Story| 31-01 |64

134 5 0
                                    

Impreza noworoczna w pokoju wspólnym Slytherinu trwała w najlepsze, ale brakowało na niej wielu uczniów. Niektórzy studenci byli w domach, a jeszcze inni woleli świętować w swoim gronie.
Harry Potter wyjechał na parę dni do Syriusza Blacka towarzyszył mu Ron, który nie chciał siedzieć w zamku sam. Ponieważ Hermiona Granger wyjechała do Victora.
Pansy i Blaise organizowali imprezę, więc nie mieli pojęcia, że ich przyjaciół na niej zabraknie.
Emily i Draco wyjechali w góry z Matyldą oraz Adrianem. Dlatego mieli wrócić dopiero po nowym roku.
Hogwart był opustoszały, ale i tak noworoczny nastrój można było dostrzec nawet u Nauczyciela eliksirów.

Góry, w których ostatni dzień roku spędził młody Malfoy z siostrą wybrańca ukazywały światu piękny krajobraz. A jazda na nartach dawała więcej zabawy.

Harry spędzający ten czas ze złamanym sercem odpoczywał i słuchał opowieści Blacka. Ron zaś pisał z Lavender o tym co ona porabia w Hogwarcie. Zaś panna Brown męczyła go problemami sióstr Patil, które pokłóciły się z panną Chang.

Luna spędziła sylwestra z Nottem na imprezie w Slytherinie słuchając narzekań Astori o tym, że jej Draco spotyka się z jakąś pustą laską.

Pansy niestety zobaczyła jak jej ukochany nie wiadomo czy po pijaku całuje rudowłosą dziewczynę...

Instagram Harry PotterOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz