1.bölüm

396 42 155
                                    


Hazan

Bugun sabah o kadar guzel bir neseyle uyandimki bugun hayatimin en guzel gunlerinden olacakti  cunku sevdigime asik olduguma kavusacaktim ben bugun, onu gormek icin cok sabirsizlaniyorum onu cokk ozlemistim isinden dolayi onu cok az gorebiliyordum ama bu durum bizim askimizi dahada guclendiriyor ve birbirimizi daha cok ozlememizi sagliyordu vee artik bugun kavusma zamanimizdi mutlulukla neseyle yatagimdan kalkip yuzumu yikayip ustumu degistirip mutfaga indim ve bize cok guzel kahvalti hazirladim masayi doldurduktan sonra caylari getirirken babamla abimde masanin yanina gelerek oooff muhtesem gozukuyor neye borcluyuz bu kahvaltiyi diyerek abimle babam bana bakip gulusuyorlardi bende heyecanimin mutlulugumun o kadar belli oldugunu anladiktan sonra cevap vermeden sadece gulumseyerek caylari masaya koydum o sirada abimde ben biliyorum galiba baba, dediginde kalbim yerinden cikacak gibi oldu  bende hemen abime bakarak abiii yaa dedim oda bana bakarak tamam tamam bisey demedik dedi ve masaya oturdu babam bu durumu anlamasada beni daha fazla sıkıstırmamak icin birsey demedi ve oda masaya oturdu bende caylari koyduktan sonra onlarla oturup kahvaltiya basladim.

****

Kahvaltimiz bittikten sonra abimle babami ugurlayip masayi toparlamaya basladim okadar heyecanliydimki ellerim titriyor kalbim cok hizli carpiyordu masadaki tabaklari zar zor goturuyordum mutfaga elim ayagim birbirine dolasiyordu sanki en son masayida mutfagida temizledikten sonra artik sevdigimle kavusmak icin hazirlanmam gerekiyordu ona guzel gorunmem lazimdi sonucta beni bayagdir gormuyor sadece goruntulu aramalarimizda goruyordu beni tabii bende onu ayyy acaba oralarda degistimiki sevdigim nasil oldu acaba diye merak etmiyor degildim tabii eee insan sevdigini uzun zaman gormeyince boyle oluyor, bunlari dusunurken odama cikmistim bile dolabimi acip kiyafetlerime bakiyor hangisini giysem diye bakiyordum en son gozum Sarpin bana son gelisinde getirdigi elbise takildi gozume kirmizi, sade, diz ustu, kisa kollu guzel bir elbiseydi bende hemen onu alip uzerime giydim saclarimi duz yapip acik biraktim cunku Sarp boyle seviyordu saçlarimi, boynuma siyah fularimi gecirip bantli siyah ayakkabilarimida giyip en son elime tek tasimi takip odamdan ciktim Sarpa surpriz yapip onu ilk tanistigimiz yerde beklicektim asaga inip saate baktigimda daha cok erkendi ben galiba heyecandan biraz erken hazirlandim bende ayakkabilarimi çikartip elime dosyalarimi aldim ve onlari incelemeye basladim o sirada kapi çaldi Allah Allah kimdi acaba kimseyide beklemiyordum yerimden kalkip kapiya gittim ve delikten baktim ama kimse gorunmuyordu bende yavas yavas kapiyi açtim...
Karsimda bir adam ellerindeki çiçegiyle yuzunu saklamis bana dogru bakiyordu ee tabii cicekten dolayi yuzunu goremedigimden pardon kimsiniz kime bakmistiniz diye sordum adamdan cevap bile gelmedi bende sinirlenerek aaa ne bu sacmalik diye elimle adamin yuzune tuttugu çiçegi asaga dogru indirdim çicegi indirmemle birlikte bende aşaga indim desem yeridir yerimde donup kalmistim şok olmustum karsimdaydi hemde capcanli bir sekilde sevdigim asik oldugum adamdi, suan nasil davranacagimi bilemiyordum onu uzun zaman sonra gormek benim icin inanilmazdi çok zayiflamisti, karsimda bana bakarak duruyordu oda ne yapacagini bilemeden ikimizde oylece duruyorduk birbirimizin gozunun icine bakarak... en son ben dayanamayarak ona sikica sarildim ve goz yaslarimin akmasina izin verdim ve seni cok ozlemisim dedim oda beni elleriyle sikica sararak kokumu icine cekerek saclarimi oksadi bende diye cevapladi, bende onun kokusunu icime cekip ona sikica sarilmaya devam ettim...
Sarilmayi birakip ikimizde birbirimizin gozlerine bakarak el ele tutusup iceri gectik...

H:Askimm hani sen saat 11 de burada olucaktin

S:sana surpiz olsun diye oyle dedim askim surprizimi begenmedinmi yoksa?

H: cok begendim hemde cok seni okadar ozlemisimki, ama bu seferde benim surprizim bozuldu onu napicaz?

S: sen bana surprizmi hazirliyordun?

H:evet askimm ama sagol yani sen bozdun

S:eee gecen seferde sen bozmustun odestik sayiliriz ha, hem neymis bakim surprizin?

ACIMIN GETİRDİKLERİ (ARA VERİLMIŞTİ YAKINDA YENIDEN SİZLERLE BEKLEMEDE KALIN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin