1.4K 173 20
                                    

ဒိုေဂ်ာင္ဆူး  POV.....

အခန္းထဲမွာ ေဂ်ာင္ဆူး ကုိယ့္ဘဝကိုယ္ေတြးကာ အားရပါးရ စိတ္ပ်က္ေနမိၿပီးမွ ဘာဆက္လုပ္ရမွန္း မသိ ျဖစ္ေနေလၿပီ...

အမွန္ေတာ့ ေဂ်ာင္ဆူး က Korea က မဟုတ္....

America က ျဖစ္သည္...

စင္စစ္ေျပာရလွ်င္ Korea မွာ ေမြးၿပီး America မွာ ႀကီးသည့္ Korea လူမ်ိဳးျဖစ္သည္...

Seoul ကိုလည္း ႏွံ႔ႏွ႔ံစပ္စပ္ မသြားတတ္....

အသိအကြ်မ္းလည္း မရွိ...

အေရးကိစၥတစ္ခုေၾကာင့္ အိမ္ကထြက္ေျပးလာရင္း Korea ကို ေရာက္လာၿပီး ေလဆိပ္ေရာက္ေတာ့ သူ႔ကို ဘယ္က ဘယ္လို လာေစာင့္ေနၾကမွန္း မသိသူမ်ားကို ေတြ႕တာမို႔ ၾကံရာမရျဖစ္ကာ ထြက္ခါနီး Taxi ေပၚကို အေျပးအလႊား တက္မိရျခင္း ျဖစ္သည္..

Taxi အလြတ္လို႔ထင္ၿပီး တက္ခဲ့ေပမယ့္  ကားေပၚေရာက္မွ လူတစ္ေယာက္ပါေနမွန္း သိရသည့္ အျဖစ္...

ထိုသူမွာ ေဂ်ာင္ဆူး ႏွင့္ အသက္ မတိမ္းမယိမ္း ေလာက္သာ ရွိမည္ဟု ထင္ရေသာ သန္႔သန္႔ျပန္႔ျပန္႔ နဲ႔ လူေကာင္း ျဖစ္မည့္ပံုပင္...

သိုေသာ္ ထိုသူသည္လည္း ေဂ်ာင္ဆူး ကဲ့သို႔ အေရးေပၚကိစၥျဖစ္လာဟန္တူသည္.
.

ေတာင့္ေတာင့္ႀကီးထိုင္ကာ မ်က္ႏွာႀကီးနီရဲလွ်က္ ေခြ်းသီးေခြ်းေပါက္မ်ား ထြက္ေလာက္ေအာင္ ျဖစ္ေနသည္ကိုး...

တက္မိၿပီးမွ ေတာ့ မတတ္ႏိုင္...
ေနာက္ကလူေတြကို မ်က္ေျချဖတ္ရန္က ပိုအေရးႀကီးတာမို႔ ကားသမားကိုသာ အတင္းေမာင္းခိုင္းမိသည္...

ကားသမားလည္း အူေၾကာင္ေၾကာင္ ေမာင္းထြက္လိုက္ေတာ့မွ ေနာက္ကလူမ်ား က်န္ခဲ့ရသည္...

ကားေပၚတြင္ ပါလာသည့္ လူထံမွ စပ္စပ္စုစုေတြ ေမးလာမည္စိုးသျဖင့္ ေခါင္းငံု႔ရင္း ငိုခ်င္ေယာင္ေဆာင္ရျပန္သည္က တစ္လုပ္...

ဒါေတာင္ ကားသမားက အရစ္ရွည္ၿပီး သူထင္ရာေတြ ေလွ်ာက္ေျပာေနေသးသည္...

ေဘးကလူကလည္း မ်က္ႏွာရဲရဲ ႏွင့္ အံတႀကိတ္ႀကိတ္လုပ္ကာ သြားၾကားထဲက ထြက္တဲ့ ေလသံနဲ႔ ျပန္ေျဖတာ ၾကားရသည္...

Miracle Destiny... ☘[Completed]Where stories live. Discover now