(Pohled třetí osoby)
,,Jsem volný jako pták. "
Mladší chlapec se chystal odejit , ale Hoseok ho zastavil.Ruce mu dál za zada a zakryl mu pusu, aby nedělal rámus.
Mladší sebou cukal , aby se vymanil, ale marně. Muž v obleku ho táhl do laborky, kde ho chtěl položit na lůžko.
,,Přestaň s-sebou tak cukat!." Řekl udychaně.
Věděl ,že mladší toho nenechá , a tak si zavolal pomoc.Dva muži chytili chlapce pod pažemi a pevně ho drželi. Neměl šanci se jakkoli hýbat.
,,Říkal jsem...ať držíš hubu!."
Muž v obleku se hrabal v krabičce ze které vytáhl injekci.
Mladší se zděsil jehly.,,C-co to děláš?. " Jeho tělo orosil studený pot.
,,Mám tě pro dvě věci, zlatičko." Muž přiložil hrot na krkovici.Chtěl ho popostrašit, než do něho hrot zabodne.
,,Ta první je na to ,abych tě mohl takzvaně naklonovat.Potřebují tvůj vzorek." Hrot jehly se zabodl do chlapcova krku.
,,A ta druhá?... Máš krásnou tvářičku a o těle ani nemluvě. " Prohlédl si pohled chlapce od hlavy až k patě a poté si skousl ret.
Mladší chlapec se svijel v bolestech.
Jehlu vytáhl a odložil ji na tácek vedle umyvadla.
,,Zavolejte Taehyunga, ale ať přijde až zítra a ať to hned prozkouma."Hoseok si vzal Kooka a odnesl ho nahoru.
Mladší se nijak nevspíral , protože se mu točila hlava.
Hodil Kooka na postel a začal ho líbat.
Zuřivě líbat.********
(Další den)Taehyunga probudila zpráva na mobilu.Po přečtení nebyl moc nadšený.
I hned na sebe něco hodil a vyrazil si to k panu Hoseokovi.
Zaklepal na dveře a dychtivě vyčkával na Hoseoka.
Jakmile mu otevřel Tae nasucho polkl.
,,Tak pojďte. " Pustil ho dovnitř.Když se Hoseok otočil zády k němu Tae si nemohl nevšimnout Hoseokovych zad, které byly dodrapáne.
Hned si pomyslel co se tak mohlo včera večer dít.
Vešli do laborky , kde mu Hoseok ukázal injekcí, která byla plna krve.
,,C-co je to?." Taehyung se zdědil , když tohle uviděl.
,,Proukoumej tuhle krev a začni tvořit kopie." Poklepal mu na rameno a chystal se odejit.
,,Kdyby něco budu nahoře... Společně s Kookem."
Tae stoho všechno neměl dobrý pocit.
Hned jak Hoseok zmizel mezi dveřmi Tae si opatrně vzal jehlu s krví.Očima si projížděl její obsah.Hlavou se mu odehrávala scénka co se asi mohlo stát.
,,Ooo...můj bože. " Řekl si pro sebe.
Jehlu křečovité položil na tácek začal ji zkoumat. Sám stojí neměl dobrý pocit , ale co měl dělat?Nemohl se nějak vzepřít , protože byl pod Hoseokovými křídly. Byla to jeho jediná práce. Jediný příjem peněz.
Ale byl chytrý. Trochu krve si odlil do skumavky , které tam byla a schoval si do kapsy.Ještě očima kontroloval jestli ho někdo nesleduje , jakmile se ujistil , že nikdo dál se do práce.
(Mezitím nahoře v pokoji)
Oba muži byli v koupelně, kde se sprchovali.
Nechávali se bičovat teplou vodou.Hoseok položil dlaně na Kookvy ramena, které párkrát obkroužil.
,,No tak...jsi nějaký zamlklý." Špitl mu do ouška , které hned skousl.
,,Já jsem ti říkal , zde když budeš zlobit budu zlý i já. " Otočil si ho na sebe a na mačkl si ho na studené kachle.
,,Byl jsi varován. " Znovu zašeptal a vpil se do Kookovych rtů.
Nemohl se bránit a tak spolupracoval.Odtáhl se jemným mlasknutím.
,,Vidíš jak si poslušný." Pohladil ho po tváří a vypl vodu.Kook odvrátil pohled.Přál by jsi , aby tady sním byl Jimin.Potřeboval pomoc.
*****
Byl pozdní večer a oba muži byli v jiných pokojích. Hoseok seděl v kožené sedačce a sledoval dění v televizi a Kook , který ležel zabalený v dece v posteli.
Klepal se a prudce dýchál.
Snažil se usnout ,ale nešlo to.Stále vzpomínal na dnešní noc a hlavně to jak sním Hoseok zacházel.Z jeho myšlenek ho vyrušil jemný dotek.Chlapec sebou cukl a podíval se za zdrojem.
Spadl mu kámen ze srdce ,když uviděl svého blonďatého chlapce.
,,Jiminie." Vzlykl a objal ho.Nechal své slzy téct.
,,Neplakej.Ššššš...Jsem u tebe." Hladil ho po vlasech.
,,Zůstaň semnou.Už neodchazej." Zvlykl mu do objetí.
Jimin na tohle nic neodpovídal a stále ho hladil.
Jungkook přestal plakat.Bylo mu příjemně v Jiminově objetí. Jeho hlava byla zabodnuta do hrudi a Jimin ho drbal ve vlasech.
Až teď se Kook cítil volně a spokojeně , ale jakmile se chlapec zase rozplynul , Kooka zase pohlcovala temná energie.****
Muž s černými , vlnitými vlasy v vkročil do laborky.Upravil si svou hedvábnou kravatu a šel pomalým krokem k Taemu.
,,Tak co?Jak jsme na tom?." Chlapec zaujatý svou práci si může ani moc nevšímal.
,,Ehm!." Odkašlal si a čekal odezvu, která se dostavila.
,,A-ano?."
,,Jak jste daleko. " Z jeho hrubého hlasu šel až strach.Tae nahlas polkl.
,,Moc daleko nejsem.Bude to nadlouho."
,,Cože?! Jak dlouho?. " Bouchl pěstí do stolu .
,,Já n-nevím...a-ale krev Jungkooka...mi stačit nebude." Sklopil pohled.
,,Co víc potřebuješ?."
,,Řeknu vám to takhle.Vezmu si krev sebou a udělám rozbory krve. Zítra vám řeknu co víc." Chlapec doufal , že ho muž pustí a nebude se ptát , proč si ji musí vzít domů.
Chvíli ho muž propaloval ,ale potom se usmál a nechal ho jít.
,,Dobře. Běž a doufám , že s tím hneš."
Taehyung si zbalil potřebné věci a odešel. ,,Dobrou noc. " ,,Dobrou noc."
Byl docela překvapen že ho muž na oplátku pozdravil.
*******
Byly dvě hodiny ráno a Tae se pořad hrabal v papírech a zkoumal krev Jungkooka.
Byla to už asi pátá káva, ale i tak se cítil že každou chvíli padne do hlubokého spánku.,,No tak nespí. " Řekl pro sebe a dál se věnoval práci.
Něco tam počítal a jeho prsty hrály po klávesnici.
,,Tak když tohle přidám jsem a tohle...a tohle by mohlo vyjít. "
Chlapec vytáhl zkumavku a pečlivě si ji prohlížel. ,,Jsi naše štětí, tak doufám , že mě nezklameš."
*******
Hello!!!
Jsem moc ráda že se vám toto pokračování líbí.
💖💖💓
Jinak omlouvám se za chyby😱
ČTEŠ
My Robot Jeon Jungkook- The Future
FanfictionPokračování na knížku My Robot Jeon Jungkook Vědci našli Časovou kapsli , kterou Jimin zanechal pro dalekou budoucnost. Jungkook se probudil do nové éry. Co Jungkooka čeká v téhle přítomnosti? A co se stalo s jeho stvořitelem?