Seni sevmeme engel mi

153 8 1
                                    

Rüzgar Özgeyi hatta beni bile baya bir etkiledi..

Özge tam sarılacakken iyi ki kardeşimsin dedi ama Rüzgar bir adım geri çıktı artık hayatında bir kardeş değil onu hayata bağlayacak birini istiyordu.

R:Kardeşin olmam seni sevmeme engel mi?

Ö:...

R:Geleceği merak etme,nasıl olsa gelecek.Ama geçecek olanı iyi düşün çünkü aklından silinmeyecek..yeni sayfamda kardeşim olarak başlamamalısın.

Ö:Kendini yalnız hissettiğin için böyle diyorsun..

R:Asla kendimi yalnız hissetmiyorum..kendimi yalnız hissetmem için..ilk önce kendimi hissetmem gerek..benimse içimde koca bir boşluk var..hiç olmayacak birşeyi bekliyormuşum gibi ve sen işte o sensin..

Ö:Bende seni seviyorum..ama artık kardeşim olarak.

Rüzgar hiç böyle birşey yaşamamıştı yani kimseye kendini açmamıştı belki Miraya açardı ama sonra değerini anlamıştı..birdaha açmamaya yemin etmişti.Kendini bir tünelde gibi hissediyordu karanlık ve uzun ama..ucunda ışık yok.Oradan uzaklaştı fena üzgündü.Görmekle anlamak aynı şey değildi o sadece Özgenin sevgisini gördüğünü düşünüyordu.Duygusuz hissediyordu haklıylı hemde duyguları varken kimse değerini bilmemişti yada bilenleri kaybettikten sonra böyle olmayı deniyordu..

İmkansızı SevmekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin