Câteva raze de lumina îmi gâdilă ochii, eu fiind nevoită sa îi întredeschid.
Mă ridic în șezut și observ ca sunt îmbrăcată cu aceleași haine de ieri, aseară fiind probabil prea obosita sa mă schimb.
Mă uit în jur și îmi dau seama imediat ca sunt în camera lui Harry, amintindu-mi imediat de cele întâmplate și realizând ca aceasta camera este prea scumpa și pentru întreaga casa în care am locuit 10 ani de zile și uneori chiar mă gândesc cum am putut rezista atât.
Mă ridic somnoroasa în picioare și mă îndrept către baie cu gândul de a îmi face un dus.
Baia este de asemenea foarte spațioasă ca și camera și la fel de curată și sincer, nici nu mă mir, în casa asta totul este scump.
Intru în dus și simt cum mușchii mei se relaxează imediat ce apa nu foarte rece începe sa se prelinge pe corpul meu.
Gândul mă duce la Harry și mă întreb unde a dormit în noaptea asta. Adică sunt sigura ca are și el o camera sau chiar mai multe la cât de mare este casa asta, dar vreau sa știu unde e. Sper ca nu s-a supărat pe mine sau ceva de aseară, unde chiar nu am vrut sa par dura, dar vreau sa înțeleagă ca eu pot sa îmi port și eu de grija singura.
Ies din dus și îmi înconjor în jurul corpului un prosop alb și chiar pufos, iar parul meu îl sau într-o parte. Deschid ușa și scot un țipat scurt când îl văd pe Harry îmbrăcat în negru stând rezemat de un perete, eu având doar un prosop care îmi acoperă corpul gol.
"C-ce faci aici?" îl întreb încercând sa mă acopăr mai tare, deși am prostul în jurul meu.
"Te așteptam pe tine și oricum, e casa mea, pot intra unde vreau" spune simplu dar cu un zâmbet amuzat pe fata, care mă enervează uneori.
Ultima parte este adevărată, adică da, e casa lui dar asta a spus ca e camera mea, iar eu vreau putina intimitate.
"Poți te rog sa ieși? " îl întreb mergând către pat unde mi-am lasat singurele haine pe care le am în aceasta casa.
"Nup." spune punând accent pe ultima consoana și se apropie mai mult de mine, eu fiind cu fața spre el. "Hmmm, ai arata mai bine fără acest prosop" zice și simt cum roșesc în obraji.
Harry își apropie mana de o parte a prosopului probabil încercând sa îl dea jos de pe mine, dar îi dau peste mana sa puternica înainte sa atingă mai mult prosopul.
"Harry!" tip la el obrajii mei încă arzând și chiar nu știu de ce, probabil din cauza faptului ca Harry vrea sa mă vadă goala, și mi-o spune într-un fel în fata. "Încetează" îi spun încercând sa par mai serioasa, dar el râzând în continuu, ceea ce mă face sa vreau sa îi trag o palma.
"Ieși afară, vreau sa mă schimb" îi spun acesta fiind încă amuzat, apoi întorcăndu-se pe călcâie și îndreptându-se spre ușa. Mă mira faptul ca Harry a ieșit fără sa spună nimic, eu crezând ca va persista în dorințele sale.
Harry's POV
Cobor pe scările casei pentru a ajunge la parter și a îl întâlni pe Zayn, care ținea noua sa arma neagra și destul de lunga în mână.
"Hey, au ajuns?" îl întreb când mă apropii mai mult de el, acesta încă admirând pistolul care sa fiu sincer, pare destul de puternic.
"Dap" spune când mă vede și arata cu degetul spre o geanta neagra așezată într-un colț întunecat în dreapta mea.
Mă îndrept spre ea și o iau în mână, mergând spre masa din bucătărie și deschizand - o rapid. În fata mea se aflau 2 pistoale, 4 puști și 2 cuțite destul de mari și toate negre.
CITEȘTI
Dangerous dark
Fiksi PenggemarJennifer Brown este o fata rămasă orfana și lăsată în grija unchiului ei, care face afaceri necurate și are un comportament oribil. Jennifer îl întâlnește pe Harry Styles, un adolescent cu un trecut periculos, pe care nu îl poate uita foarte usor...