Hazanin goz yaslarini goren Yagiz endise ile Hazana bakar veHazan hanim iyimisiniz? bir seymi oldu?
Ama hazan oyle dalmiski eve bakarken, Yagizi duymuyordu bile oylece eve bakmis gozlerinden yaslar damliyordu...
Yagiz dahada merak ederek Hazanin yanina gidip elini Hazanin omuzuna koyar ve tekrar sorar...Hazan hanim bakin gercekten birseymi oldu neden agliyorsunuz?
Hazan Yagizin ona dokunmasiyla kendine gelir ve Yagizin elini iterek yok bisey der ve gozyaslarini eliyle silerek gecelimmi artik diyerek yurumeye baslar...
Yagiz bu durumu her ne kadar anlamasada birsey oldugundan emindir ama bu durumda bisey yapamicaginida bildigi icin sonucta Hazanida tanimiyor birsey demeden Hazanin arkasindan gider, Hazan da kapiya gelmis Yagizin gelip kapiyi acmasini bekliyordur Yagizda adimini hizlandirarak kapiya gelir ve acarak iceriye girerler...
Hazan iceriye girerken attigi her adimda Sarpla buraya her gelislerinde ki anilari canlanir gozlerinde onlar Sarpla bu eve 4-5 kez gelmis ve dekorasyonlari hakkinda konusmus ve evin heryerinde bir anı birakmislardi geriye sadece evi satin almalari kalmisti evi aldiklarindan sonra Hazan hemen işe koyulup evi dekore edecekti ama bunlarin hic biri gercek olamadi ve assla da olmayacakti Hazan icin, cunku artik Sarp yoktu...Yagizda gizliden Hazani izliyordu onun hareketlerini davranislarini ve gercektende Hazanin bu durumuna anlam veremiyordu icinden ne garip bir kiz diye gecirdi...
Y:evi begendiniz galiba?
H:hah?
Y:evi! Diyorum begendiniz galiba?
H:(bogazini temizleyerek) hmh evet guzelmis iyi secim
Y:tesekkur ederim umarim bu sizin isinizi kolaylastirir...
H:isimi?
Y:evet! Neden sasirdiniz?
H:benn...daha anlasmadikya ondan dedim yani hic birsey sormadiniz bana, daha once yaptigim calismalari gormediniz?
Y:haklisiniz ben sanirim kendimi anlatamadim...soyle daha once ki calismalarinizi gormeme gerek yok ben zaten sizi gorur gormez bu iste iyi oldugunuzu anladim daha o zaman kararimi vermistim tabii birde Deryanin oneriside benim icin onemli oda sizi onerdigine gore vardir bi bildigi diye dusunuyorum...haksizmiyim
H:nasil anladiniz isimde iyi oldugumu bilemiyorum ama evet hepsi dogru ama yinede ben daha kararimi vermedim!
Y:peki o zaman karariniz nedir merak ediyorum?
Hazan elindeki tek tasiyla oynuyor ve ne soylemesi gerektigini dusunuyordur...
O siradada Yagiz Hazanin elindeki yuzugu farkeder ve...Y:sanirim esinizin dusuncesini merak ediyorsunuz?
Hazan bunu duymasiyla saskina doner ve tam cevap verecegi sirada birden midesi bulanir ve kosarak lavoboya atar kendini, klozete cokup kusar ve elini yuzunu yikayip banyodan cikar...
Yagiz da hemen banyonun kapisina gelmis Hazani bekliyordur Hazanin cikmasiyla...
Y:yuzunuz bemmbeyaz olmus iyi gozukmuyorsunuz isterseniz baska bir gun konusup anlasiriz...
Hazan hala kendini iyi hissetmedigi icin ve surekli midesi bulandigi icin Yagizin soylediklerini onayliyarak evet der ve evden cikmaya baslarlar ama Hazanin midesi yine kotu olur ve yine kosarak banyoya gider Yagizda arkasindan gider ve kapiyi tıklatir...
Y:Hazan hanim! Iyimisiniz?
Esinize aramami istermisiniz?Hazan kapiyi acip Yagizin gozlerine bakar hayir gerek yok gidelimmi lutfen diyerek banyodan cikar ve yurumeye baslar Yagizda Hazanin arkasindan geliyordur biraz ilerlediklerinden sonra Hazan birden bayilir Yagizda kosarak Hazani kucaklar ve evden cikartip arabasina oturtur ve kendide arabaya binip hastaneye dogru yol alir...eline telefonunu alip Deryaya arar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIMIN GETİRDİKLERİ (ARA VERİLMIŞTİ YAKINDA YENIDEN SİZLERLE BEKLEMEDE KALIN)
Любовные романыBir kadinin acilari ona ne getirebilirki iste onunda haberi olmayan o aci çekerken ona gelenler onu nasil degistirecek hayatinda neler degisecek dersiniz? Sizce o kadin acilarinin getirdiklerini kabul edecekmi o gelenlerle yep yeni hayat kurup mutlu...