Capitolul 20

273 40 6
                                    

Capitolul 20

Cei doi intrasera in corturile opuse, urmand ca in cateva minute sa vina si Luhan si Baekhyun .
—Hai repejor, sa nu vina Tao .
Spune Chanyeol desfacand fiermoarul sacului de dormit ce ii apartinea lui Baekhyun .
—Ok ok .
Baiatul intrase numai decat lasandu-se ingrijit de Chanyeol .
—E atat de bine .
Spune Chanyeol acoperindu-si capul .
—O sa stau eu la margine, mi se va vedea mie fata .
—O sa te pun inapoi dupa ce adoarme el .
—De ce ?
Intreaba el confuz .
—Este curent acolo.
—Adica tu vei sta aici ? Nu vreau sa te las in curent .
Spune el apropiindu-si fata de a iubitului sau .
—De ce te apropii? Stai acolo. Ai uitat ca eu sunt Sehun ?
Intreaba el ferindu-se .
—Tu esti doar Chanyeol . Chanyeol al meu .
Brunetul zambii cand auzii vorbele sale, sarutandu-i scurt buzele .
Fermoar cortului ii anunta ca Tao venise la culcare. Fac rapid schimb de locuri, astfel Tao ii putea vedea fata lui Baekhyun .
Trecura jumatate de ora de cand cei trei se puse la culcare. Baekhyun se foia des, incercand sa doarma, insa nu reusea.
—S-a intamplat ceva ?
Intreaba Chanyeol intr-un final .
—Nu pot dormii.
—Esti bine ? Ti-e frig?
—Nu pot dormii intr-un loc strain .
—Vino mai aproape .
Spune Chanyeol sarutandu-i fruntea.
—Vreau sa iti simt buzele .
Spune Baekhyun scotand mana din sacul de dormit pentru a-l mangaia pe baiat .
Chanyeol doar ii indeplinii dorinta napustindu-se asupra buzelor sale, devorandu-i-le .Sunetul buzelor lor a ajuns pana la urechile lui Tao ce isi marii ochii instant. Se intoarse putin cat sa vada ce se petrece, apoi se intoarse inapoi incet .
Un fermoar se auzii descheindu-se . Apoi altul . Ceva straniu se petrecea .
Chanyeol isi atinti mana spre fermoarul sacului de dormit a lui Baekhyun , ce il lasa sa se deschida lent. Isi puse mainile pe talia acestuia, ridicandu-i putin cate putin tricoul . Zambetul lui Baekhyun devenise unul pervers , apoi isi pune mana pe cureaua baiatului , incercand sa o deschida . Chanyeol ii indeparta mana, stiind ca nu aveau cum sa faca asa ceva in momentul acela . Tao era in cort si se putea trezii oricand .
Chanyeol ii ridicase tricoul, sarutandu-i abdomenul lasandu-se spre spre linia pantalonilor sai plasandu-i sarutari scurte. Isi arcuii spatele, acoperindu-si gura deoarece nu se putu abtine sa nu geama .
Tao isi intoarce privirea din nou surprinzand imaginea din fata lui . Isi duse mainile la gura numai decat datorita socului .
Chanyeol isi dadu seama ca a intrecut masura, apoi ii trase tricoul inapoi, invelindu-l pe baiat .
—Te iubesc .
Spuse Baekhyun sarutandu-l .

De dimineata, toata lumea se adunase la strangerea corturilor .
Tao ii privea acum cu alti ochi pe Baekhyun si Sehun .
—Cum ai dormit iubire ?
Intreaba Chanyeol facand totul sa para adevarat .
—Minunat, tu?
Spune el sarutandu-l scurt .
—A fost , ok.
—Chanyeol putem vorbii un moment ?
—Mai tarziu. Trebuie sa strang astea .
Spune el desmembrand cortul.
—E important.
—Tao am spus mai tarziu.
—Atunci o sa spun aici de fata cu toti .
—Da-i drumul .
—Baekhyun te inseala cu Sehun .
Izbugnii el facandu-i atenti pe toti .
—Poftim?
Intreaba Luhan, Sehun, Chanyeol si Baekhyun la unison .
—Aseara, in cort, ei s-au sarutat. Nu a fost un sarut normal. Apoi cand m-am intors ei erau intr-o postura ciudata. Nu era una prea decenta.
Chanyeol isi marii ochii , apoi ii facu semn lui Sehun sa ii joace jocul .
—Sehun parca eram prieteni!
—A fost, o scapare de moment . Ma vei putea ierta ?
—Nu stiu ce sa spun .
—Te rog Chanyeol ! Luhan este important pentru mine acum . Noi am gresit .
—Cred ca voi putea trece peste .
Dramatizara ei .
—Atunci ne-am impacat ?
Intreaba Baekhyun .
—Da!
Spune el sarutandu-l .
—Stai ce ?! Cum il poti ierta atat de usor ?!
Intreaba Lay uimit.
—Pentru ca ei inventeaza totul .
Spune Suho .
—Cum adica?
—Ei au facut schimb de locuri. Tao a dormit cu Chanyeol si Baekhyun iar eu Luhan si Sehun . Simplu.
—Yaaa de ce ati facut asta ?
Intreaba Kai .
—Ah voi nu v-ati prins ? El a aranjat locurile in cort . A pus pe toata lumea asa cum stia ca ar fi vrut sa stea, inafara de noi patru .
Spune Baekhyun nervos .
—De ce ar face asta ?
Intreaba Tao .
—Pentru ca el il place pe Chanyeol . Punandu-ma pe mine in cort cu altcineva , el ar fi putut sa fie singur cu Chanyeol.
—Ya Baekhyun ! Era un secret .
—Secretele sunt pentru prieteni adevarati. Tu, incercand sa il indepartezi pe Chanyeol de mine nu imi esti prieten adevarat.
Spune el apoi isi prinde ghiozdanul, mergand spre plaja .
—Baek..
Spune Chanyeol incercand sa mearga dupa el, insa Luhan il opreste .
—Lasa-l cateva momente singur .
—Nu-i frumos frate .
Spune Do batandu-l pe Suho pe umar .
—Sa strangem astea .
Spune Kai apucandu-se de treaba .

Va urma

JUST FRIENDS Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum