"NU AM VRUT, DAR ASA A FOST SA FIE"
—Yaa . Tu nu ai fost prezent in seara asta? Tu nu ai vazut cum se uita dupa Chanyeol ?
—Eu nu am observat nimic .
—Stiu ca si tu crezi asta , asa ca te rog. Sa ne mai dam o sansa .
Spune el apropiindu-se lent . Luhan incerca din rasputeri sa se abtina, insa buzele lui Sehun parca il trageau intr-o transa . Se straduii sa isi stapaneasca emotiile, insa era tarziu. Buzele rocatului se aflau deja peste ale sale .
Involuntar isi duce mana in parul lui jucandu-se in el, simtind cum sentimentele sale revin putin cate putin .
Sarutul era lung si pasional.~~
Baekhyun isi deschise ochii. Se afla inca in camera brunetului. Observa mana lui Chanyeol atarnand pe talia sa , apoi zambii discret, insa zambetul ii disparu imediat . El verifica daca chiar este dezbracat, fiind constient ca este insa se simtea vinovat.
La cateva minute Chanyeol se trezii din nou, fara a stii ca brunetul statea cu ochii inchisi insa nu dormea. Ii plasa un pupic pe umarul stang imbratisandu-l .
—Si tu stii ca totul se va termina cand te vei trezii nu ?
Spuse Chanyeol crezand ca vorbeste singur .
—Noi nu putem fi impreuna . Nu putem gresii. Trebuie sa ramanem demni, chiar daca asta inseamna sa imi rup inima in doua.
—Nu inteleg .
Soptii brunetul facandu-l pe Chanyeol sa tresara .
—Oh, am crezut ca dormi...
—Nu inteleg de ce am ales gresit .
Inima lui Chanyeol se destramase. Era el i greseala pentru Baekhyun ? Il iubeste pe Sehun ? Intr-un timp atat de scurt il poate iubii ?
—A fost ... vina mea .
Spune stiind ca el a inceput totul .
—Chanyeol...
Spune brunetul intorcandu-se cu fata la el .
El doar asculta incercand sa nu para ranit, desi nu prea reusea .
—Sa uitam . Sa fim prieteni. Sa fim ca la inceput .
—Iti inteleg decizia .
Spune Chanyeol intorcandu-se spre marginea patului mergand spre baie . El se imbracase deja de cand se trezise prima data . Pentru ca nu purta tricou , lui Baekhyun i-a fost usor sa vada rana brunetului , ce nu se vindecase .Trecuse cateva zile. Relatia lui Sehun si Baekhyun parea ca merge de minune. Asta pentru ca nuciunul dintre ei nu avuse curajul de a-i marturisii celuilalt ca se inselase . Greseala lui Sehun putea fi inteleasa, considerandu-se o scapare de moment, intrucat cei doi fusese impreuna, ins aoare greseala lui Baekhyun , fiind constient si asumandu-si , putea fi iertata de Sehun ? Ori de Luhan ? Nu existau atingeri, inafara de cele prietenesti, nu existau saruturi, contacte de alt gen. Nu era nimic . Se considera o relatie ? Ce stiau ei ca sunt impreuna, caci unul de viata celuilalt nu stiau. Baekhyun a renuntat sa mearga in biroul lui Chanyeol in timpul pauzei de masa asa cum facea in fiecare zi. A renuntat sa il sune in noptile tarzii cand nu putea adormii, sau sa il viziteze . Se simtea rusinat sau nu voia ca brunetul sa creada ca vrea ceva mai mult intre ei ? Chanyeol se simtea tot mai rau. Lucra non stop pentru a nu se mai gandii la prietenul sau, insa cateodata o dadea in bara . Il privea pe geamul biroului sau . Nu era fericit . Se intreba daca este vina lui, a lui Sehun sau... a scrisorii primite ieri ?
Play la mediat cat cititi. E important.
In urma cu o zi.
—O citesc eu. Imi este atat de frica .
Soptii Suho ultima fraza inainte sa citeasca scrisoarea pe care o tinea in mana ."Dragii mei prieteni, nu ma urati! ... "
Va urma...
CITEȘTI
JUST FRIENDS
Short StoryUnde Chanyeol este cel mai bun prieten din lume dandu-i sfaturi ori de cate ori este nevoie, iar Baekhyun cel care isi plange relatia in bratele prietenului sau .... ce se intampla cand Chanyeol isi marturiseste sentimentele ?