Bazen sevdiğin yanı başındadır da mesafeli sevmek zorunda kalırsın ya işte o tür bir aşk hikayesi..
Rüzgar çok büyük olmamasına rağmen o birçok şeyin farkında.Bu da onu özel kılıyor duyguları içinde boğulmak onun umudunu yitirmiyor.Rüzgar dershanedeki matematik hocasına karşı plotonik aşkıyla bağlanmış tabi çocuk kalbiyle başka bir niyeti yok.O bu konuları sadece kuzenlerinden büyük olanı mira ile paylaşır çünkü sadece onun kendisini anladığını hissetmektedir.Rüzgarın dershanede bir senesi kalmıştır ve Merve hocasıyla geçireceği sadece bir senesi kalmıştır o bunlarla keyfini bozarken Merve hocasının dershaneden ayrılıp okul öğretmeni olacağını öğrenene kadar. ne beklenirki? Rüzgar yıkılır, günlere daha bir keyifsiz başlar.Dediğimiz gibi yaşı küçük olarak görmeyin onu ve okumaya devam edin..
Rüzgar herzamanki gibi olanları Miraya anlatır Mira da bu duruma üzülür.Rüzgar Miradan farklı bir ilgi duymaktadır ve bu hoşuna gitmektedir.Olaydan iki hafta sonra ailesi ve teyzeleri birlikte yurtdışına çıkarlar.Doğal olarak Rüzgar da bu yoklukta tek kalmak istemediği için kuzenlerinin evine yatılı olarak taşınır.Gün geçtikçe Miraya dahada yakınlaşır aynı katta yanyana odalara sahiptirler.Üç kuzenden Rüzgarın yaşıtı olan Yazgı ve büyük ablası Mira birlikte geçirdikleri ilk günün sonunda ortama ve üç kişi yaşamaya alışırlar.İkinci günün sabahıdır ve Yazgı uyumakta olan Rüzgarın odasına pat diye dalar:
Y:Kalk bakalım uykucu saat 11 oldu
(Rüzgarın yüzüne bir yastık fırlatır ve etkiyle Rüzgar uyanır)
R:Ya Yazgı bak uykumu bozanı dokuz köyden kovarlar he git başımdan!
Y:Hadi konuyu dağıtma kahvalı hazır ablam bile kalktı yahu!
R:Tamam sen in aşağı ben giyinip geliyorum şimdi.
(Yazgı aşağı iner ardından giyinmiş olan Rüzgarda kahvaltıya iner)
M:Oo kuzen sen ne uykucuymuşsun ya (güler)
R:Asıl siz çok erkenciymişsiniz kuzen biliyorsun moralim hala bozuk..
M:Ya öyle demek istemedim,bak ne diyeceğim gel senle bugün biraz dolaşalım sana İstanbulu gezdireyim.
R:Peki tamam.
Kahvaktıdan sonra Yazgı arkadaşlarıyla buluşmaya Mira ve Rüzgar da sahile yürüyüşe çıkarlar.
M:Üzüldüğünü biliyorum ama bunla yıkılma bak o sensizliğe alışmış.
R:Duygusallaştım sadece biraz..
M:Gözünün önündeyken özleyebileceğini düşünmezsin çünkü hep görürsün ,birdaha göremeyeceğin korkusu duygusallaştırır insanı bence
R:Eğer birisini yanıbaşındayken bile mesafeli sevebiliyorsan zaten hep özlersin..
Bunun üzerine ikiside susar ve yürümeye devam eder.Gün geçtikçe Mira ile çok vakit geçiren Rüzgat Miraya karşı derin duygular besler tabi bunun ileride ne hale geleceğini bilememektedir.
Ertesi gün gitara merağı olan Rüzgar odasında gitar çalmaktadır ki odaya birden Mira dalar.
M: Pardon meşgul olduğunu bilmiyordum
(Rüzgar gitarı elinden bırakır)
R:Ne münasebet canım tabiki meşgul değilim öylesine çalıyordum en sevdiğim parçadır bu.
M:Benim de bana ellerini ver hayat seni sevince güzel la la la..
Mira koltuğun başındaki günlüğü görür ve şaşırır;
M:Aa günlük mü tutuyorsun sen erkekler pek tutmaz diye bilirdim.
(Günlüğü tam açacakken Rüzgar elinden kapar) ve;
R;Demek ki tutuyormuş "Kuzen" (ve gülerler)
M:Bir ara bana gitar çalarsın umarım şimdi gitmem gerek planlarım var hoşçakal..
(Kapıyı çeker ve gider Rüzgar günlüğü hemen gereksiz bir yere kaldırır daha sonra Yazgıya bakmak için Yazgının yanına gider Yazgı Rüzgarın sosyal ağ hesaplarından arkadaşlarına bakmaktadır)
R: Oo Yazgı hanım yokluk içindesin bakıyorum hiç durmamışsın ama merak etme sana göre biri yok oralarda(gülmeye başlar)
Y:Kimseye baktığım yok benim hem sevgili adayım çok test etme aşamasındayım ben.
R:Öyle mi ? Peki neden benim arkadaşlarıma bakıyorsun?
Y:Hiiç belki senin arkadaşlarınla test ederim..
R:Erkeği test etmek istiyorsan ona güvenin tam olmalı güven herşeyden önce gelir bazen sevgiden bile anladın mı ?
Y;Vay be sen hiç de fena değilmişsin aslında bakarsan senin yardımına ihtiyacım olabilir..
R:Emriniz olurm efendim ben dışarı çıkacağım az hadi az ağzını aç sinek kaçar he..
Rüzgar Mirayla olan anılarının düşündükçe kalbi daha hızlı çarpar ve sevgisi artmaya başlar Mira ona sevdiği hocasının yokluğunu bile unutturmuştur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansızı Sevmek
Short Story"İmkansıza inanırsan sonsuza aşık olursun." Belki de insanlar sevdiklerinin değerini çok sonra anladığı için mutsuzdur.. "Düşün birisi var canından çok seviyorsun ama söyleyemiyorsun söyleyeceğim diyorsun ertesi gün kaybediyorsun."