Capotolul 21-Final

406 48 11
                                    

Am postat doua capitole cu ocazia anului nou . Sa incepe anul cu mai multe povesti !
Sper sa va placa finalul . :3

Capitolul 21

"FINALUL NOSTRU"

—El mi-a stricat toata vacanta .
Isi spune Baekhyun aruncand cu o piatra in mare.
Chanyeol sta in spatele lui de cateva secunde, admirandu-l. Ii placea sa il vada atat de linistit, insa sunet suspinelor sale nu le facea bine niciunuia.
—Yaaa! El de ce nu a venit dupa mine ?!
Se intreba el stergandu-si lacrima , privind spre cer. Parca ma iubea!
—Iubire. Am venit .
Spune Chanyeol facandu-l atent .
—Chanyeol.
Suspina el , fara a se ridica.
Chanyeol se aseaza langa el , imbratisandu-l.
—Vreau acasa .
Spune linistit.
—Mai sunt doar doua zile . Esti sigur ?
—Nu sunt sigur, dar ma simt prost.
—Sa profitam de vacanta asta. Suntem aici, impreuna privind marea, relaxandu-ne.
—Suna asa de bine. Dar, prietenia mea cu Suho s-a dus pe apa sambetei .
Spune el trist.
—Ar trebuii sa vorbesti cu el . Sa nu ramaneti asa .
—Poate ai dreptate.
—Putem venii maine la rasarit aici ?
—Ai vrea ? Venim .
Spune el zambind .
—Sa stii ca trebuie sa ne trezim devreme .
Spune Chanyeol ridicandu-se, apoi ii prinde mana .
—Chanyeol sa ma trezesti bine? Eu voi adormii!
—Sigur !

Hotelul prinsese viata atunci cand cei 12 prieteni pasise in cladire. Camerele erau bine ingrijite, aranjate si se asortau perfect cu peisajul.
—Mi-e foame!
Striga Lay la bucatarie .
—Si mie, dar nu trebuie sa tipam.
Spune Sehun gatind.
—Sehun ce faci acolo?
—Mancare.
—Te iubesc . Continua dragule .
Spune Lay facandu-l pe Sehun sa isi mareasca ochii datorita socului . Aceasi reactie o are si Luhan care tocmai pasise in bucatarie. Acesta isi puse bratele in jurul taliei lui Sehun, imbratisandu-l pe la spate , sarutandu-i umarul gol.
—Ce faci bun ?
Intreaba Luhan.
—Spaghete cum iti plac tie .
Spune el intorcandu-se cu fata la el, sarutandu-i fruntea.
—Fime-ar scarba de voi !
Spune Lay plecand .
—Mergem dimineata la rasarit pe plaja ?
Intreaba Chanyeol venind rapid in bucatarie .
—Ok... de ce ?
Intreaba Sehun zambind .
Chanyeol ii trage in bratele lui soptindu-le ceva la ureche .
—Nuuuu!
Spune Luhan zambind larg.
—Ba da .
Spune Chanyeol emotionat.
In ziua aia vorbise cu toti. Chiar si cu Suho. El acceptase faptul ca nu mai avea nicio sansa la Chanyeol . Chiar asa era.

—Iubire, sa mergem .
Spune Chanyeol incercand sa il trezeasca .
—Hmmm? Vreau sa dorm. Hai... hai sa dormim.
Spune tragandu-l langa el.
—Haide sa mergem . Te rog .
—Off bine !

Ei au  ajuns pe plaja. Mirosea a aer curat. Se asezara impreuna pe sezloange neocupate de alti turisti ce venisera cu acelasi scop.
Cand soarele isi facu simtita prezenta printre norii ce treceau treptat in nuante deschise de roz si portocaliu.
Chanyeol se pregatise pentru momentul asta . Il privea atat de intens, cand el se uita la rasarit. Baekhyun mereu adora sa vada rasaritul, dar nu il prindea aproape niciodata .
—Iubire!
Spuse Chanyeol, facandu-l pe baiat atent la el, apoi isi declara dragostea eterna.
—Am fost impreuna de cand ma stiu. La bine si la greu. Am suferit cand am fost separati, ori cand nu ne-am vorbit . Stii ca nu ma pricep la discursuri, chicotii el si chicotii si ceilalti, dar tot ce vreau sa iti spun prin asta este ca , iti declar iubirea mea eterna! Vreau sa te iubesc pana la nesfarsit . Vreau sa fim impreuna pana la nesfarsit !
Apoi se pozitiona. Se puse in genunchi in fata iubitului sau, pe care il pretuia mai mult decat orice pe lume, apoi scoase cutiuta sa rosie din catifea din buzunarul de la spate . Era un inel . Un inel ce le simboliza iubirea. Ce urma sa le lege destinele pana la final .
—Vrei... aham , spune Chanyeol emotionandu-se, vrei sa te casatoresti cu mine ?
Intreaba el abea rostind datorita emotiilor, lacrimile fiind gata sa ii paraseasca ochii. La fel ca si Baekhyun . Avea ochii inlacrimati, privindu-l in ochi, socat de surpriza pregatita de "logodnicul sau".
—Mi-ar placea atat de mult !
Spune Baekhyun lasand lacrimile sa ii dezvaluie emotiile . Chanyeol zambii copilareste, apoi ii puse inelul pe degetul inelar .
Il sarise in brate punandu-si bratele in jurul gatului sau .
—Uuuuuuuuu!!!
Aplaudara ceilalti.
—Sa fiti fericiti dragii mei !
Spune Luhan imbratisandu-i strans .
—Va iubesc pe toti !
Spune Chanyeol imbratisandu-i.

JUST FRIENDS Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum