~Prolog~

479 10 0
                                    

Emily zwykła można tak powiedzieć nastolatka. W tym roku ma iść do liceum. Nie wie jednak, że czarodzieje pokrzyżują jej plany i zmienią całe dotychczasowe życie.

Siedziała w parku rozmawiając z Arturem swoim chłopakiem, kiedy nagle na Londyńskim moście jakby znikąd pojawiły się trzy postacie. Dziwny mężczyzna z niespodziewaną gałką oczną, wysoki pan oraz chyba jego narzeczona o różowych włosach. Trójka ludzi podeszła do pary stojącej na końcu mostu. Wzięli szesnastolatkę za rękę i teleportowali do wielkiego zamku.
- Hej co wy robicie?! To Porwanie i targnięcie na życie! - krzyczała brunetka.
- To nie porwanie tylko pomoc Potter- usłyszała swoje nazwisko i już wiedziała, że chodzi to o jej przeszłość oraz nieżyjących rodziców dziewczyny.
- Chodzi o Lily i Jeamsa moich rodziców?- spytała.
- Tak. Jak się domyśliłaś? - zapytał mężczyzna, który miał na imię Remus.
- Tylko czarodzieje wiedzą jak dobrze wypowiedzieć to nazwisko. Ha żart! Bo moi rodzice byli magiczni, a wy się ze mną teleportowaliście. Ale gdzie to nie wiem?- odpowiedziała na pytanie.
- Będziesz się tu uczyć. Jesteś już na 5 roku ale szybko się wszystkiego nauczysz. Jutro rozpoczyna się nowy rok szkolny. Jesteśmy Zakonem Feniksa i postaramy ci się pomóc. Brata poznasz jutro- odrzekł starszy pan Moody.
- Mój brat! Ah zapomniałam! On o mnie wie? Bo ja o nim tak? - pytała zaciekawiona dziewczyna.
- Nie jeszcze nie wie, ale za niedługo się dowie- wytłumaczyła różowowłosa Tonks.
Emily nie była głupia. Wiedziała wszystko o rodzicach i przeszłości. To, że nie chodziła do Hogwartu wcześnie było jej własną wolą oraz dobra Harrego.

Następnego dnia dziewczyna dostała przydział do domu. GRYFFINDOR!
Poznała Harrego tego słynnego Pottera. Niestety, ale o jego bliźniaczce nikt nie wiedział. Nie była to dla niej nowa wiadomość. We wcześniejszych latach nikt z magicznego świata o niej nie pamiętał. Nastolatka żyła w zamożnej rodzinie zastępczej. Miała wszystko nawet znała swojego kuzyna, tylko on nie miał pojęcia, że ona jest jego kuzynką.

Dumledore pozwolił Emily zachować mugolskie gadżety i tak cała szkoła oraz świat magiczny został skazany na telefony, laptopy i inne rzeczy.

Instagram Harry PotterOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz