0.9

4.2K 315 713
                                    

~Düzenlendi~

Merhabaaaaa...

Sonunda bölümü tamamlamış bulunmaktayım. Sizi beklettiğim için özür dilerim.

Sizi çok seviyorum. ❤

Keyifli okumalar

Kapının tıklatılma sesiyle, daldığım boş hayallerden kurtulup yattığım yerden doğrulmuştum.

Ardından bir kez daha tıklatılması üzerine, gülmeye başlamıştım. Az önce neredeyse sevişecek kadar ileriye gitmiştik... Ne yani beni çıplak görmekten mi utanıyordu?

Bu düşünce kahkaha atmama sebep olurken, kapının yavaşça açılmasıyla daha fazla gülmeye başlamıştım.

"Ne? Neye gülüyorsun? "

Yüzüne bakıp gülmeye devam edince, üzerine bakmaya başlamıştı. Bu hali tıpkı bir çocuğu andırıyordu, o böyle olduğu zamanlarda ısıra ısıra sevesim geliyordu.

Birden kestiğim gülmem ile yanıma yaklaşmış, yüzüme daha yakından bakıyordu. Bu kadar yakın olmamız hiç iyi değildi. Kalp ritmim hızlanıyordu.

"Sen iyi misin? "

Daldığım yüzünden, kendimi alıkoyup nihayetinde cevap verebilmiştim.

"İ-iyiyim."

Şimdi konuşamamak da neyin nesiydi? Cidden aşık olduğumu kendime bile bu kadar belli etmemeliydim.

"Hiç öyle görünmüyorsun. "

Endişeli yüz ifadesi ile yüzümü tararken, dışardan nasıl göründüğümü merak etmiyor değildim.

"İyiyim dedim ya, nasıl görünüyorum ki? "

"Ne bileyim fazla kırmızı... "

Ah cidden ben böyle biri değildim. Alışık olmadığım durumlardı bunlar. Utandığım zaman kızarırdım ama kendimi hiçbir zaman utanılacak bir duruma sokmamıştım.

"Yoksa sen utanıyor musun? "

Dediğinde yüzündeki endişeli ifade bir an da uçup gitmişti. Onun yerini çarpık bir gülümseme almıştı.

"Ah gerçekten, utanmıyorum. "

Gülümsemesi büyüdükçe anlıyordum ki konuştukça iyice bok çukuruna batıyordum.

Yüzümü çevirdim, farklı şeyler düşünmeliydim. Mesela; o şuan burda yoktu, yanımda oturmuyordu ve biz az önce deli gibi öpüş...

"Kokun... "

Ensemdeki sıcak nefesi ve sesinin etkileyici tonu, tekrar ona doğru dönmemi sağlamıştı. Ona dönmemle beraber burun buruna gelmiştik. Nefes almayı unutmamam gerekiyordu, gerçi varlığı evreni unuttutuyordu.

Kendimi geri çekip gözlerinin içine baktım ve tekrarladım. Onu dinlemek istiyordum.

"Kokum? "

Gözlerindeki etkilenmiş ifade kayboluyor yerini farklı bir hisse bırakıyordu.

"Sen hiç aşık oldun mu? "

Birden değişen konu ile ufak çaplı bir şaşkınlığa uğrasamda, bu gece ona ayak uydurmak istiyordum. Ne bilmek istiyorsa, bu gece hepsini sorduğu takdirde öğrenecekti.

"Sanırım olmuşum. "

Gözleri gözlerimle tekrar buluştuğunda, kaşlarını çatmış yüzüme bakıyordu.

TUTSAK~P|J|M~ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin