Story| 45

151 4 0
                                    

19 września Astoria postanowiła spotkać się z Arturem. Arturem byłym chłopakiem Emily. Brunetem, który oczarowywał każdą dziewczynę uśmiechem. Jednak żadna nie znała o nim dokładnie prawdy. Tylko Emily mogła na jego temat powiedzieć dużo, ponieważ zranił ją mocno.

Panna Greengrass siedziała już w Londyńskiej kawiarni. Było zimno więc nie chciała siedzieć na dworze i marznąć. Dlatego ubrała się jak na nią skromnie miała lekko pofalowane włosy, szary sweterek i zwykłe jeansy z dziurami. Do tego wysokie białe Conversy. Całość dopełniała torebka z gucci i złote długie kolczyki.
Chłopak przyszedł punktualnie na spotkanie. Jednak do kawiarni wszedł zdenerwowany i zagubiony. Dlatego dość długo szukał w tłumie swojej towarzyszki.

- Cześć - przywitała się Ast i podała brunetowi rękę.

- Hej- odpowiedział.- O czym mamy do pogadania?

- Hmm zastanówmy się o Pannie Potter i panie Malfoyu- uśmiechnęła się z chytrością.

- Tak więc opowiem ci o mnie i Emily w skrócie- oparł się o krzesło i zaczął tłumaczyć ślizgonce całą ich historie. Od zapoznania do zdrady przez nudę i zerwania.

-Ah Więc ją zdradziłeś- zdziwiła się dziewczyna.- Myślałam, że to kłamstwo. No cóż każdemu się zdarza- zaśmiała się.- No to teraz opowiem ci co nieco o mnie i Draco- wytłumaczyła. Blondynka mówiła z żalem o tym jak Smok nie miał dla niej czasu i czuła się osamotniona. Twierdziła też iż to, że z nią zerwał było powodem nagłej zmiany w jego życiu. Oczywiście nie wspomniała Arturowi o magii bo to niezgodne. Bała się, że może zostać wyrzucona ze szkoły.

- Mówisz, że on o ciebie nie dbał- odparł z żalem.

-Tak!- stwierdziła nastolatka.

- To debil bo ja bym o ciebie dbał i bym cię kochał- stwierdził, a jego koleżanka się zaczerwieniła.

- Mówisz... To ja powiem, że ze mną byś się nie nudził- odpowiedział zalotnie, Artur zatracił się w jej urodzie.- Jednakże spotkaliśmy się by wymyślić jak zniszczyć związek Emily i Draco- dokończyła.

Instagram Harry PotterOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz