9.bölüm

106 24 38
                                    

Hazan ve Derya tam koltuga oturacakken silah sesini duydular

D: Hazan? Bu silah sesi

H: evet bende duydum bizim asagidan geldi dur bir camdan bakayim

Hazan cama gidip camdan aşagiya bakti

H: Derya asagida insanlar toplanmiş, kesin kötü bir şey oldu hadi gidip bi bakalim belki yardima ihtiyaçlari olur

D: haklisin hadi gidelim

Derya ve Hazan hizlica evden ciktilar ve aşagiya inmek için asansore bindiler...

*****

Alev kendini vurmuştu her yer kanlar içindeydi etraftaki insanlar çiglik atiyorlardi Alev yerde hareketsiz bir şekilde yatiyordu Salih bey koşarak Alevin yanina geldi ve ahh Alev ahh ne yaptin sen diye Alevin nabzina bakiyordu ama Alevin nabzi atmiyordu korku ve endişeyle cebinden talefonunu çikarip ambulansa aradi...

O sirada Hazan ve Derya inmişti ikiside ne olmuş diye etrafa bakiyordu ama insanlar etrafa toplandigi için ne olduğunu goremiyorlardi Derya aradan biri vah vah daha çok gençmiş nasil kendine kiyar diye konuşurken duydu ve Hazanla birlikte hizli adimlarla insanlar arasindan geçtiler Hazan orada kanlar içinde yatan kadini görünce çok kötü oldu hemen kadinin yanindakine gözlerini çevirince babasi oldugunu farketti buna anlam veremedi, Derya hizli hareket ederek Alevin yanina gitti ve başindaki kanamayi durdumaya çalıştı oraya temiz bir bez koyarak kanamayi biraz olsun durdurdu sonrada nabzina bakti o sirada Salih bey şoka girmişti nabzi atmiyor nabzi atmiyor diye duruyordu Derya Alevin çok yavaş bir şekilde nabzinin attigini soyleyerek herkesin dagilmasini etrafi boşaltmalarini soyledi sonrada acil hastaneye gotürmek lazim yoksa çok geç olabilir zaten durumu çok ağir diyerek ambulans çagirmalarini söyledi Salih bey ambulansi cagirdim birazdan burada olacaklarmiş diyerek Deryaya bakti Deryada Hazana bakarak Hazan baban iyi gözükmuyor sen onu buradan götür dedi Hazanda babasina hiçbirşey sormadan onu alip eve çıkardı...

****
Hastane

Derya Alevle beraber hastaneye geldi hemen acile göturduler acil ameliyata alinmasi gerekiyordu Derya tüm hazirliklar başlasin hastayi acil ameliyata alicaz diyerek üstünu degıstirmeye gidiyorken bir komplikasyon oluştu Derya hemen geriye döndü ve Alevin yanina gitti Alevin kalbi durmuştu Derya hemen kalp masajına basladi iki defa tekrarladi ama olmadi hemen elektronik cihazi hazirlatti ve Alevin kalbine doğru tuttu ve çekti yine olmadi dereceyi yükselterek yine Alevin kalbine goturdu ve çekti ama maalesef olmamisti kalbi tekrar atmamisti Alev ölmüştü, Derya çok üzülmüştü  kurtarabilirdim diyerek ağliyordu yanindaki arkadaslari sen elinden geleni yaptin zaten durumu çok agirdi fazla şansi yoktu diyerek Deryayi avutmaya çalişiyorlardi Derya hemşirelere ailesini bulup durumu haber verin diyerek oradan ayrildi ve odasina gitti...

*****

Hazan babasi biraz sakinleştikten sonra yanina gidip durumu sormaya karar verdi Salih bey koltukta bir yere dalmiş bir şekilde oturuyordu...

H: baba? Iyimisin?

S: Aslinda degilim kizim hiç iyi degilim

H: baba o kadin kimdi neden sen bu kadar etkilendin?

S: size her şeyi anlatacagim herşeyi ama önce Deryaya arayip durumu ogrenebilirmisin

H: tamam ben bi Deryaya arayayim o zaman

Hazan eline telefonunu alip Deryaya aradi..

D: alo

H: Derya, kadinin durumu nasil? Merak ettim şansi varmi?

D: hiç sorma Hazan Kadini kaybettik maalesef olmadi kalbi dayanmadi

H: çok üzüldüm canim, neyse sen elinden geleni yaptin kendini suçlama hadi ben seni tutmayayim işlerin vardir gorusuruz

ACIMIN GETİRDİKLERİ (ARA VERİLMIŞTİ YAKINDA YENIDEN SİZLERLE BEKLEMEDE KALIN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin