Geçirilen üçüncü haftanın sonunda Rüzgar Mirayı takıntı haline getirecek kadar sevmektedir nasıl mı ?
Miraların kedi çakıl çok oyuncu bir kedi zaman zaman Rüzgarı korkutmayı dahi başarmıştır dahi Rüzgar kediyle bayağı bir kudurmuştur.
Rüzgar eski kartlardan çıkan sahte oyun paralarını dansöz gibi kedinin başından aşağı uçururken Miraya rastlar ve ilk rezilliğini yaşamıştır.
Birle kalır mı tabiki hayır.
Bu kez de Rüzgar gitarda o çok sevdiği şarkısını çalmaktadır yine odaya Mira gelir ve yan odadan dinlediğini devam etmesini söyler.Öyle olurmu dersiniz Rüzgar bey hayallere dalmıştır bile Mirayla adeta bir çiftmiş gibi odanın ortasında danst ettiğini hayal eden Rüzgar gerçekmişcesine kalkar ve tek başıma Mirayla dans ediyormuş gibi danseder şarkı yarıda kalmıştır ve Mira birşey olup olmadığına bakacakken birden Rüzgarı görür evet bu da diğer bir rezil oluşudur ama acısıylada tatlısıylada günler geçmeye devam eder.Mira genç ve güzel bir kız elbet birgün sevgilisi olacaktı ama o hep doğru insanı beklerdi Berkle tanışana kadar her nekadar da öyle olmasada.Tabi Rüzgar ilk yıkılır ama sonuçta kuzeni ve onun mutluluğunu istemektedir.Rüzgar Berkin doğru insan olmadığını başından beri biliyordur.Emin olacak bir kanıt bulduğu zaman önünde hiçbir engel kalmaz zaten.Dedikte başımıza geldi dört gün sonra Rüzgar sahilde Berki başka bir kızla gördü sevgilisi olup olmadığını merak ediyordu Berk kızı öpene kadar evet bunu hemen Miraya söylemeliydi ne dedik ilk önce güven.Rüzgar eve geldiğinde Mira uyuyordur buyüzden onu uyandırmaz ama yanında uyuya kalır sabah uyandığında Miraya sarılmış bir şekilde uyumaktadır tabi uyurken birçok fotoğrafının çekildiğini de biliyordur nasıl olsa Yazgı elinde bu tür tehditler bulundurur.Ama umursamaz çünkü aşık olduğu kızla beraber uyumuştur bu kelebek etkisiyle Berki unutur kahvaltıya kadar.
Y:Abla gülümsediğine göre mesajın kimden geldiği belli (gülmeye başlar)
M: Ay Berk yine günaydın mesajları atmış çok tatlı..
R:Kuzen ya Berk demişken sana bir şey söylemem gerek!
M:Dur kuzen ya şurda keyif çatıyorum
R:Ama bak çok öne..
M:Ya canım benim şimdi acele çıkmam gerek gelince konuşuruz hadi öptüm..( Yazgı ve Rüzgarı yanaklarındna öper)
R:Ya bundan hiç hoşnut değilim
Y:Neyden ya ?
R:İşte o herif
Y:Hee Berk abim
R:Üzer o adam Mirayı güzel sevmez biliyorum göreceksin
Akşam olur ve Mira eve gelir
R:Bak bekledim hemen konuşmamız lazım.
M:Önce size bir müjde verecegim
YM:Neymiş
M:Bizz..Berkle evleniyoruz!
R:Nee olmaz olamaz Mira bak o adi herifin teki aldatıyor seni gördüm başka sevgilisi var onun öptü hatta sana zarar verir lütfen dinle beni..
M:Ne dediğinin farkında mısın sen ya o benim sevgilim
R:Ona mı inanıyorsun bana mı
M:Kusura bakma ama o bana böyle birşey yapmaz hem evlenecegiz biz sen kıskanıyorsun bizi ya yakancının tekisin ben diğerleri gibi değilim sen kendine gel artık inanmıyorum sana
R: Öylemi he öylemi güvenmiyormusun bana
M:Hayır!
R:Bundan böyle senin Rüzgar diye bir kuzenin yok görecegiz bak yaptıklarına pişman olacaksın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansızı Sevmek
Storie brevi"İmkansıza inanırsan sonsuza aşık olursun." Belki de insanlar sevdiklerinin değerini çok sonra anladığı için mutsuzdur.. "Düşün birisi var canından çok seviyorsun ama söyleyemiyorsun söyleyeceğim diyorsun ertesi gün kaybediyorsun."