
-Potter? Od Harrego siostra?- zapytał.
- Owszem, ale inna zupełnie.
- No przecież ładniejsza- zaśmiał się.- Tak naprawdę co tu robisz?
- Szukam siebie i dawnego świata-wyznała zakłopotana.
- Nie martw się to tak jak ja- powiedział Draco i przytulił do siebie Emily. Tak zaczęła się przyjaźń gryfonki z ślizgonem.

Instagram Harry PotterOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz