PROLOG

839 69 8
                                    

Chanyeol este un brunet inalt caruia ii place sa cante si sa isi petreaca tot timpul ocupandu-se de cariera sa , dar in acelasi timp ii place sa faca asta cu cel mai bun prieten al sau, Baekhyun .

Baekhyun , fata de Chanyeol este scund si are ochii verzi . Brunetul iubeste muzica. Viseaza sa isi creeze o cariera reusita. Timpul lui liber inseamna Chanyeol si muzica . Este naiv, copilaros si vesel mereu .

Dar...
Cand Chanyeol doreste sa pastreze distanta fata de prietenul sau , totul devine straniu pentru micutul brunet . Nu-i intelege sentimentele prietenului sau sau motivul pentru care il indeparteaza tot mai mult din viata lui .

"Mi-e dor de el. Ce sa fac ?"
Spune Baekhyun imbratisandu-si ursuletul de plus .
"Iarasi te gandesti la el ? Are nevoie de spatiu ."
"Am facut ceva gresit ?"
"Baekhyun tu simti ceva pentru el ?"
"Il iubesc mult."

"Lasa-ma sa-ti fiu alaturi."
Soptii Baekhyun punandu-si mana pe a brunetului .
"Stii bine ca niciodata nu te voi indeparta!"
Raspunse Chanyeol plecandu-si capul .
"Atunci de ce o faci?"
"Pentru ca am nevoie de timp sa imi dau seama de ce simt pentru tine."
Marturisise in sfarsit brunetul simtindu-se eliberat. Inghitii in sec si astepta raspunsul brunetului de langa el care parca nu mai aparea .
"Ce vrei sa spui? Ce sentimente ai putea avea pentru mine ?"
Se mira cel mic zambind inofensiv.
"Mi-e prea teama de ce va urma pentru a-ti marturisii tot ."
Spuse stergandu-si lacrima ce ii cadea lent pe obraz.
"Suntem prieteni. Poti sa imi spui orice ."
Il incuraja Baekhyun mangaindu-l pe spate . Era atat de naiv .
"Ai dreptate. Suntem prieteni. Doar prieteni."

JUST FRIENDS Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum