Hazan babasını kelepçelerle gördüğunde anlam veremeden babasina bakar ve yaşlı gözlerle sanki babasinin bir cevap vermesini bekler, elini tutar baba der...babasi ise kizinin bu haline dayanamaz onlari bu hale soktuğu için çok üzülmüş ve kizinin yuzune bakamiyordu gozlerinden yaslar damliyor ve aşağiya bakiyordu Hazan ise babasinin boyle güçsüz gozukmesine kizarak babasina...
Baba yuzume bak lutfen neden suçu kabullenmis gibi davraniyorsun? ben biliyorumki sen yapmadin sen boyle birsey assla yapmazsin sen benim babamsin o yuzden simdi dimdik dur ve savas sana bunu yapanlara boyun egme lutfen baba?
Salih bey kizinin ona bunlari soylemesiyle çok mutlu olur ve biraz olsun icinde bir umut dogar ve kizina bakarak haklisin kizim bu işin peşini birakmicam diyerek kizina sarilir o sirada eli Hazanin dikişli bolgesine gelince Hazan aciyla inler Salih bey kizinin sesini duyunca endiseyle...
Iyimisin kizim?
Iyim iyim baba yok bişey
Ama sanki biryerin acimiş gibi...
Yok baba iyim ben, sadece kelepçenin demirleri rahatsiz etti okadar
Özür dilerim kizim
Baba senin suçun değil lutfen kendini suçlama
P:konuşmanız bittiyse zanliyi goturmemiz gerekiyor
Hazan tam ağzini açip birsey soyleyecekken avukat bey Hazanin elinden tutarak...
"Lütfen Hazan hanim yapmayin aksi halde babanizi zor durumda birakacaksiniz" der.
Hazanda tamam diyerek babasinin yanindan ayrilir ve polislerde babasini götürürler Hazanda arkasindan "Merak etme baba seni buradan çıkaracağim, sana bunu yapanlari bulucam" diyerek bagirir.
************************************
Hastane
Derya hastasiyla ilgilendikten sonra Hazanin yanina gitmek için yanina gider odaya girdiğinde Hazan yoktur Derya hemen odadan çıkıp görevli hemşireye...
Hemşire hanim bu odadaki hasta nerde?
Derya hocam, hasta gitti...
Gittimi? Ne demek gitti, nasil izin verirsiniz gitmesine?
Hocam durdurmaya çalıştım ama dinlemedi...
Neden bana haber vermediniz o zaman? Niye simdi öğreniyorum?
Hocam çok özür dilerim ama Hazan hanim size soylemememi soyledi bende birsey diyemedim...
Yinede bana soylemeniz gerekirdi, sonuçta o bir hasta ve daha yeni ameliyattan çikmisti...
(Ahh Hazan ahh nerdesin?...niye gitti acaba insaallah kötü bir sey yoktur...)
Ben çıkıyorum onu bulmam lazim sen şu dosyalari ben gelene kadar hallet gelince bakarim
Peki hocam
Derya koşarak hastaneden ayrilmak icin odasina gidiyorken acilden yarali hasta geldi ve başhekim Deryayi farkederek ona seslendi...
Deryaa?
Buyrun hocam
Acile gelen hastayla sen ilgilen şuan boşta senden başka doktor yok
Ama hocam ben...
Ama...
Peki hocam...
Allahim yaa sanki kendisi bakiverse birsey olacak yok illa ben bakicam yok yani bu hastanede benden başka doktor yok gerçekten...Derya kendi kendine soylenerek ve sinirli bir sekilde acildeki hastanin yattiği yerin perdesini açtı ve hastaya bakarak...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIMIN GETİRDİKLERİ (ARA VERİLMIŞTİ YAKINDA YENIDEN SİZLERLE BEKLEMEDE KALIN)
RomanceBir kadinin acilari ona ne getirebilirki iste onunda haberi olmayan o aci çekerken ona gelenler onu nasil degistirecek hayatinda neler degisecek dersiniz? Sizce o kadin acilarinin getirdiklerini kabul edecekmi o gelenlerle yep yeni hayat kurup mutlu...