Yolculuk

74 9 0
                                    

Gerginliklerden sonra herkes benim durumun farkına varmıştı ve durum hiçte iyiye gitmiyordu Amerikaya dönecek olan Özgeyle gitmeme karar kıldılar bende ilk sana söylemek istedim galiba herkes için böylesi iyi olacak üvey annemle de kafa dağıtabilirim ama seni burda bırakmak içimden gelmiyor..dedi Rüzgar Miranın toprağını okşarken ve ondan hatıra bir avuç toprak aldı,oradan uzaklaştı..

Toprağın sanki elinde eriyormuş gibi verdiği his Rüzgara Miranın ölümünü hatırlatıyordu eminim buradan uzaklaşmak ona iyi gelecekti ve 19.Ağustos Salı akşam 7 uçağıyla Amarikaya gidilecekti vedalaşmalar uğurlamalar hepsi tamamdı acaba bu sefer başına nasıl bir olay gelecek diye düşünen Rüzgar bir türlü kafa dağıtamıyordu.Özge Rüzgarın ne hissettiğini biliyordu çünkü o da Rüzgardan hoşlanıyordu ama yapacak birşey yoktu Rüzgarı oyalamak isteyen Özge annesinin ikisi için bir piano konserine bilet aldığını söyledi Rüzgar dahada kötüleşmişti sanki Mirayla ilgili herşey hayatta önğne çıkıyordu ve yolculuk başladı sabaha doğru Amerikaya vardılar eve gittiler tabikidr çok iyi karşılandılar ama Rüzgar oralarıntanımak yerine akşamli konsere kadar dinlenmeyi tercih etti.Akşam konsere gitmeleri için kapının önüne gelen limuzine binerek konser alanına gittiler dakikalar sonra piyanist çıkıp şarkısını çalacaktı heryer karanlıktıki bir spot ışığı sahneyi aydınlattı arkası dönük bir kız koltuğa oturdu aynı sarı saçlar hafif beyaza çalan bir ten ve o ses..

İmkansızı SevmekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin