Harry's POV
M-am lipit de peretele rece al casei, având arma îndreptată în jos, ținând - o cu ambele mâini. Zayn e de partea cealalta a usii, adica a vreun meru de mine, facandu-mi semn sa incerc clanta usii. Spre surprinderea mea, aceasta este dechisa, amandoi intrand incet,urmand apoi sa inchidem usa dupa noi. Traveram holul lung si intunecat care se pare ca face legatura cu intrarea si restul camerelor. Cand ajungem la sfarsitul acestuia, multe voci se aud din camera din fata noastra, a carei usi este partial dechisa. Trag rapid cu ochiul si o vad pe sotia țintei noastre foindu-se agitata la masa plina cu oameni care mananca si beau sampanie.
"Sadie, draga, du-te si spune-i tatalui tau sa vina mai repede" i se adreseaza unei fete blonde, a carei fata nu am putut sa o vad din cauza ca sta cu spatele la mine. Auzind si Zayn cele discutate, ne-am facut semne din cap, eu fugind in stanga spre ultima camera dinaintea scarilor ce duc la etajul 1 probabil. Auzind pasii fetei din ce in ce mai tare, semn ca se apropie de locul in care tocmai m-am ascuns, imi scot briceagul care era atarnat la brau, alaturi de alte pistoale, pregatindu-l. Imediat ce silueta fetei apare la un metru de mine, o prind cu o mana acoperindu-i gura, astfel silind-o sa nu tipe, iar cu cealalta apropii micul cutit de gatul ei, ea scotand un tipat inabusit la vederea acestuia.
"Daca incerci sa tipi, iti voi reteza gatul inainte de a scoate cel mai mic sunet." soptesc la urechea acesteia, astfel facand-o sa tremure si mai tare decat o facea deja. Inghit in sec atunci cand realizez ca nu imi apare pe fata nici un zambt victorios, asa cum imi apare de fiecare data cand am putere asupra unei viitore victime. De data aceasta nu imi poate rasari nici un zambet pe fata, poate din cauza ca este o fata, iar eu nu ii pot face nici un rau. Ah, daca ar sti ea asta, ar putea profita si isi salva viata, dar bineinteles ca este imposibil a afle.
"Inteles?" intreb spre ea, scuturand-o usor de umar. La naiba, nu stiu de ce cand ii vorbesc acestei fete ma gandesc la Jennifer, care sincer imi invadeaza toate gandurile.
"Harry?" aud vocea de neconfundat a fratelui meu, care mă trezește la realitate și imi face semn sa ma misc mai repede, el incepand deja sa urce scarile spre urmatorul etaj.
O apuc pe fata de mana, trăgând - o după mine și ajungând la următorul etaj lângă Zayn, care se afla în prima camera de lângă scări, a carei usa era deschisa larg.
"Mai, mai..." începe Zayn când o vede pe Sadie așa de speriata lângă mine, dar tot ce face este sa mă enerveze pe mine, care mă abțin cu greu sa nu îi dau un pumn și sa distrug toată nenorocita asta de misiune. "Ce avem noi aici?" Întreabă, frecandu-si palmele în semn de satisfacție.
"Treci odată la subiect." I-o tai rapid și dur, având dinții încleștati.
"Of, Harry, vei avea de suferit din cauza slăbiciunii tale pentru fete."
Îi atintesc nervos privirea, acesta râzând câteva secunde, apoi îndreptându-si atenția spre fata care aproape leșină lângă mine.
"Hmmm...unde este tăticul tău, Sadie?"
"D-de unde îmi știi numele?" O șoaptă usoara îmi ajunge la urechi, o bâlbâitura de abia auzită.
"Oh, dar asta nu contează draga mea." Rânjește Zayn spre ea. "Acum, răspunde la întrebare dacă vrei sa iti mai trăiești mica ta viețisoara în continuare." Brunetul îi prinde bărbia în mâna sa mare, astfel silind-o sa se uite în ochii lui.
Îmi întorc capul în alta parte, încercând sa îmi iau gândul de la vorbele spuse de Zayn, fiind scârbit de cât de nenorocit poate sa fie. La naiba, o minte, o minte pana și în ultimele ei minute de viață, ca va supraviețui dacă răspunde.Normal ca o va omorî la final, o va ucide cu sânge rece, următoarea zi nici măcar amintindu-si ca a intrat într-o casa și a ucis un suflet tânăr și absolut nevinovat. Dar eu voi rămâne cu același care mă va macină pentru totdeuna, mă va manca de viu, sunt o bruta care site numai sa omoare, din asta câștigând bani.
"P-probabil este în dormitor, acolo a zis ca se duce când a plecat de la masa. V-va rog, nu îi faceți niciun rău. Va implor. "
La auzul acestor cuvinte, îmi dau seama cât de mult seamănă fata asta cu Jennifer. Se gândește la alta persoana când ea este prinsa de niște criminali, își face griji pentru tatăl ei în loc sa se gândească ca ar putea fi omorâtă în următoarele secunde doar cu o împușcatura, o apasare de trăgaci. Sunt mai mult ca sigur ca si-ar da viață și pentru o musca, de altfel cum ar face și Jennifer, dar din păcate nici nu știe ca va muri alături de tatăl ei și alții, dacă ne ca sta cineva în cale.
"Harry, dormitorul e în fata, ocupa-te tu de el, ca eu am grija de ea." Spune Zayn, eu fiind fericit într-un fel pentru ca nu voi fi nevoit sa o omor eu pe Sadie.
Fratele meu o apuca pe fata de braț, trăgând - o spre el și lăsându-ma pe mine cu mâinile libere. Ies apoi din camera ce pare a fi un living micuț, mergând drept înainte câțiva metri pentru a ajunge la dormitor, a cărui ușa este pe jumătate deschisă, lăsându-ma pe mine sa arunc o privire rapida înăuntru. Mă lipesc de perete, scoțând pistolul cu amortizor și deschizand ușa mai mult când am simțit ca sunt pregătit. Imediat îl văd pe acest Albert uitandu-se speriat la mine. Fără nici un sentiment mă apropii de el mai mult, ținând pistolul îndreptat spre capul sau. Acum, stând în fata acestui barbat și având putere, nu as avea nici un sentiment dacă l-as omori, dar dacă i-as face un rau unei femei, as înnebuni pur și simplu. Nu suport ca niște ființe atât de fragile și delicate sa fie atinse, dar rănite.
"De ce faci asta?" Barbatul din fata mea vorbește ușor, apropiindu-se cu un pas. Deși îmi vorbește acum ca unui prieten, în vocea sa adâncă se poate simții frica.
"Nu trebuie sa iti dau ție explicații." Îi răspund dur, apăsând pe trăgaci, în secunda următoare barbatul căzând pe jos, cu ochii deschiși fixați pe mine, iar din cap curgandu-i câteva firicele de sânge.
Pun pistolul la locul lui și scot telefonul de la brâu, scriindu-i un mesaj lui Zayn ca am terminat. Nu vreau sa fiu de fata când o ucide pe sărmana fata numai din cauza ca a ieșit pe ușa aia nenorocita încercând sa își caute tatăl pentru a îl chema la masa.
Ies din camera după vreo 5 minute, considerând ca Zayn a terminat...ceea ce avea de făcut. Ajungând la scări, arunc o ultima privire spre încăperea în care brunetul a stat cu Sadie, vazand-o pe aceasta întinsă le jos și, din fericire, cu spatele la mine.
"Haide, frate, sa ieșim de aici." Zayn mă trage de mana, începând sa coboram scările și sa traversam holul. Întorc capul uitandu-ma în spate la camera în are invitații iau masa, zarind-o pe femeia care i-a spus lui Sadie sa își cheme tatăl, deci care este soția lui probabil.
În câteva minute avea sa afle ca fiica și soțul i-au fost uciși în propria casa de către niște criminali fără suflet.
Aerul rece mi-a lovit fata imediat ce am ieșit afară, eu și fratele meu începând sa alergam spre mașina neagra în care Niall ne așteaptă, pentru a fugi de aici înainte de a alfa cineva despre crimele oribile comise.
___________
Hey hey! Uitați și capitolul 19. Știu ca am făcut 2 capitole numai din perspectiva lui Harry, dar voiam sa va arat ce gândește și el. Cum vi se pare acest cârlionțat? Sunt curioasa ce crede despre el și Zayn, dar și despre poveste în general.:)) sa îmi spuneți cine mai vrea dedicație:) va pup și va iubesc foarte mult mult mult:))) :***❤❤❤
CITEȘTI
Dangerous dark
FanfictionJennifer Brown este o fata rămasă orfana și lăsată în grija unchiului ei, care face afaceri necurate și are un comportament oribil. Jennifer îl întâlnește pe Harry Styles, un adolescent cu un trecut periculos, pe care nu îl poate uita foarte usor...