13.bölüm

229 29 107
                                    

****
Derya ve Yagiz konuştuktan sonra gitmek için ayağa kalktılar tam o sırada Deryanın telefonu çaldı...

D:Alo? Burak?

B: Derya sana birşey söylemem lazim, yaklaşik 2 saat önce sahilde Hazanla karşılaştım...

D: nee gerçektenmi? iyimi peki? bizde ona ulaşmaya çalışıyorduk...

B: hiç iyi gözükmüyor Derya zaten sahilde gördüğümde ağlıyordu yanina gidip sordum söylemedi, sonra birden ayağa kalkip gidiyordu bende durdurdum ve o halde gitmesine izin veremem dedim...

D: off Kuzumm benim, peki şimdi nerede ne yapıyor?

B: mezarliktayiz, buraya getirmemi söyledi bende getirdim ama onunla girmeme izin vermedi bende Hazanin bu halinden endışelendim sana arayayim dedim belki sen biliyorsundur diye düşündüm.

D:hiç sorma Burak uzun bir hikaye sonra anlatırım ben şimdi almaya geleceğim, haber verdigin için sağol.

B: ne demek, tamam bekliyorum o zaman.

Derya daha telefonu kapatmadan Yagız, ne oldu sanırım Hazanla ilgili değilmi diye sordu...

D: evet, kuzenim Hazani sahilde ağlarken görmüş hiç iyi gözükmüyormuş şimdide mezarlıktaymış, ben bi gidip onunla ilgileneyim Yagiz...

Y: offf hepsi benim yüzümden, Derya dur lütfen? Izin ver Hazanin yanina ben gideyim, hem ben gerçekten ondan özür dilemek istiyorum yoksa hiç rahat edemem lütfen?

D: peki sen öyle istiyorsan, sana adresi vereyim.

************************************

Hazan karşısındaki kişiye bakarak...

H: Yagiz?... Bey

Yağız karşısındaki kadinin gözlerine öylece bakip," ne desem acaba birşey söylesem canini yakarmiyim, acısını tekrardan hatırlatıp yine üzermiyim Hazani" diye içinden konuşuyordu kendi kendine, sonrada " ama şimdi yapmazsan daha sonra hiç yapamazsin Yagiz, şimdi cesaretini toplayip karşısına çıkmışken Hazandan özür dile ve bunca zaman ona acı çekmesine sebep olduğun için çok üzgün oldugunu söyle" diyerek kafasındakı düşünceleri yok etmeye çalışıyordu...

H:Yagız bey? Burada ne işiniz var?

Y: Hazan...ben...aslında buraya senden  çok çok özür dilemek için geldim...
Ben...bilmiyordum şuan ne desem ne söylesem inan gerçekten bilmiyorum ama o kadar üzgünümki sana onca zaman acı çektirdiğim için seni buna mecbur bıraktığım için işi kabul etmen için zorladigim için sen den çok özür dilerim, Hazan lütfen beni affet yani yaşadığın şey o kadar değişik o kadar ağırki kim düşünebilirdiki böyle bir şeyin başimiza geleceğini, bin yıl düşünsem böyle birşeyle karşılaşacağımı hiç düşünmezdim ama geldi ve ben bunu farkedemedim belkide farketseydim herşeyi değiştirebilirdim hepsi benim suçum, herşey için çok özür dilerim Hazan, birde artık istersen sözleşmeyi iptal edebiliriz demek ve senden gerçekten özür dilemek için buraya gelmiştim.

Hazan Yağızın ondan bu kadar özür dilemesini ve çok üzgün olduğunu söylemesini duyunca çok şaşırmıştı buraya kadar gelip Hazandan özür dilemisti Yagiz, hemde hiç suçu yokken, Hazan da bu durumda bu hikayede aslında hiç suçu olmayan  kişi Yagiz diye düşündü ama ona rağmen gelip benden özür diledi bunca zaman bana acı çektirdiğini söylüyordu ama öyle değildi acılarımın sebebi bendim ben izin verdim böyle olmasına ama görüyorumki böyle yaparak suçsuz bir adami üzdüm, demekki ona kendini suçlu hissetmesine sebep oldum ahh Hazan ahh...

H: Yağız bey şuan birşeyin farkına varmamı sağladınız size teşekkur ederim, ama inanin bu hikayede sizin hiçbir suçunuz yok asıl siz  suçsuz oldugunuz halde gelip benden özür dilediniz sizin hiç suçunuz yokki nereden bilecektinizki, eğer ben kendim baştan kabul etmeseydim belkide durum bu hale gelmezdi yani ben herşeyi bile bile kabul ettim başa çıkabilirim diye düşündüm, dediğiniz gibi kim bilebilirdiki böyle birşeyin başimiza geleceğini ama işte KADER, yaşamamiz gerekiyormuş yaşadık ve sanırım yaşamaya da devam edeceğiz, işe gelince, ben işi birakmak istemiyorum eğer sizin için de sorun yoksa devam etmek istiyorum, yeniden başlamaya ne dersiniz?

ACIMIN GETİRDİKLERİ (ARA VERİLMIŞTİ YAKINDA YENIDEN SİZLERLE BEKLEMEDE KALIN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin