"INADECVAT"
Play la media cat cititi.
+16
Zis si facut baiatul aduse crema pentru arsuri .
Lua putina crema pe degete intinzand-o pe abdomenul lui Chanyeol cu miscari lente .
Erau constienti ca tocmai se crease o tensiune sexuala imensa insa , ei nu isi permiteau sa calce pe sentimentele lui Sehun .Baekhyun rosii imediat la atingerea pielii baiatului, insa era ingrijorat pentru sanatatea lui asa ca incerca sa se calmeze .
—Ma ... ma descurc singur .
Spune Chanyeol simtind ca isi va iesii din minti daca baiatul ii va mai atinge atat de senzual pielea .
—Inca putin si termin .
Tensiunea ajunse la maxim atunci mana lui Baekhyun ajunse putin mai jos de locul ranii,sub buric, neintentionat . Chanyeol maraii nervos o secunda, pentru ca imediat ii arunca tubul de crema din mana undeva prin sufragerie tragandu-l pe baiat langa e sarutandu-l fara a mai astepta vreo secunda . Nu isi gasea un raspuns . Cum s-a putut excita atat de tare doar datorita unor atingeri ? Era condus de dorinta si de nevoia de placere, la fel ca si Baekhyun ne stiind ce faceau sau ce urma sa faca. Clar era ca in momentul ala stia doar ca trebuie sa ii simta corpul brunetului peste al sau . Sa ii simta atingerile pe pielea lui.
Cand limba lui Chanyeol se strecurase in gura brunetului, tensiunea crescuse treptat. Baekhyun se puse in poala lui fara a se departa din sarut, apoi incepu sa se legene in bratele brunetului in fata si in spate excitandu-l mai mult decat era deja , stiind ca asta il va scoate din minti pe Chanyeol .Chanyeol crezuse ca nu se mai poate abtine mult . Avea nevoie de mai mult si parea ca si Baekhyun isi dorea asta . Chanyeol isi asezase mainile pe fesele brunetului strangandu-l usor facandu-l pe baiat sa geama infundat. Ii plasa saruturi fierbinti si agresive pe gat lasandu-i semne evidente , facandu-l pe Baekhyun sa se simta tot mai bine si mai excitat .
Fara a-si da seama cand, cei doi ajunsesera in dormitorului Chanyeol aproape dezbracati . Inca nu facuse nimic .
Chanyeol voia sa fie sigur ca si Baekhyun isi doreste asta .
—Nu stiu daca e bine ce fac .
Soptii Chanyeol printre saruturi.
—Doar fa-o!
—Esti sigur ?
—Nu mai vorbii .
Spuse brunetul apoi ii musca buza inferioara . Isi duse mainile pe cureaua sa, desfacand-o cat de repede putu, la fel facand cu pantalonii brunetului .
—Chanyeol !
Geme cel mic strangand asternutul in pumnii sai atunci cand Chanyeol intrase in el .
—Inca putin .
Soptii brunetul sarutandu-i usor fruntea .
Gemetele lor incingeau atmosfera . Noroc ca Chanyeol statea singur . Nimeni nu ii putea auzii sau deranja .
Dupa cateva ore, cand dimineata isi facu prezenta , camera se racise . Afara era toamna , iar ploaia amplifica temperatura rece .
Ploua de dimineata . Chanyeol isi tinea mana dreapta sub capul brunetului . Isi deschise ochii cateva secunde zambind, apoi ii inchise la loc intristandu-se . Isi duse mana stanga invelindu-l pe brunet lasand-o peste el, strangandu-l mai tare in brate . Stia ca toate astea se vor termina in cateva minute sau chiar secunde . Stia ca este imposibil ca ei doi sa aiba o relatie . Ei erau prieteni . Si Sehun era prietenul lor .~~Acum cateva ore~~
—Am ajuns . Multumesc ca m-ai adus .
Spune Luhan vrand sa iasa din masina .
—Stai. Putem sa mai stam cateva minute impreuna ?
—De ce ? Ai ceva sa imi spui ?
—Defapt am .
—Te ascult .
Spune intorcandu-se cu fata spre el .
—Mi-ai lipsit .
—Amm.. sa uitam ce a fost bine ?
—Eu nu te pot uita . Nu te-am putut uita niciodata .
—Sehun... tu esti cu Baekhyun...
—El va intelege .
—Eu nu vreau sa imi ranesc prietenii.
—Yaa . Tu nu ai fost prezent in seara asta? Tu nu ai vazut cum se uita dupa Chanyeol ?
—Eu nu am observat nimic .
—Stiu ca si tu crezi asta , asa ca te rog. Sa ne mai dam o sansa .
Spune el apropiindu-se lent . Luhan incerca din rasputeri sa se abtina, insa ...Va urma
CITEȘTI
JUST FRIENDS
Short StoryUnde Chanyeol este cel mai bun prieten din lume dandu-i sfaturi ori de cate ori este nevoie, iar Baekhyun cel care isi plange relatia in bratele prietenului sau .... ce se intampla cand Chanyeol isi marturiseste sentimentele ?