Capitolul 9

372 49 9
                                    

"DE RAMAS BUN"

Play la mediat cat cititi. E important.

In urma cu o zi.
—O citesc eu. Imi este atat de frica .
Soptii Suho ultima fraza inainte sa citeasca scrisoarea pe care o tinea in mana .

"Dragii mei prieteni, nu ma urati! Va rog. Asta a fost decizia mea dupa saptamani intregi e gandire. Stiti foarte bine, ca eu nu m-am nascut aici. Familia mea este in China si imi doresc sa fiu alaturi de ei , acum cu problemele aparute . Iarta-ti-ma pentru am plecat neanuntat, insa am rupt contractul . Se pare ca aici ne luam ramas bun . Va sunt atat de recunascator ca am cunoscut niste oameni minunati ca voi . Ca mi-ati fost alaturi tot timpul. Ca am locuit impreuna si va multumesc pentru toata dragostea voastra .
Suho, ramai un lider minunat ca pana acum.
Xiumin,  ai grija de membrii pentru ca sunt mici si au nevoie de protectie .
Lay, sper sa te adaptezi cat mai bine cu noua limba . Ramai acelasi te rog .
Baekhyun,te rog trateaza-ti problema cu vocea . Stiu ca nu ar fi trebuit sa spun cuiva asta, insa tocmai pentru ca esti ca si fratele meu, voi spune . Ai grija de tine , ai grija de Chanyeol pentru ca sunteti mereu impreuna si pentru stiu cat de mult il iubesti .
Chen, sper sa fii mereu plin de viata si zambaret ca pana acum . Ai grija de vocea lui Baekhyun pentru mine te rog .
Chanyeol, imi este atat de greu sa renunt la tine . Ai fost prietenul meu intotdeauna. Stiu ca Baekhyun este mai mare, insa contez pe tine sa ai grija de el si de Sehun . Te iubesc mult Chan.
Kyungsoo, yaa chiar daca nu vrei sa ne arati asta stiu ca ne iubesti pe toti. Ramai la fel de puternic .
Kai,  stiu ca vei reusii la competitia de dans . Am incredere in tine si in talentul tau si stiu ca poti!
Tao, contez pe tine ca vei progresa . Ca vei incerca din rasputeri sa fi cel mai bun .
Kris, nu renunta . Stiu ca ai vrut sa pleci. Stiu ca ai vrut asta atat de mult, insa... nu i-ai putut parasii... cum am facut eu .
Si Sehun... Sehun te iubesc . Te voi iubii mereu.  Te rog sa ii marturisesti lui Baekhyun despre ce am vorbit .
Va iubesc !  Ma voi intoarce candva.
Luhan ."
—Cum.. cum a putut pleca asa?
Se intreaba Xiumin ranit.
—El nu ne-a spus nimic , doar a plecat... a plecat cand era mai greu .
Spune Suho .
—Sa uitam . Este alegerea lui.
Spune Chen ridicandu-se confuz .
—Sehun sa vorbim.
Spune Baekhyun, ridicandu-se de pe scaun iesind din camera .
Privirea lui Chanyeol ii urmareste traseul pana cand acesta iese din camera .

—Ce ar trebuii sa imi marturisesti?
Intreaba el cu bratele incrucisate .
—Oh, el se referea ca ..eu defapt stiam de cateva zile de plecarea lui .
Mintii el .
—Poftim? Si mie de ce nu mi-ai spus nimic ?
—El a vrut sa fie secret .
—Credeam ca suntem cei mai buni prieteni... a tinut asta secret fata de mine .
—Stia ca vei fi cel mai ranit  si nu a vrut sa te vada asa.
—Doar asta este ?
—Da .
Mintii din nou .

Prezent:

—Baekhyun.
Spune Chanyeol dupa ce brunetul trecu pe langa el stand cu ochii in hartiile sale .
—Oh, buna .
Spune el lasandu-si privirea in jos .
—Sa vorbim .
Spune facandu-i loc sa intre in birou .

Va urma..

Multumesc pentru comentarii. ❤️❤️❤️❤️
Ma ajuta enorm🥺🥺❤️❤️❤️❤️

JUST FRIENDS Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum