CAPITOLUL 17

3.1K 159 5
                                    

Harry's POV

Îmi mai dau din nou cu mâna prin par, oftând enervat. Unde naiba e Jennifer? Tot ce îmi amintesc aseară este ca am adormit împreună, iar azi dimineață m-am trezit singur. La dracu, nu trebuia sa beau, încerc sa îmi amintesc cum naiba am ajuns amândoi în aceeași camera pentru ca din câte știu, Jennifer e speriata la propriu de mine de când... ei bine de când l-a văzut pe Mark mort în casa mea.

Realizez după câteva minute ca ieri a fost ziua în care s-au împlinit 12 ani de la moartea părinților mei și ai lui Zayn, deci sigur am fost la casa ...fosta mea casa.

"La dracu!" înjur puternic atunci când în cap îmi apar câteva imagini de seara trecuta. Acum totul îmi e clar și îmi amintesc perfect momentul în care Jennifer s-a așezat pe banca lângă mine.

Nu pot sa cred ca am...plans, eu chiar am plâns de față cu ea. La naiba, cum am putut sa fiu așa de slab? Eu ar trebui sa fiu cel puternic, fără sentimente, fără mila, dar acum am stricat totul. Acum crede ca am o parte alba, sigur crede asta și cel mai rău lucru este ca... se înșeală. Eu am intrat în întuneric din acea seara, din noaptea când i-am găsit pe părinții mei morți, de atunci întunericul m-a înconjurat, de atunci eu sunt mort.

Ea e steaua care a fost înconjurată de întuneric.

Jennifer's POV

Îmi bag mâinile strânse în pumni în buzunarele jachetei negre din piele. Se pare ca va fi o zi cam întunecată astăzi, de dimineață numai nori gri sunt pe cer, ceea ce mă întristează.

L-am lăsat pe Harry dormind pentru ca era așa de adorabil și obosit, iar eu nu aveam nici un chef de vorba, mai ales ca aseară s-ar putea sa fi fost beat pentru ca s-a comportat prea frumos. Mi-a înmuiat inima la propriu când mi-a povestit cu acele cuvinte o parte din viața lui, partea cea buna. Nu mi l-as fi putut imagina pe Harry copil suferind, el de când l-am văzut are un scut indestructibil care nu îl lasă să iasă din întuneric. Probabil acel scut s-a așezat pe el în acea seara oribila, când Harry și Zayn si-au ascuns sentimentele în ei, fără sa le mai dea drumul. Probabil a fost beat sau ...drogat, dar ceva îmi spune ca au fost totuși niște cuvinte sincere.

Fără sa realizez mă opresc în fata casei mici și părăsite de aseară. Se pare ca gândurile mi-au zburat și am reușit sa merg destul de departe încât sa ajung aici.

Pășesc pe aleea pietruita și spre uimirea mea observ ca ușa este descuiata. Chiar dacă e puțin cam înfricoșător, mintea îmi zboară la un Harry mic care umbla vesel în acea căsuța împreună cu fratele sau.

Podeaua din lemn scârțâie când pășesc înăuntru, câțiva fiori traversandu-mi corpul firav. Căsuța are vreo 3 camere după cum se pare, ceea ce indica faptul ca acea familie nu a fost ...bogata. În living se afla o măsuță plina de praf de la atâta timp trecut, împreună cu 4 scaunele. Atenția îmi este distrasă de către o poza așezată pe ea, eu luând - o ușor în mână. Acesta este pusă într-o rama, sticla fiind sparta aproape în totalitate. Zâmbesc atunci când zăresc 2 copilași mici alături de părinții lor, eu recunoscând imediat băiatul creț cu ochii verzi. Fața sa exprima fericire și sinceritate ceea ce este total diferit de ceea ce transmit ochii lui Harry de acum. Deși este una și aceeași persoana, par total diferite, eu realizând din nou ca acel eveniment teribil le-a schimbat complet viața lui Harry și Zayn.

După ce așez la loc fotografia, încep sa merg în dreapta, pentru a intra în alta camera, oprindu-ma atunci când realizez ca sunt în camera ...lor. Câteva jucării sun așezate pe jos și pe pereți sunt abțibilduri cu diferite animale ceea ce trădează faptul ca am intrat în camera lui Harry și Zayn. Privirea îmi cade pe cele doua paturi aranjate frumos, mintea zburându-mi la acel eveniment, când cei doi s-au ascuns de frica sub ele. Încerc sa îmi mențin lacrimile și avansez spre o măsuță pe care este o foaie de hârtie. Imediat ce o ridic, un mic zâmbet îmi apare pe buze. Este desenat un tort cu câteva lumânări, se vede ca e lucrat de mana unui copil, ochii mei parcurgând coala de hârtie și oprindu-se jos. Doua semnături stângace mă fac sa zâmbesc dar și sa întristez.

Dangerous darkUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum