Kız intikam planıyla beraber Rüzgarı sevmeye başlamıştı hiç olmayan kuzenine amansızca sarılıyordu sahip olduğu kardeşlerinden daha çok seviyordu hatta babasından eninde sonunda intikam alacaktı şimdi zamanını Rüzgarla geçirebilirdi aslında onun bu işte olmasına üzülüyordu çünkü insan sevdiği birini incitmeye kıyamaz ama bukadar bekledikten sonra olacakları düşünmemeye çalıştı ve devam etti kağıda habire özür dilediğini yazan kız Rüzgarın anlayışına kalmıştı...Rüzgar canlanmıştı bu günleri göreceğinden emindi babası bir kaç gün içinde Özgenin annesi yani üvey annesiyle tekrar evleneceğini söyledi bu nedenle hazırlıklarda yük olmaması için Özgeyi Rüzgarın yanın yolladılar ve hazırlıklara orada başladılar Rüzgar ve Özge düğüne sonra gidecekti tabi yeni çıkan kız neyapacaktı bilinmiyor...Rüzgar güle oynaya havaalanına gitmişti ama kız evde kalmayı tercih etmişti Rüzgarın odasını karıştırırken kilitli bir sandık buldu sandığı bir kaç anahtar denemesinden sonra açtı içinde yastık günlük resimler yazılar Mirayla ilgili en özel anıları vardı o anda Rüzgara bir kez daha üzülmüştü ve kısa bir araştırmadan sonra Rüzgarın Miraya aşık olduğunu öğrenmişti tabi bunun imkansız bir aşk olduğunu biliyordu evde kendi kendine konuşuyordu demiştim ya hepsi numara!
Rüzgar Özgeyi aldığı gibi yolda herşeyi allak bullak anlattı eve geldiğinde Özgenin ağzı açık kaldı Mirayı tanımıyordu tam olarak ama böyle birşey böyle bir numaranın olmayacağını anlamıştı kız Rüzgarın yanında hep kağıda not yazıyordu daha sonra Rüzgar ve Özge dinlenmesi için onu yalnız bıraktı Özge yukarı çıkıp birkaç eşyasını alacakken kızın kendi kendine konuştuğunu duydu tabi Rüzgara ne kadar anlatada Rüzgar ona inanmamıştı.bununla çok yaralanan Özge Rüzgara zarar gelmesinden korkuyordu ve ne olursa olsun ona herşeyi gösterecekti..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansızı Sevmek
Short Story"İmkansıza inanırsan sonsuza aşık olursun." Belki de insanlar sevdiklerinin değerini çok sonra anladığı için mutsuzdur.. "Düşün birisi var canından çok seviyorsun ama söyleyemiyorsun söyleyeceğim diyorsun ertesi gün kaybediyorsun."