711 97 2
                                    


ရက္ေပါင္း 65 ရက္...

ေကာင္ေလး ထြက္သြားတာ ႏွစ္လေက်ာ္သြားခဲ့ၿပီ....

ထားခဲ့ႏိုင္သူကေတာ့ မသိ...

ထားခံခဲ့ရတဲ့ ဂ်ံဳအင္းမွာေတာ့ ဒီႏွစ္လလံုးလံုး ေဝဒနာ တစ္ပံုတစ္ေခါင္းႏွင့္... 

ဘယ္သြားသြား ဘာလုပ္လုပ္ စိတ္နဲ႔ လူနဲ႔  အေဝးႀကီး ေဝးေနရသည္... 

စာမူကိစၥေၾကာင့္ စာအုပ္တိုက္ကို မသြားမျဖစ္ သြားရမွာမို႔ အေပၚအက်ႌ ဆြဲကာ ထြက္လာရင္း ဓာတ္ေလွကားထဲ အေရာက္မွာ ေအာက္ထပ္က ဦးေလးနဲ႔ ဆံုသည္...

' ေမာင္ရင္.... '

' ဗ်ာ!'

စိတ္နဲ႔ လူနဲ႔ မကပ္တဲ့ ဂ်ံဳအင္း   ဦးေလးေခၚသံေၾကာင့္ ထထူးမိတာ ကပ်ာကယာ...

' ဟိုကေလးေရာ..... ျပန္သြားၿပီလား'

' ဟုတ္ .. '

ဂ်ံဳအင္း ခပ္ေလးေလး ေျဖေတာ့ ဦးေလးက သက္ျပင္းခ်သည္....

' ဒီကိစၥက ဦးေလးနဲ႔ မဆိုင္ဘူးဆိုေပမယ့္ တစ္ခုေတာ့ ေျပာပါရေစ... ဒီကေလးကို မမုန္းပါနဲ႔ .... သူမင္းအေပၚ လိမ္ညာခဲ့တဲ့ဆိုေပမယ့္ မင္းကို ထိခိုက္ေစလိုတဲ့ စိတ္ မရွိဘူးဆိုတာေတာ့ ဦးေလး သက္ေသခံေပးႏိုင္ပါတယ္ ေမာင္ရင္ရယ္... '

' ဦးေလးသူနဲ႔ ပက္သက္လို႔ တစ္ခုခုမ်ား သိထားလို႔လားဟင္.... '

ဂ်ံဳအင္း ကပ်ာကယာ ေမးေတာ့ ဦးေလးက ေတြေတြေဝေဝ နဲ႔ စဥ္းစားဟန္ျပဳသည္...

' သိထားတယ္ဆိုရင္ ကူညီပါ ဦးေလးရယ္ ကြ်န္ေတာ့ကို ေျပာျပေပးပါ... ကြ်န္ေတာ္ သူ႔ကို အဆံုး အရွံုး မခံႏိုင္လို႔ပါ ဦးေလးရယ္... ေနာ္..  '

' ေအးကြာ.... '

.
.
.
.
.
.
.
.

' ကြ်န္ေတာ့္ကို ခြင့္ျပဳပါဦး ဦးေလး... '

' ေအး...ေအး..... '

ေအာက္ထပ္က ဦးေလး ကို ႏႈတ္ဆက္ရင္း ေလွကားကေန ေျပးဆင္းခဲ့တဲ့ ဂ်ံဳအင္း ေျခလွမ္းေတြက သြက္လက္ေနသည္...

မ်က္ႏွာမွာလည္း ေပ်ာ္ေနတဲ့ အရိပ္အေယာင္ေတြ ဖံုးဖိမရ......

လက္ထဲ က ကုမၸဏၰီႀကီး တစ္ခုရဲ႕ လိပ္စာကဒ္ေလးကို ကိုင္ရင္း ဖုန္း နံပါတ္ေတြကို ခပ္သြက္သြက္ ႏွိပ္ခ်လိုက္သည္.......

Miracle Destiny... ☘[Completed]Where stories live. Discover now