Capitolul 11"M-am intors"
—Defapt, aveam de gand sa pastrez asta secret, insa ... m-am gandit mai bine si am ajuns la concluzia ca este mai bine sa o terminam acum cand nu ne-am implicat prea mult .
—Este altcineva la mijloc nu ?
Intreaba el uitandu-se spre Chanyeol , parand ca stie ce se petrecuse in birou.
—Nu asta conteaza . O sa plec acum .
Spune Baekhyun ridicandu-se de pe scaun .
—Yaaa asteapta!
Strica Sehun iesind dupa el .
—Chanyeol in ce incurcatura ai intrat ?
Se intreba el cand ramase singur in birou.Dupa cateva saptamani.
—Da-mi aia inapoi !
Striga Baekhyun nervos, atunci cand Sehun luase cutia de sub patul baiatului .
—De ce ? E ceva ce nu vrei sa vad aici?
Intreaba Sehun ridicand mana pentru ca Baekhyun sa nu poata ajunga la ea .
—Sehun e privat !
—Vreau sa vad ce este , doar atat .
Spune Sehun asezand cutia pe birou deschizand-o .
—Nuu.
—De ce ti astea aici ?
Intreaba roscatul uitandu-se printre lucruri.
—Yaa! Ti-am spus ca este privat ? Ce este atat de greu de inteles ?!
Spune brunetul nervos tragand cutia spre el, care cazuse imediat, toate lucrurile din ea fiind imprastiate pe podea.
Sehun se apleca sa le stranga apoi gasii un album si un trandafir mic pus intr-o cutie transparenta .
—De ce este un trandafir aici ?
Brunetul sta putin pe ganduri."—Stiu ca nu este ceva potrivit, insa sper ca iti place .
—Ce este aici ?
Intreaba Baekhyun prinzand cu mainile sale pungulita de cadou pe care Chanyeol o indreptase spre el .
—Este un album cu amintirile noastre . Oh, si asta .
Spune intinzandu-i un transafir rosu sangeriu.
—Chanyeol... multumesc.
Spune el emotionat, apoi il strange puternic in brate .
—Sa vorbim .
Spune Chanyeol lipsit de glas .
—Esti bine ? Nu pari in apele tale .
—Sa nu mai continuam cu aventura asta .
—P-poftim ?!
Intreba Baekhyun verificand ca a inteles bine mesajul brunetului .
—Sehun... el a venit la mine acum cateva zile . Vorbele lui, m-au facut sa realizez ca sunt un tradator si ca nu m-am gandit la prietenii mei sau la tine cand am facut ce am facut . Imi pare rau, dar pentru binele tuturor, o sa dispar din ecuatie ceva timp .
—Chanyeollie !
Soptii, pierindu-i glasul .
—Ce vrei sa spui ?
Spuse tot el.
Era a doua oara de cand se cunosc cand baiatul ii spuse "Chanyeollie" . Lacrimile ii aparuse cand a realizat ca ultima data cand a auzit "Chanyeollie" din gura lui Baekhyun a fost cand parintii lui Baekhyun au decis sa se mute pentru cativa ani din tara, luandu-l pe Baek cu ei.
—Iarta-ma . Te iubesc sa sti!
Prima data . Prima data cand ii marturisise ca il iubeste."—Lasa-ma ! Nu este treaba ta !
Striga Baekhyun aducandu-si aminte de brunet . Lacrimile sale nu incetau sa apara .
—Yaa de ce plangi ? Nu stiam ca este asa important .
Spune Sehun prinzandu-i mana .
—Nu ma atinge .
—Ce sa fac sa te simti mai bine ?
—Adu-l pe Chanyeol acasa .
Spuse el sincer bufnind intr-un plans isteric .
Atunci Sehun intelese ca nu mai avea ce cauta langa Baekhyun in calitate de iubit . Stia ca nu putea fi mai mult decat un prieten . Era si o usurare, dar si o dezamagire. Inca avea sentimente puternice pentru Luhan, dar se indragostise si de Baekhyun . .
—Adunare!!
Striga Suho . Erau in casa in care se mutase .
—Ce mai este acum ? De ce ... te-ai intors .
Spune Chen oprindu-se cand il vazu .
—Yaaa! Cam tarziu nu crezi ?
Intreaba Tao nervos .
—Ce cauti aici ?!
—M-am intors .Va urma...
Pareri ?
CITEȘTI
JUST FRIENDS
Short StoryUnde Chanyeol este cel mai bun prieten din lume dandu-i sfaturi ori de cate ori este nevoie, iar Baekhyun cel care isi plange relatia in bratele prietenului sau .... ce se intampla cand Chanyeol isi marturiseste sentimentele ?