"CEL ALES"
Intalnirea cu Sehun a fost perfecta . M-am simtit minunat in prezenta lui . Trebuie sa ii povestesc lui Chanyeol cat de repede.
—Chanyeol ce faci ?
Intreb intrand in biroul sau .
—Lucrez, tu de ce nu o faci ?
Spune el fara a-si lua ochii din calculator.
—Aveam nevoie sa vorbesc cu tine .
Spun asezandu-ma pe scaunul de langa el .
—Ok te ascult .
—Pai, stiu ca aseara am fost la intalnire cu Sehun .
—Stiu asta, mi-ai vorbit doua zile intregi .
—Pai, dupa intalnire el... el m-a sarutat .
El se oprira din munca . Se uita in fata cateva secunde apoi se intoarce usor spre mine, prinzandu-mi mainile in ale sale.
—Yaa. Spuse calm, privindu-ma in ochi ceea ce imi dadea o stare de frica. De ce ai facut asta ? Nu trebuia sa ii permiti atat de repede .
—Crezi ca am stricat totul ?
Intreb eu dezamagit.
—Nu ai stricat nimic, doar ca ... te rog nu te grabii sa te indragostesti .
Imi spune mangaindu-mi fata . Ce se petrecea cu Chanyeol al meu ? Niciodata nu l-am vazut atat de calm. Faca asta doar cand sufera din dragoste sau cand este racit . Racit nu era asa ca , oare suferea ? Oare sa il intreb daca se simte bine? Daca are nevoie de ceva ?
—Chanyeol , tu ... tu esti bine ?
Intreb calm .
—Da.
Raspunse scurt si la obiect .
—Stii ca poti conta pe mine intotdeauna. Mereu voi fi prezent pentru tine.
—Stiu si iti multumesc .
—Promite-mi ca atunci cand vei avea nevoie sa vorbesti cu cineva voi fi primul la care te gandesti .
—Asa voi face .
Chanyeol pentru mine era defapt mult mai mult decat un prieten, insa nu il puteam vedea ca pe un frate . Ori nu imi doream asta . Era primul si ultimul meu gand dimineata si seara . Ma intreb cum ar fi fost viata mea fara el. Nici nu vreau sa imi imaginez .
—Voiam sa iti cer sfatul cu privire la ce ar trebuii sa fac mai departe . Sa ma comport normal, ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat sau sa vorbesc cu el despre asta ?
—Comunicarea este cel mai bun tratament pentru orice .
—O sa merg sa vorbesc cu el pana nu se permina pauza . Multumesc Chanyeol.
Spun fericit imbratisandu-l , apoi ii ofer pentru prima data un sarut pe obraz . M-am simtit atat de ciudat . Nu am mai simtit asta pana cum . E infricosator .Perspectiva lui Chanyeol.
Ya ya ya ! Taci . Inima mea iar a luat-o razna . Nu a fost nimic importat , ci doar un mic pupic pe obraz...aish Baekhyun ! Cum o sa mai pot lucra acum ?! Nu ma voi putea concentra .
Ma asez la birou facandu-mi aer cu mainile simtind ca ard .
De ce ma stresez acum ? De ce imi bate inima ? De ce ard? El este atat de indragostit de Sehun. De ce ma raneste atat de tare asta ? Ce voi face daca ma voi indragostii de el ? Eu voi fi cel parasit, iar Sehun va fi ales .Va urma
CITEȘTI
JUST FRIENDS
Short StoryUnde Chanyeol este cel mai bun prieten din lume dandu-i sfaturi ori de cate ori este nevoie, iar Baekhyun cel care isi plange relatia in bratele prietenului sau .... ce se intampla cand Chanyeol isi marturiseste sentimentele ?