Capitolul 2

492 53 13
                                    


Capitolul 2.

"O ALTA PERSPECTIVA"

Capitolul 1 din
Perspectiva lui Chanyeol :

Mergeam grabit spre biroul meu cand sunt intrerupt din gandurile mele datorita unor tipete piternice . Imi indrept privirea spre partea dreapta citind pe usa "Manager Byun" . El iar are probleme cu comunicarea .
Intru in birou atintindu-mi privirea rapid pe fata speriata  a brunetului apoi ii privesc clientul .
—Buna ziua . Ce se intampla aici ?
Am intrebat facandu-mi simtita prezenta .
—Oh buna ziua .
Spune doamna de pe scaun, imbujorandu-se in obraji .
Baekhyun doar isi ridicase privirea asupra mea, expresia lui faciala parca cerandu-mi ajutor. Parul brunet ii era in toate partile evidentiind faptul ca isi trece mana adesea prin el, ochii lui verzi erau acum tulburati de stres, iar camasa ii era usor deranjata .  Oftez silentios pregatindu-mi replicile .
—S-a intamplat ceva domnisoara ?
—Oh vai Doamne .
Spune ea ascunzandu-si fata cu ajutorul evantaiului .
Cei drept nu parea atat de tanara, insa femeie au nevoie de complimente .
—Baekhyun ce se intampla ?
Il intreb incercand sa aflu motivul certei celor doi .
—Doamna se grabeste sa ajunga acasa la copii si s-a enervat pentru viteza mea .
Spuse el privind podeaua .
—Ma scuzati, dar el trebuie sa fie atent la datele pe care le introduce in calculator pentru a va oferii cat mai multe oferte disponibile.
Spun incercand sa ii gasesc scuze brunetului .
—Oh pai de ce nu spune asa ?
Spune ea facand pe nevinovata .
—Multumesc .
Sopteste el zambind apoi isi continua treaba .
Ies din birou dup ce ii zmbesc usor in coltul gurii continuandu-mi drumul .

Era o zi atat de aglomerata . Nu aveam timp de nimic , nici macar sa pot bea cafeaua . Imi deschid leptopul fiind intampinat de imaginea de fundal cu mine si Baekhyun. Il cunosc de atatia ani . El mi-a fost alaturi cand am fost singur si m-a sustinut in orice . Privesc imaginea cateva minute bune, observand ca defapt in tot acest timp ii analizasem fiecare tresatura faciala a lui Baekhyun . Ma incrunt cand realizez apoi imi deschid documentele incercand sa lucrez insa sunt deranjat de usa ce se tranteste de perete.
—Chanyeol ! Nu o sa iti vina sa crezi!
Striga Baekhyun dand navala in birou . Vine in spatele meu punandu-si mainile in jurul gatului astfel incat sa ii pot vedea ecranul telefonului .
—Ce mai este ? Iar te gandesti cum sa il inviti la masa ?
Spun ignorandu-i telefonul, apoi isi pune capul pe umarul meu soptindu-mi la ureche:
—Am castigat .
—Poftim ?
Intreab prinzandu-i telefonul fiind curios de subiect .
—Cum ai reusit ?
Ma ridic dupa .
—Ti-am ascultat sfaturile si am comunicat mai mult .
—Esti... sigur ca simti ceva pentru el?
Intreb masandu-mi ceafa , incercand sa imi controlez corpul .
—Da! Imi place de el.
Spune sigur pe el . Asta a venit ca o palma . Simt cum palmele imi transpira. Ce se intampla ?
—Atunci bafta . Sunt sigur ca si el te place .
Il incurajez batandu-l usor pe umar .
—Multumesc Chanyeol !
Spune sarindu-mi in brate . M-am blocat cateva secunde . Nu stiam daca sa il imbratisez si eu sau nu . Tot ce stiam era ca inima imi batea mult prea repede si ca simteam ceva ciudat in stomac . Ma... ma indragosteam cumva de prietenul meu cel mai bun ?!

Va urma

Asa arata in carte: 😭😍😍😍😍😍

Asa arata in carte: 😭😍😍😍😍😍

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
JUST FRIENDS Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum