954 126 7
                                    


' ေဒါက္...ေဒါက္... '

....
....

' ေအာ္.... ဦးေလးပါလား ႂကြပါ ခင္ဗ်'

ဂ်ံဳအင္းကို မနက္ေစာေစာ ေစ်းလႊတ္လိုက္ၿပီးေနာက္ အိမ္မွာ ရႈပ္ပြေနတာေတြကို သန္႔ရွင္းေရးလုပ္ေနတုန္း ေအာက္ထပ္က ဦးေလး ေရာက္ခ်လာတာမို႔ ခရီး ဦးႀကိဳျပဳလိုက္ရသည္....

' ေအးကြယ္... ဒါနဲ႔ ေကာင္ေလးေရာ...'

' ဂ်ံဳအင္းလား... ေစ်းဘက္ခဏ သြားတယ္ဗ်... '

' ေအာ္..  ဒါနဲ႔ သားက....ေကာင္ေလးနဲ႔.... '

' ဟို.... ဘယ္လိုမွ မပက္သက္ပါဘူး ဦးေလး အမွန္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္နာမည္ က ဒိုေဂ်ာင္ဆူး ပါ....  America က လာခဲ့တာပါ... ဦးေလး..  အိမ္က ကြ်န္ေတာ့္ကို ကြ်န္ေတာ့္ အမလိုခင္ရတဲ့ အမ နဲ႔ လက္ထပ္ဖို႔ ေျပာလာလို႔ ....ျငင္းလို႔လည္း ရမွာ မဟုတ္လို႔ ထြက္ေျပးလာခဲ့တာပါ....  ဒီေရာက္တဲ့ ထိ ေနာက္က လိုက္လာၾကလို႔ ဒီက ဂ်ံဳအင္းနဲ႔ ပါလာရတာပါပဲ.....  ဟို... ၿပီးေတာ့ေလ..  ဒီကိစၥေတြကို ဂ်ံဳအင္း မသိပါဘူး ဦးေလး .. ကြ်န္ေတာ့္ကို သူက စိတ္ေဝဒနာ သည္ လို႔ပဲ ထင္ေနတာမို႔လို႔ပါ... ေက်းဇူးျပဳၿပီး သူ႔ကို ျပန္မေျပာပါနဲ႔ေနာ္... ေတာင္းဆိုတာပါ...  '

' ဟင္း... ေအးပါကြယ္ ... အေရးၾကံဳေတာ့လည္း ၾကံမိၾကံရာေပါ့ေလ.... စိတ္ေတာ့ မပူပါနဲ႔ ေကာင္ေလးက လူေကာင္းေလးပါ..... သူငယ္ငယ္တုန္းကဆို ဦးေလးပဲ ထိန္းလာတာ.. သူ႔အေဖနဲ႔ ဦးေလးက မိတ္ေဆြေတြေလ..... ေနာက္ေတာ့ ဦးေလး Seoul ကို ေျပာင္းလာလို႔ ေကာင္ေလးက မမွတ္မိေတာ့တာကြယ့္.... သူ႔စိတ္ထဲလည္း ေတြးေနမေပါ့... သူ႔ကို အျမဲ ဝင္ရႈပ္ေနတယ္လို႔...  '

' ကြ်န္ေတာ္လည္း သူ႔ကို ေက်းဇူးလည္း တင္ရပါတယ္... အားလည္း နာေနရတယ္.... ဦးေလးရယ္...'

' ဒီလိုပါပဲကြယ္.. စိတ္ေအးေအးထားၿပီး ေျဖရွင္းေပါ့... ကဲ.. ဦးေလး သြားလိုက္ဦးမယ္.... '

' ဟုတ္ကဲ့ပါ ဦးေလး...  '

ေအာက္ထပ္က ဦးေလး ႏႈတ္ဆက္ရင္း ျပန္သြားေတာ့မွ ေဂ်ာင္ဆူး အသက္ကို ဝဝ ရႉရဲေတာ့သည္...

ဘာပဲ ျဖစ္ျဖစ္ တစ္ေယာက္တည္း ေျဖရွင္းရတာထက္စာရင္ လူႀကီး တစ္ေယာက္ေယာက္ကို ေျပာထားတာက ပိုေကာင္းႏို္င္ေသးသည္ဟု ျဖည့္ေတြးလိုက္ရသည္........

Miracle Destiny... ☘[Completed]Where stories live. Discover now