Hazan o evde yeni tanıştığı Ela yi görünce çok şaşırır kafasında binlerce sorular dolaşmaya başlar acaba bu bir tesadüfmü der sonra içinden ama tesadüfler yoktur tevafuk vardır der babam diyerek sorularina cevap aramaya çalışır...Ela ise gördüğu manzarayla ressmen şok olmuştu o tamamen bu duruma çok sinirlenmiş gece yarisinda sevdigi adamin evinde daha bu gün tanistigi bir kadin vardi karşisinda, ne diyecegini bile bilmiyordu kimdi bu kadin Yagizin evinde hemde bu saatte ne işi vardi üstelik kendi anahtariyla giriyordu? Ela bunlari düşündükçe dahada sinirlenmeye basladi, kızgın gözlerle Hazana bakıp...
E: sizin benim sevgilimin evinde hemde bu saatte ne işiniz var, hem siz ve burasi ne alaka ya?
Hazan kafasindaki butun sorularin cevabini bulmustu iste bu kadin Yagizin sevgilisiydi durum şimdi anlasilmisti
H: ayni şeyi bende dusunuyordum şuan?
Bakin bu evle benim sizin dusundugunuz gibi bi alakam yok ben sadece buraya duvarlarin hangi boyayla boyanacagini seçmek için geldim o kadar...E: duvarlari boyamak içinmi iyide neden? Burasi sizin eviniz değilki!
H: ahh haklisiniz ben durumu tam olarak anlatamadim şöyleki...
Hazan tam açıklama yaparken Yagız geldi hemen kapidan içeri girdi ve anlamsızca Ela ve Hazana baktı...
Y:Ela? Senin ne işin var burada?
E: benimmi? Asıl Hazan hanimin ne işi var burada Yagız!?
Hazan evin boyalarini seçmek için geldi hani sana bahsetmistimya evim için bir iç mimarla anlastim evimi dekora edecek diye işte o mimar Hazan...
H: sanırım yanliş bir zamanda geldim en iyisi ben gideyim
Hazan bunlari söyledikten sonra kapidan çikarken Yagiz durdurdu ve buraya kadar gelmişsiniz boyalari seçmek için, lutfen seçin bizim için hiç sorun olmaz dimi Ela? Diyerek Elaya bakti, Ela çok kizgindi hala siniri geçmemisti ne olursa olsun sonuçta gece gece sevdigi adamin evine bir kadin gelmisti aklina kotü dusunceler geliyordu ama şuan sirasi degildi o yüzden sakin olup Yagiza sonrada Hazana bakti ve...
E: evet Yagiz hakli lutfen benim kusuruma bakmayin ben yanliş anlamisim buyurun siz işinizi yapabilirsiniz
H: sizde haklisiniz bende ilk basta kendimi dogru tanitmaliydim, peki o zaman ben boyalari seçmeye baslayayim hemen bitiririm zaten
Y: peki buyurun içeri geçelim o zaman
Yagiz her ne kadar soğukkanli durmaya, gözükmeye çalişsada Elanin ne kadar sinirlendigini gorebiliyordu ama Hazana ayip olmasin kiz utanmasin diye görmezden geliyordu ama biliyorduki Ela bunun hesabini ona soracakti çunku Ela gerçektende çok kiskanç biriydi özellikle söz konusu Yagiz ve onun yaninda başka bir kadin olunca Ela çıldırıyordu, Yagizi kimseyle paylasamiyordu...
Hepsi içeri geçince salondaki ambiyansi gördüler Hazan, Yagiz ve Elaya Ela Hazana Yagizda ilk Elaya sonrada Hazana bakarak bogazini temizledi ve mumlari söndürüp ışıkları açtı Ela da Yagızın yanina giderek elini tuttu ve sana sürpriz hazirlamistim ama mahffoldu diyerek Hazana bakti Yagizda Elaya bakarak kulağina egildi bunlari sonra konusuruz Ela kiza ayip oluyor dedi.
Hazan çok utanmisti bu durumdan çok rahatsizdi bir taraftan Ela ya hak veriyordu oda içinden benimde başima boyle sey gelse bende kötü olurum bende yanlis şeyler dusünurum diyerek kendine kiziyordu off Hazan ya off sende tam gelecek zamani bulmuşsun...bir taraftanda dunya ne kadar kuçuk diyordu bu gün tanistıgi kiz Yagizin sevgilisi çıktı Yagizin sevgilisi oldugunu hiç düşunmemisti hani erkegin yada kizin hareketlerinden anlasilirya evli yada sevgilisi oldugu Yagizda oyle bir sey sezmemisti Hazan sonra içinden demekki dış gorünuşe aldanmamak lazimmis diyerek isine devam ediyordu...
O sırada Ela yüksek sesle Aşkim bizim odamiz hangi renk olacak diye Yagiza bakti, Hazan içinden aaa odamiz dedi acaba bunlar evlimiki diye geçirdi ve Yagiza bakti, Yagizda ne diyeceğini bilemedi Elanin bu sözüne çok şaşirmişti ama yanlis bir sey diyipte Elayi daha fazla sinirlendirmek istemiyordu, ben içecek bir şeyler getireyim diyerek oradan ayrilmayi tercih etti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIMIN GETİRDİKLERİ (ARA VERİLMIŞTİ YAKINDA YENIDEN SİZLERLE BEKLEMEDE KALIN)
RomanceBir kadinin acilari ona ne getirebilirki iste onunda haberi olmayan o aci çekerken ona gelenler onu nasil degistirecek hayatinda neler degisecek dersiniz? Sizce o kadin acilarinin getirdiklerini kabul edecekmi o gelenlerle yep yeni hayat kurup mutlu...