3.4K 220 93
                                    


ကင္မ္ဂ်ံဳအင္း တစ္ေယာက္ လူသတ္ခ်င္ေနသည္..

သို႔ေသာ္ ... အျခားသူကုိိ မဟုတ္ ကိုယ့္ကိုကိုယ္သာ သတ္ခ်င္ေနျခင္း ျဖစ္သည္...

ေမြးသဖခင္ ခိုင္းသည့္ကိစၥျဖင့္ ေလဆိပ္ကို လာရင္ ရွိမွန္း သိေနခဲ့ေသာ္ျငား ငမ္းငမ္းတက္စားမိခဲ့သည့္ အစားအေသာက္ေတြေၾကာင့္ ယခု ဗိုက္အတြင္း၌ မရိုးမရြ ျဖစ္လာေလၿပီ ...

ကံေကာင္းသည္က အေဖ ခိုင္းေသာကိစၥ ၿပီးေျမာက္ေအာင္ လုပ္ခဲ့ႏိုင္ျခင္း ျဖစ္ၿပီး

ကံဆိုးသည္က ေလဆိပ္ကေန နာရီဝက္ေလာက္ လမ္းေလွ်ာက္ၿပီးကာမွ ထ၍ ဆႏၵျပေသာ ဗိုက္ေၾကာင့္ ဒုကၡေရာက္ေလၿပီ....

ေလဆိပ္မွာဆိုလွ်င္ေတာင္ ေလဆိပ္က အိမ္သာမွာ ရွင္း၍ ရဦးမည္...

ယခုေတာ့ ဒီဗိုက္ အေျခအေနႏွင့္ ေလဆိပ္ကို လမ္းျပန္ေလွ်ာက္ဖို႔ရာ မလြယ္ကူလွ..

အမ်ားသံုး အိမ္သာ၌ ကိစၥရွင္း၍ မရဘူးလားဟု ေမးစရာရွိေသာ္ျငား
ကြ်န္ေတာ္ ကင္မ္ဂ်ံဳအင္းဆိုသူသည္ ၾကံဳရာေနရာ၌ ကိစၥမရွင္းတတ္ေသာ ဖင္ျမင့္တတ္သည့္ ေသာက္က်င့္ေလးက ရွိေနျပန္ေတာ့ ဒုကၡက အႀကီးအက်ယ္...

ဒီေန႔မွ ဆိုင္ကယ္ ထားခဲ့၍ ဘတ္စ္ နဲ႔ လာခဲ့မိေသာ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ စိတ္ကူးနဲ႔ ပါးဆယ္ခ်က္ေလာက္ ခ်ရင္း Taxi တစ္စီးကို ခပ္သြက္သြက္ တားလိုက္ရသည္..

Taxi ေပၚတက္လိုက္ၿပီးတာနဲ႔ သြားရမယ့္ အိမ္လိမ္စာကို ေျပာျပလိုက္ေတာ့ ကားသမားက ေခါင္းၿငိမ့္ရင္း ေမာင္းထြက္ဖို႔ျပင္၏..

ထိုအခ်ိန္မွာပဲ ဝုန္းခနဲ ပြင့္သြားတဲ့ ကားတစ္ဖက္ျခမ္း က တံခါးနဲ႔ အတူ ကားေပၚသို႔ လူတစ္ေယာက္ ေရာက္ရွိလာေလသည္...

တိတိပပ ဆိုရေသာ္ ေကာင္ေလး တစ္ေယာက္ျဖစ္ေလသည္....

'ေမာင္း....ေမာင္း... ျမန္ျမန္ေမာင္း.. '

နဂိုတည္းက ပ်ာယိပ်ာယာ ျဖစ္ေနေသာ ကင္မ္ဂ်ံဳအင္း ငွားသည္ကို လက္ခံလိုက္သည့္ taxi driver သည္.. ေနာက္တစ္ေယာက္က ေရးႀကီးသုတ္ပ်ာတက္လာၿပီး အတင္းေမာင္းထြက္ခိုင္းသည့္ ငနဲေလးေၾကာင့္ ကားေလးမွာ ရႉးခနဲ ေမာင္းထြက္သြားေတာ့၏....

Miracle Destiny... ☘[Completed]Where stories live. Discover now