Capitolul 4

416 50 3
                                    


"DOAR UN MOMENT"

—Alo ? Chanyeol esti bine ?
Intreaba tinand telefonul la ureche .
—Buna, s-a intamplat ceva ?
Ma intreaba.
—Sunt in fata casei tale , poti sa imi deschizi.
—Vin imediat .

Usa se deschide, el facandu-mi loc sa intru . Ne asezam pe canapea fiind nerabdator sa ii povestesc despre ziua de astazi .

—Cum a fost la intalnire .
Ma intreaba parca stiind ce gandesc .
—Despre asta voiam sa vorbim . Nu stiu ce sa fac mai departe. El m-a intrebat daca vreau sa fim impreuna.
El inghitii in sec privindu-ma atent .
—Si... si ce ai spus ?
Ma intreaba balbaindu-se .
—Pai am spus ca mi-ar placea, insa nu stiu daca m-am grabit sa raspund .
—Apa. Vrei apa? Ceai ? Orice .
Spun ridicandu-se de pe canapea agitat.
—Apa e ok.
—Minunat .
Spune apoi merge rapid spre bucatarie .

Perspectiva lui Chanyeol .

Cum poti fi atat de naiv Chanyeol?! Yaaaa! Cum ai putut spera ca el a spus nu ?!

Beau rapid un pahar de apa apoi il umplu la loc, luandu-l si pe al lui si merg spre sufragerie . El isi verifica telefonul, apoi zambii usor in coltul gurii. Vorbea cu el nu? Inima mea nu e prea fericita in acest moment . Cred ca doar sunt paranoic ! Eu nu simt nimic pentru Baekhyun . Sunt doar ingrijorat ca pentru un prieten . Atat .
—Apa ta .
Spun .
—Multumesc . Esti bine ?
—De ce ma tot intrebi asta ?
Spun luand o gura de apa .
—Imi pari schimbat in ultimul timp . Ti se petrece ceva ?
—Defapt eu...
Aveam de gand sa ii marturisesc starile mele usoare de gelozie fata de relatia lui , insa ..
—Tu... hai spune .
Spune zambind larg , punandu-si mana pe piciorul meu stang . Am inghetat complet si am uitat tot ce voiam sa spun .
Hai Chanyeol poti sa o faci . Poti sa minti putin. In fond nu il vei ranii .
—Defapt eu ma intalnesc cu cineva .
Spun fiindu-mi teama de reactia lui . Oare imi era frica ca se va supara pe mine ca nu mi-am tinut promisiunea de ai spune totul, sau... imi era frica ca el s-ar bucura la auzul frazei mele ? Ca s-ar bucura ca am pe cineva ... pe altcineva .
—Oh... serios ? Si... cum este ?
Intreaba el inexpresiv.
—El ... el este dragut .
—El? Nu stiam ca ... ca tie iti plac baietii .
Spune el uimit privindu-ma in ochi .
—A fost ceva foarte brusc .
Spun gandindu-ma ca defapt asa era . Sentimentele mele pentru el au venit ca o furtuna .
—Esti fericit ?
Ma intreaba prinzandu-mi mana in ale sale .
—Cred ca da..
—Daca esti fericit , sunt si eu . Chanyeol ?
Ma intreaba jucandu-se cu inelul de la degetul meu .
—Hm?
—Poti sa ma imbratisezi ?
Intreaba fara a ma privii in ochi .
—Desigur ca pot .
Spun scurt apoi fara sa ma astept el este deja cu bratele in jurul gatului meu parca asteptand sa ii dau permisiunea de a ma imbratisa .
—Stii ca ma poti imbratisa oricand . Voi pentru tine intotdeauna .
Spun jucandu-ma in parul lui .
—Iti aduce aminte de cand aveam 5 ani ?
Intreaba el fara a se departa .
—Ce s-a intamplat atunci ?
—Atunci mi-ai spus prima data ca ma iubesti .
Inima imi bate din ce in ce mai tare . El avea dreptate . Amintirea ma face sa il strang mai tare in bratele mele .
—Atunci te-am intrebat daca vrei sa fi sufletul meu pereche .
Spune el chicotind .

Va urma ...

JUST FRIENDS Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum