Hazan kapida duran Yagiza bakiyor Yagizda Hazana ikiside bu duruma anlam veremiyordu Hazan içinden acaba babasiylami geldi diye düşunurken Yagiz da acaba Kerimin kiz arkadaşimi? Yoksa bu evde ne işi varki diye dusundu o sirada Kerim geldi kapiya ve ikisininde birbirine oylece bakakaldiklarini görünce Hazan! Yagiz! Diye seslendi ikiside gozlerini birbirinden ayirarak Kerime çevirdiler...H: abi?
( Y:abimi? )K:Yagiz hoşgeldin kardesim
( H:kardeşimmi? Ne alakaya? )Y:hoşbulduk Kerim
H: abi siz tanisiyormusunuz?
Y: siz kardeşmisiniz?
K: bi dakika bi dakika siz tanisiyormusunuz?
Hepsinin kafasi karismisti hepside sorularini ayni anda sorunca Kerim konuşmaya başladi ve ilk anlatan o oldu...
K: Hazan, benim kiz kardeşim, Yagiz, benim iş arkadaşim, peki ya siz nereden tanisiyorsunuz?
H:biz
Y:bizH:Yagiz bey benim müsterim hani sana bahsettigim ev varya tasarladigim,
K: eee?
H: iste o evin sahibi Yagiz bey oradan tanisiyoruz ama arkadas oldugunuzu bilmiyordum?
Y: evet, bende sizin Kerimin kardesi oldugunuzu bilmiyordum güzel bir tesadüf oldu
K: Vallaha öyle, dunya ne kadar küçuk degilmi, ahh senide kapida beklettik buyur içeriye geç
Yagiz elindeki kutuyu Hazana uzatti Hazanda eline alip mutfaga goturdu Kerimde Yagizla beraber salona geçtiler...
Yagiz salonda masada babasini oturmuş Salih beyle konusurken görunce bu günkü ikinci şokunuda yaşamis oldu Kerimde Yagizi tanitmak için tam konuşmaya başlarken Yagiz ilk davrandi...
Y: baba?
L: Yagiz?
K: Levent bey senin babanmi?
L: siz tanisiyormusunuz?
Yine kafalar yanmisti Kerim ve Yagiz birbirlerine bakarak gülmeye başladilar Hazanda salona gelince olanlari anlamiş olacakki onlarla beraber gülmeye başladi Salih beyle Levent bey ise çocuklarinin bu durumuna anlam veremeden öylece birbirlerine bakip duruyorlardi...Kerimde daha fazla bekletmeden durumu açiklamak için konuşmaya basladi...
K: Levent amca Yagiz benim iş arkadaşim ayni zamanda üniversitedende tanisiyoruz, demekki sizde Yagizin babasi oluyorsunuz? Aslinda soyadlarinizdan anlamaliydim. ( guluyor )
Kerimin konuşmasindan sonra Salih beyle Levent beyde gulmeye başladilar
K:Ustelik Yagizla Hazanda tanisiyormus dimi Yagiz?
Y: evet, Hazan hanimlada tanisiyoruz ama Kerimin kiz kardeşi oldugunu bilmiyordum az önce oğrendim ustune babamida burada görunce herşey karişti ama sonunda toparladik.
S: Hazanla nereden tanisiyorsunuz?
H: şey baba hani yeni iş aldim şuan o evle uğrasiyorum demistimya iste o evin sahibi Yagiz bey oradan tanisiyoruz
S:anladim kizim ne kadar acayip bir tesadüf hayat işte ne zaman neyle karsilasacagin belli olmuyor dünya küçuk, seninle taniştigima memnun oldum Yagiz oğlum artik sende benim bir oğlum sayilirsin oyle degilmi Levent bey?
L: gerçektende oyle, dediginiz gibi dunya küçük
Y: bende memnun oldum Salih amca
S: eee hadi o zaman geçin bakalim yemeye başlayalim artik sogumadan,
Hazan kizim servise başlayabilirsin,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIMIN GETİRDİKLERİ (ARA VERİLMIŞTİ YAKINDA YENIDEN SİZLERLE BEKLEMEDE KALIN)
RomanceBir kadinin acilari ona ne getirebilirki iste onunda haberi olmayan o aci çekerken ona gelenler onu nasil degistirecek hayatinda neler degisecek dersiniz? Sizce o kadin acilarinin getirdiklerini kabul edecekmi o gelenlerle yep yeni hayat kurup mutlu...